Citat:
Ursprungligen postat av
Mustalainen77
Om senast 2 månader är de minst 300 000 nya ryska soldaterna på plats. Därefter bör det inte ta mer än några månader innan kriget är slut. Då kommer denna tråd dö och majoriteten av alla Zelensky-fanboys kommer flytta till någon annan foliehatts-tråd där de hör hemma.
Alla MSB-troll som härjar härinne har fast lön så staten kommer säkert hitta på något annat åt dem att skriva om. Tror inte Uffe vågar göra sig av med packet.
Nu må jag själv vara misstrodd och stämplad som rysstroll här inne av många men låt mig klargöra:
Är du Putins vän är du inte min vän. Stödjer du ett psykfall som håller i princip hela världen gisslan med kärnvapen ifall han inte får återuppbygga något sorts Frankensteins monster till Sovjetvälde i miniatyr och för att han lidit ett sådant pinsamt och förudmjukande nederlag hittils i Ukraina (och det med all jävla rätt) är du inte min vän.
Putin är lika mycket en fiende av Europa som Amerikansk vänsterliberalism/nykonservatism, Sionism och Islam är det. Att alla dessa faktioner tenderar att även vara osams med varandra är ovidkommandes i detta sammanhang.
Vi sitter fastklämda mellan nykonservativa krigshetsare i Washington och krigshetsande KGB boomers i Moskva som riskerar utplåna allt liv i den norra hemisfären på grund utav det geopolitiska vendettat mellan dessa två. Att stödja den ena över den andra är dårskap. Att stödja Putin mot ett Ukraina som med all rätt på sin sida bara försvarar sig från dårens invasionshord bara för att vänsterliberaler och nykonservativa i väst opportunistiskt också valt att stödja Ukraina och varit med och underblåst och instigerat konflikten (tillsamans med Putin må tilläggas) är så endimensionellt och dåraktigt att det inte finns ord kvar att beskriva vansinnet. Geopolitik tenderar att ge en udda sängkamrater ibland. Det får man leva med. Det är inte fel att stödja Ukraina i sig oavsett. Att det finns vänsterliberaler och globalister som gör det får komma i andra hand just nu ifall ni Putinister tänkt längre. Men det gör ni inte. Kreml tänker åt er istället.
Putin-kulten bland pojkrumsnassar och andra misslyckade människospillror i väst påminner mer och mer om Jonestown och Heavens Gate.
Att sitta fast i Lenins hjärna som både Putin och hans trollarmè gör är onekligen ingen trevlig upplevelse. Lenins hjärna är ingen trevlig plats att befinna sig i.
Så. Förstår ni nu bättre mitt synsätt och min bild och åsikt av allt detta eller ska ni rysstroll börja hoppa på mig istället nu efter att jag blivit skinnflådd hela dagen igår av vänsterliberaler och nykonservativa?
Jag ville bara ha detta sagt. Om ingen av er vill ta till er eller ens vilja förstå mig så får det stå för er. Nu kommer mitt konto här ändå aldrig mer lysa grönt igen. För det här ger ändå inget.
Otack är sannerligen världens enda sanna lön.