Citat:
Ursprungligen postat av
KalleAnkaPartiet77
Hur känns det att leka "Bagdad-Bob" dagarna i ända?
Har du ingen verklighetsuppfattning alls? Ser du inte vad som händer i världen med cancer och överdödlighet som accelererar månad för månad?
Allt fler läkare och högt uppsatta personer varnar om de skadliga cancer-aids-vaccinerna. Allt fler läkare måste "foliehatt" förklaras för varje dag som går.
Men du, du lever i din fantasivärld. Tragiska människa.
Antivaxxar-patrasken är väl för härliga ändå:
Först gapar och skriker de som treåringar med nedkissade Hello Kitty-trosor om att cancer och aids orsakas av vaccin - men när någon frågar efter minsta vetenskapliga belägg för att så skulle vara fallet grinar de ännu högre, länkar till Frihetsnytt och menar att andra lever i fantasivärldar. Wow.
Frågan är ganska enkel:
Om cancer och aids osakas av vaccin borde det vara en enkel grej för alla dessa påstått "högt uppsatta personer" och "läkare" att visa någon form av vetenskapligt belägg. Läkaren som är föremål för diskussion i den här tråden har hittills inte presenterat ETT ENDA vetenskapligt gångbart belägg utan nöjer sig med att "misstänka", fått "känslor", "tro" och "inbillat" sig, något som i vardaglig mun kallas för substanslöst trams.
Saken blir knappast bättre av att tokan mitt i den substanslösa soppan påstår att folk botat terminal cancer genom kostomläggning och mental träning. Och så pekar hon på det vetenskapligt signifikanta faktumet att hon bland youtube-kommentarerna sett att det finns "fler än jag som tror på att denna vaccinering kan ha samband med snabb cancerutveckling". Och som socker på antivaxxar-grädden uttrycker hon oro för att folk ifrågasätter hennes kompetens. Den kompetens som skall ifrågasättas är väl snarare den person som ännu inte givit henne sparken.
Citat:
"sedan nästan ett år tillbaka har jag fått en känsla av att jag får prover från yngre patienter"
"sedan verkar tumörena vara större än vanligt"
"återgående till själva tumörerna har jag en känsla av att den växer mera aggressivt än tidigare"
"för några månader sedan trodde jag att patienterna inte vill gå till läkaren på grund av corona-sitiationen. Men den är över"
"senaste tiden inbillar jag mig att jag ser fler patienter som för många år har haft cancer och är mer eller mindre friskförklarade"
"alla dessa fall som jag misstänker kan stå i samband med vaccinering mot COVID-19 anmäler jag till Läkemedelsverket"
"i Februari i år har jag gjort en intervju med Miriam Reichel, som är en kvinna som själv har överlevt en cancersjukdom. Hon hade fått en åttaveckors prognos av läkaren, men hon besegrade sin cancer med bl.a. mental träning och specialkost. Detta var för 16 år sedan.
Här fick jag också lära mig att det som vi läkare lär oss på Universitetet tydligen inte är hela sanningen om sjukdom och om läkningsprocesser i kroppen"
Men det var bara en parantes.
Det är nu knappt 223,000 klick på denna inspelningen och det är idag 1,300 kommentarer. I dessa kan man läsa att det finns många fallbeskrivningar och att det finns fler än jag som tror på att denna vaccinering kan ha samband med snabb cancerutveckling".
"Det finns dödsfall som jag i allra högsta grad misstänker står i samband med vaccinering mot COVID-19"
"dessutom har jag en känsla av att man inte vill se och tolka förändringarna i sitt sammanhang"
"de förändringarna jag beskriver som troligen har samband med vaccinering mot COVID-19 är tydligen bara en bråkdel av det som händer i kroppen"
"man lyssnar inte på det jag säger, och mina kollegor ifrågasätter t.o.m. min kompetens"
https://rumble.com/v1do1rb-covid-vaccination-and-turbo-cancer-pathological-evidence-with-english-subti.html
Bättre läge att använda några mindre smickrande termer som "Bagdad Bob" lär man väl aldrig få. Men du menar på fullt allvar att det är verklighetsfrånvänt att ifrågasätta läkaren som är föremål för diskussionen? Du är rent ut sagt ointelligent och dum i huvudet. Är det så?
Antivaxxar-patrask, ständigt detta antivaxxar-patrask...