2022-09-26, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Exakt, manen dem snackar om om@r Y som om han va en springis. Killen driftar hårt och det finns för många hatare runt om.

Em*l tut*c har aldrig styrt om@r utan det är tvärt om
Om@r youm0k är en luffare folk har alltid använt han som en dräng han syns inte ens till i Malmö så som i tråden snackades om! Han har blåst tunga grabbar på en stor summa de kan jag säga er men detta håller inte för vet både dem han blåst och många andra är ute efter honom så de bara att han syns till så tror jag han får ligga bredvid shahnsaa , mekky använda han på några ärende han såg A.M som hans största idol så att om@r .Y till och med erbjöd sig själv att döda för honom gratis så han ligger bakom ett mord som hände i professor gatan helt grattis men nu har han blåst en kontakt till mekky så nu är det badstanding för honom så han lär bli rökt från olika hål och!!! Men är inte Em@D väll ute snart de en tids fråga han har ändå klarat sig bra på senaste tiden han varit ute så där är också ett problem för dvärgen Om@r yukuk
Citera
2022-09-26, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
SnäääÄÄlla mannen gå dränk dig själv i en toalettstol. Folk ÄR avundsjuka på shahin och har hat för folk utförde hans mordbeställningar och DU tkr att han har lyckats? 🤣🤦🏽‍♀️ BROR du snackar som om shahin är examinerad läkare och äger en 100 milles villa eller något.

SHAHIN FUCKING gjorde folks söner till pundare, rasade familjers hem, mammor grät för deras sön mördades och du sitter och pratar om att shahin LYCKATS? shahin var fucking MISSLYCKAD. Om du vill lyckas i livet börja med att läsa en svenska kurs för att lära dig simpla grejer, typ som att kullor stavas KULOR. 😂😂

Verkar vara många unga nuförtiden som inte lever i verkligheten, allt är upp o ner nuförtiden.
Citera
2022-09-26, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Okej ja för det hände inte mycket hämnd efter att hans bror som va oskyldig blev mördad.
Han som klippte saads bror blev själv skjuten. Så hämnden var ljuv 🙂
Citera
2022-09-26, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han som klippte saads bror blev själv skjuten. Så hämnden var ljuv 🙂

Missar detta då.
Vem va GM?
Citera
2022-09-26, 15:50
Medlem
Ynglingen som sköt inne i köpcentret var ju inte lite fräck och vågad som avrättade snubben bland alla vittnen.
Det var starkt gjort av torpeden som kommer få brösta en fyra på samhällets bekostnad.
Helt bortkastade skattemedel på vilsna och förlorade själar.
Citera
2022-09-26, 18:20
Medlem
Är det någon som vet om Ariana är om häktad? Eller inte gått tillräckligt med tid än har dålig koll
Citera
2022-09-27, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Är det någon som vet om Ariana är om häktad? Eller inte gått tillräckligt med tid än har dålig koll

Häktad
Citera
2022-09-27, 18:45
Medlem
Idag blev jag varse om att jag bor granne med Im*ds syster. Polisen har cirkulerat här i några veckor nu, bör jag vara rädd?
Citera
2022-09-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourr-kuken-ettes
Idag blev jag varse om att jag bor granne med Im*ds syster. Polisen har cirkulerat här i några veckor nu, bör jag vara rädd?

Rädd för vad? Vem skulle vilja ge sig på hans syster? Den som skulle göra det hade riskat hela sin egna släkt.
Citera
2022-09-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Rädd för vad? Vem skulle vilja ge sig på hans syster? Den som skulle göra det hade riskat hela sin egna släkt.

Du har säkert rätt, det är nog systersonen som är polisens spaningsuppdrag. Ett jävla springande i både trapphus och området direkt inpå. Är nyinflyttad själv så ingen större koll på grannarna än, men detta var svårt att missa.
Citera
2022-09-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Sprängdes det inte lite mot systrarna på 3 olika adresser, efter Bunkeflo grejen?
Eller det va tvärtom kanske ? Blandar ihop med annat ?
Jag svamlar nog
Citera
2022-09-28, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Sprängdes det inte lite mot systrarna på 3 olika adresser, efter Bunkeflo grejen?
Eller det va tvärtom kanske ? Blandar ihop med annat ?
Jag svamlar nog

Det var tvärtom, bröderna Q@sim (sh@hinsas gruppering) åkte på 3 bomb attentat + en fjärde som misslyckades att detoneras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in