2022-09-25, 12:31
Medlem
lala-lands avatar
Har tidigare vänt mig emot Patrik och Saras jobb, men va fan... alla dessa gäddor...
Han den där glada gubben 152 - Merceden CLK 320 Han sa att han bor i Gnesta, men hittade ingen i Gnesta, dock är det ju inte så många i Södermanland, så det ska inte va så svårt.

Någon som vet hur man kan söka på ägare om man bara har modellen? Biluppgifter måste man smsa för varje bil?
Citera
2022-09-25, 12:31
Medlem
BeachBobs avatar
Här har ni ett helt gäng underbara tjejer och killar som har Downs syndrom, ni som inte vet vad det är. Helt underbara och man kan ju inte låta bli att älska dom. Dessa personer vill vår helikopterpilot våldta och förstöra livet för. Fy fan denna grisen kommer jag personligen följa och göra allt jag kan för att göra hans liv till ett helvete. Givetvis inom lagens ramar.
https://www.youtube.com/watch?v=MMucfdhnzMA
Citera
2022-09-25, 12:38
Medlem
Gnesta
69 år
Hustru, barn, barnebarn
Mercedes CLK 320 + Citroen C5
Hunder - valper
Citera
2022-09-25, 12:40
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Gnesta
69 år
Hustru, barn, barnebarn
Hunder - valper
Plus svart och automatväxlad.
Citera
2022-09-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Gnesta
69 år
Hustru, barn, barnebarn
Hunder - valper
Jobbar/jobbat som helikopterpilot länge
Citera
2022-09-25, 12:50
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Sara och Patrik borde konfrontera skaparna av denna video

https://www.dailymotion.com/video/x4f9m4r
Ja det borde vara olagligt att göra sådana videos. Lyncha dessa människor. När jag tänker efter så borde man faktiskt bränna alla på bål som gör kränkande saker.
Senast redigerad av Fittfitta 2022-09-25 kl. 12:56.
Citera
2022-09-25, 13:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han till och med erkänner att han har våldtagit små barn tidigare och därmed har han förstört flera barns liv. Nu är det hans tur att få livet förstört. Det kallas karma.
Yes, han ska få sitt liv förstört och det kommer han oundvikligen att få. Känns som ett fall där han blir fälld och får namnet publicerat på Dumpen. Om inte det ska vi se till att rebusen blir så enkel som möjlig att lösa. Han har en viktig händelse kvar i sitt liv, att bli registrerad som avliden.
Citera
2022-09-25, 13:28
Bannlyst
Vad kul man kan ha egentligen att dela information om ”gäddor.” Någonting säger mig att många som kommenterar i denna tråden inte är lyckliga personer som bara måste njuta av att se andras liv förstöras.

Att det skulle handla om att skydda personer och att de behövs hängas ut tror jag är rent skitsnack och bara en ursäkt för att få utlopp för sin skadeglädje.

Det är inte alltid utnyttjande bara för att lagen säger det är så, eller för att bittra människor ska ha något att prata om. Jag själv känner både killar och tjejer som vid 14-16 års åldern varit med någon över 20 till och med 30 utan att ha fått sitt liv förstört.
Citera
2022-09-25, 13:31
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Och bilen är en CLK 320

Går till en släpvagn.
Citera
2022-09-25, 13:32
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Yes, han ska få sitt liv förstört och det kommer han oundvikligen att få. Känns som ett fall där han blir fälld och får namnet publicerat på Dumpen. Om inte det ska vi se till att rebusen blir så enkel som möjlig att lösa. Han har en viktig händelse kvar i sitt liv, att bli registrerad som avliden.
Det värsta är att jag inte hittar han. Har gått igenom alla MB 320 CLK svart, automat, årsmodell mellan 1997–2003 och i Södermanland. Måste vara något jag missat.
Citera
2022-09-25, 13:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Går till en släpvagn.
CLK 320 Är modellen på bilen inte registreringsnumret.
Citera
2022-09-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Vad kul man kan ha egentligen att dela information om ”gäddor.” Någonting säger mig att många som kommenterar i denna tråden inte är lyckliga personer som bara måste njuta av att se andras liv förstöras.

Att det skulle handla om att skydda personer och att de behövs hängas ut tror jag är rent skitsnack och bara en ursäkt för att få utlopp för sin skadeglädje.

Det är inte alltid utnyttjande bara för att lagen säger det är så, eller för att bittra människor ska ha något att prata om. Jag själv känner både killar och tjejer som vid 14-16 års åldern varit med någon över 20 till och med 30 utan att ha fått sitt liv förstört.
Du känner även män kring 70 år som förgriper sig på barn 7-12 år med tanke på den senaste gäddans preferenser . Låter som en trasig skiva med de där som är 16 år som träffar någon på 20 år när ingen på Dumpen som män vill träffa är 15 år eller äldre utan precis fyllda 14 år eller yngre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in