2022-09-20, 17:33
Medlem
MrsGeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Mycket riktigt.

https://www.ratsit.se/19950515-Linda_Elina_Neah_Karlsson_Nassjo/YSPXfbbp9cVthV3N6rMvTiBe8uDKZvKV0jrcNzrXq9Y

Särskild adress:

Kriminalvården
Hinseberg 120
718 92 Frövi

Har hon blivit utsläppt??? Följer man länken verkar hon bo i Nässjö nu?
Citera
2022-09-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Nej. Hon har "särskild adress" till kriminalvården. Scrolla ner rejlt så ser du 😊
Citera
2022-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge

Hon står fortfarande skriven på adressen hon bodde på, när hon åkte fast.
Citera
2022-09-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarBaronen
Inget nytt om kisspedofilerna?

Våren 2024 kommer Kricke ut om jag har räknat rätt. Jag antar att han kommer att få skyddad identitet och bli placerad långt bort från Jönköpings län. Tror ni han kommer att kunna hålla sig gömd, eller kommer sanningen om var han sitter och trycker någonstans kommer läcka ut?
Citera
2022-09-25, 21:33
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Våren 2024 kommer Kricke ut om jag har räknat rätt. Jag antar att han kommer att få skyddad identitet och bli placerad långt bort från Jönköpings län. Tror ni han kommer att kunna hålla sig gömd, eller kommer sanningen om var han sitter och trycker någonstans kommer läcka ut?
Ger det 1 vecka innan hans nya adress o namn outas här.
Citera
2022-09-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Ger det 1 vecka innan hans nya adress o namn outas här.

Vad händer sen? Ingenting. Lite arga blickar från folket i Degerfors eller var han nu hamnar. Han kommer säkert bli mekaniker och nån dum arbetsgivare som kriminalvården har kontakt med kommer ta han under sina vingar.
Kanske någon slänger en sten genom rutan på stället han arbetar eller sprayar ner hans portdörr.

Sen om 15 år har han fru och barn och bor i Lycksele och ingen vet något.

Eller så dyker han upp som kommunfullmäktige för Centerpartiet (obs. Satir)
Citera
2022-09-27, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1

Känner du också till det här äcklet sedan innan? Vet att han kallades Kricke i skolan....
Citera
2022-09-27, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlinhassla
Vad händer sen? Ingenting. Lite arga blickar från folket i Degerfors eller var han nu hamnar. Han kommer säkert bli mekaniker och nån dum arbetsgivare som kriminalvården har kontakt med kommer ta han under sina vingar.
Kanske någon slänger en sten genom rutan på stället han arbetar eller sprayar ner hans portdörr.

Sen om 15 år har han fru och barn och bor i Lycksele och ingen vet något.

Eller så dyker han upp som kommunfullmäktige för Centerpartiet (obs. Satir)

Förmodligen, men att han kommer få ett "vanligt" jobb tror jag vi kan utesluta. Finns inte en enda arbetsgivare i det här landet som inte själv är pedofil som skulle vilja ha en sådan som honom på en arbetsplats.

Vilken arbetsplats han än kommer till, kommer förr eller senare få reda på vad han gjort. Tänk på att våldtäktsmän/pedofiler står lägre än ALLT annat såväl innanför som utanför murarna. Han kommer INTE ha det lätt framöver.

Jag vågar lova att "Krickes" riktiga straff, kommer först börja den dagen han går utanför murarna på anstalten.

Finns INTE en chans i helvetet att varken han, eller subban han var ihop med kommer kunna leva ett ens någorlunda normalt liv i Sverige efter att dom släppts. Det här blev väldigt uppmärksammat i media, och du kan vara jävligt lugn för att folk kommer vara som hökar efter både honom och henne samma dag som de släpps ut.

Folk glömmer inte det här. Tror inte att någon av dom kommer bli misshandlade, men dom kommer bli utstötta, utvikta och förföljda lång tid efter att dom släpps. Var så lugn.

Dom förtjänar varenda jävla motgång som dom garanterat har att vänta.

Det har inte börjat än, det är när dom släpps ut som det börjar på riktigt.
Citera
2022-09-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Känner du också till det här äcklet sedan innan? Vet att han kallades Kricke i skolan....

Nej jag känner honom inte. Anledningen till att jag vet att han kallas Kricke är för att folk skrivit det i den här tråden och för att han väl hade någon däckfirma som hette Krickes bil & däck?
Citera
2022-09-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasick-Steve
Förmodligen, men att han kommer få ett "vanligt" jobb tror jag vi kan utesluta. Finns inte en enda arbetsgivare i det här landet som inte själv är pedofil som skulle vilja ha en sådan som honom på en arbetsplats.

Vilken arbetsplats han än kommer till, kommer förr eller senare få reda på vad han gjort. Tänk på att våldtäktsmän/pedofiler står lägre än ALLT annat såväl innanför som utanför murarna. Han kommer INTE ha det lätt framöver.

Jag vågar lova att "Krickes" riktiga straff, kommer först börja den dagen han går utanför murarna på anstalten.

Finns INTE en chans i helvetet att varken han, eller subban han var ihop med kommer kunna leva ett ens någorlunda normalt liv i Sverige efter att dom släppts. Det här blev väldigt uppmärksammat i media, och du kan vara jävligt lugn för att folk kommer vara som hökar efter både honom och henne samma dag som de släpps ut.

Folk glömmer inte det här. Tror inte att någon av dom kommer bli misshandlade, men dom kommer bli utstötta, utvikta och förföljda lång tid efter att dom släpps. Var så lugn.

Dom förtjänar varenda jävla motgång som dom garanterat har att vänta.

Det har inte börjat än, det är när dom släpps ut som det börjar på riktigt.
Du överskattat kraftigt den avsky som vanliga människor känner mot den här typen av människor. De flesta bryr sig inte nämnvärt. De som begått denna typ av brott återanpassas relativt lätt in i samhället igen. Titta bara på Kapten Klänning som driver en hästgård dit en massa familjer tar sina barn.

Och det är precis som det ska vara. Dessa brottslingar förtjänar inte alls att få resten av sina liv förstörda. Alla kan göra misstag. Alla förtjänar en andra chans. Efter avtjänat straff ska de välkomnas in i samhället igen.
Citera
2022-09-28, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Du överskattat kraftigt den avsky som vanliga människor känner mot den här typen av människor. De flesta bryr sig inte nämnvärt. De som begått denna typ av brott återanpassas relativt lätt in i samhället igen. Titta bara på Kapten Klänning som driver en hästgård dit en massa familjer tar sina barn.

Och det är precis som det ska vara. Dessa brottslingar förtjänar inte alls att få resten av sina liv förstörda. Alla kan göra misstag. Alla förtjänar en andra chans. Efter avtjänat straff ska de välkomnas in i samhället igen.

Pedofilkramare.
Citera
2022-09-28, 19:34
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten

Pedofiler förtjänar inte en andra chans. Du underskattar kraftigt den avsky normala människor känner gentemot pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in