Citat:
Ursprungligen postat av
David-Aas
Stämmer det att David Baas är bög?
Enligt rykten i dörrvaktsbranschen suger David Baas inte bara den figurativa bonnierkuken som dräng på Expressen, utan även faktiska homofilkukar vilka han även tar emot i sitt journalistarsle inne på toalettbåsen på Secret Garden och Patricia.
Han har även setts på söder i Stockholm med matkassar fulla med chips och groggvirke under Prideveckan.
Bara för att man festar under pride så betyder det inte att man är gay but anyhow…
Ja, David Baas är så gay som man kan bli. Jag vet eftersom jag satt på honom ett flertal gånger och känner killar som varit med honom betydligt oftare.
Runt 2010 brukade David hänga med ett gäng gaykillar som spelade basket på Reimersholme på Söder om helgerna, den s.k. bög-basketen. Matcherna brukade avslutas med hårt gruppsex i en av flera närliggande lägenheter och regeln var att det förlorande laget, eller frivilliga ur det, fick vara bottoms. Jag minns att David alltid frivilligt var bottom, oavsett om han var med i det förlorande laget (vilket han ofta var då han är väldigt liten till växten) eller inte. Han brukade stå naken på alla fyra i en sliten plyschsoffa och puta med sin lilla stjärt och alla som ville fick kliva på, självklart oskyddat. David gillar bara STOOORA kukar och man fick sätta på precis så hårt och skoningslöst som man ville. Minns att dessa partyn eskalerade till spiked dildos och strypkoppel vid flera tillfällen. Ibland ännu snuskigare saker.. Det förekom även mdma/ecstasy och speed.
Jag har hört från killar som umgåtts mer med honom att han tog emot två extremt välhängda och mycket aggressiva afrikanska killar samtidigt och oskyddat i Barcelona vid något tillfälle.
En kul sidogrej är att han kallades ”Bareback-Baas” i våra kretsar (förklaring överflödig), men har även hört honom kallas för ”Dirty Dave” eftersom han ofta var smutsig där bak.