Citat:
Ursprungligen postat av
Kukilon
Har en "dåre" på jobbet som brukar hänvisa till "Southfront". Han tror att vi är chippade allihopa och att jorden är platt. Fascinerande då han är intelligent när det gäller en hel del saker men livet har tyvärr inte gått så bra för honom. Känns som det är personliga misslyckanden som får folk att bli rättshaverister och hata samhället. Ofta kan det vara fel av myndigheter som får denna typ av människor att tappa fotfästet. Har försökt förklara för honom att ingen kommer vilja veta av honom med tanke hur han beter sig i sina relationer. Frugan och ungen har givetvis redan fått nog.
Har det kommit någon information om Archers än? Ryktades ju om att de redan fanns vid fronten.
Ända sedan jag började läsa på Southfront (hösten 2014) har livet gått bra för mig. :-) Så det kan nog se lite olika ut med vad man gör av sin kunskap Egentligen började jag läsa där för att få nyheter om kriget i Syrien och där har de haft en bra rapportering rent generellt. Tycker dock att de ibland publicerar en del skräp så jag är inte entydigt positiv till dem.
En del fordon som tex Archer och jag antar Himars-ramperna från väst tvivlar jag på rörligheten på när man kanske bara kan köra på asfalterade vägar och de är inte särskilt många i Ukraina. De har nog ett vägnät i klass med rysslands. Hjuldrivna tunga fordon kan få problem nu när höstregnaen kommer.