2022-09-07, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
GB grddglass med krossad choklad, den dr rektangulra. Bara att dela den p mitten s ter man direkt ur frpackningen!

Mjligtvis fr 20 r sedan och tidigare nr den innehll mer n 3,5 % grdde. Bde ICA och Willys hade en egen grddglass med krossad choklad som hade runt 20 % grdde. Bgge verkar ha frsvunnit och nu verkar det som att bara Triumf sjer kta grddglass med krossad choklad.
Citera
2022-09-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Mjligtvis fr 20 r sedan och tidigare nr den innehll mer n 3,5 % grdde. Bde ICA och Willys hade en egen grddglass med krossad choklad som hade runt 20 % grdde. Bgge verkar ha frsvunnit och nu verkar det som att bara Triumf sjer kta grddglass med krossad choklad.
Ben o jerry falf baked och nicks caramel fudge, den senare rekomenderar jag alla att testa, den r extremt god o mindre kalorier n ben o jerry
Citera
2022-09-08, 01:21
Medlem
AlvedonArsles avatar
Det gr inte att ta ngon av favoriterna lngre utan att f jvla snopp diabetes, s jag hller mig till Nicks vit choklad/jordgubbsglasspinne! Den r god och gr att ta utan att man fr diabetes.
Senast redigerad av AlvedonArsle 2022-09-08 kl. 01:25.
Citera
2022-09-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlvedonArsle
Det gr inte att ta ngon av favoriterna lngre utan att f jvla snopp diabetes, s jag hller mig till Nicks vit choklad/jordgubbsglasspinne! Den r god och gr att ta utan att man fr diabetes.
Testa deras caramel fudge den r underbar. 59spn (lda) p 7/11
Citera
2022-09-08, 20:05
Jag gillar pucko lakrits.
First price vaniljglass med kolass och falukorv.
Samt banana joe men den sljs inte lngre
Citera
2022-09-09, 12:21
Medlem
kompjuters avatar
Piggelin
Citera
2022-09-09, 20:24
Medlem
Skadans avatar
Sia ekologisk laktosfri hjorton r fantastisk god. Synd bara att hjortronkrnorna frstr upplevelsen.
Citera
2022-09-28, 21:31
Medlem
DontWantWars avatar
Godaste glassen att kpa i Butik?

Vilken r den godaste butiksglassen / bsta mrket?

Enligt mig r det 3 vnners glass. Jvligt god och bra kvalit i jmfrelse med andra glassar i samma prisklass. Favoriten r nog Hallon & Vitchoklad.

Nonnas Gelato r ocks riktigt jkla bra men dyr, den sopar dremot mattan med Grom som r i samma prisklass.

Honorable mention:
Lejonet & Bjrnen (Honung/saffran & Blbrscheescake)
Citera
2022-09-28, 21:43
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar

Enligt mig r det 3 vnners glass. Jvligt god och bra kvalit i jmfrelse med andra glassar i samma prisklass. Favoriten r nog Hallon & Vitchoklad.

Nonnas Gelato r ocks riktigt jkla bra men dyr, den sopar dremot mattan med Grom som r i samma prisklass.

Honorable mention:

Detta r vl ingen lyxvara som gemene miljonren p Flashback ter men den fll mig i smaken
d kaffe r en gudomlig dryck.

Kaffebna glass av Alvestaglass 37 :- p Willys
Citera
2022-09-28, 21:45
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Detta r vl ingen lyxvara som gemene miljonren p Flashback ter men den fll mig i smaken

Den r riktigt god!

Det r nog bara du och jag p Flashback, resten ter enbart importerad gelato frn Italien.

Den flygs med frysboxar frn Italien, leverans inom 48h.
Citera
2022-09-28, 21:48
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI

Har aldrig sett den glassen tidigare! r inget stort fan av kaffe generellt men ska nog passa p och testa det mrket om jag hittar det ngon gng
Citera
2022-09-28, 21:49
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar

Honorable mention:

Menar du "styckvara" eller "bytta"?
Triumf grddglass "i bytta" r fruktansvrd god, som "standardglass" hr hemma.
Nstan nrproducerad ocks, d Svedalen ligger fem minuter frn rgryte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in