2022-09-25, 11:09
Medlem
Wooqiprwos avatar
Hur många sprut/pulsatioler med sperma får ni som mest? Tycker det är intressant att veta.

Själv har jag nog kommit upp i en 12 stycken sprut, men det är inte så vanligt. Annars ligger jag nog normalt runt cirka 7-8 sprut vid första knullat för dagen, har jag redan knullat är det mindre förstås.

Har nog alltid kommit ganska mycket, man ser ju på film ibland att snubben knappt sprutar någonting.

Hur är det för er?
Citera
2022-09-25, 11:16
Medlem
PistolPartiets avatar
Beror på hur länge det har gått sedan senaste uttömning.
Standard är väl två sprut av modell större, följt av fyra-fem pulseringar då någon enstaka droppe till kan komma ut.
Citera
2022-09-25, 11:29
Medlem
Dimpens avatar
Knullar ca 4ggr per vecka och får ut ett par satser varje gång.
Har då inte räknat in övriga satser från spontana avsugningar.
Citera
2022-09-25, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hur många sprut/pulsatioler med sperma får ni som mest? Tycker det är intressant att veta.

Själv har jag nog kommit upp i en 12 stycken sprut, men det är inte så vanligt. Annars ligger jag nog normalt runt cirka 7-8 sprut vid första knullat för dagen, har jag redan knullat är det mindre förstås.

Har nog alltid kommit ganska mycket, man ser ju på film ibland att snubben knappt sprutar någonting.

Hur är det för er?

Jag får max tre men kan hålla stånd hur länge som helst
Citera
2022-09-25, 12:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Knullar ca 4ggr per vecka och får ut ett par satser varje gång.
Har då inte räknat in övriga satser från spontana avsugningar.

Ja precis hur ofta man får utlösning är också intressant relaterat till antalet sprut.

Mina sprut (mer pulseringar) är ganska innehållsrika så det är inte droppar utan mer en skvätt vid varje pulsation, större skvättar i början förstås och sen får man klämma ur några sega droppar efteråt.

Vet inte varför det ofta pumpar ur så mycket, är ju ändå 40+, men det är väl som med allt annat att det är olika från person till person.
Citera
2022-09-25, 12:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRavenClow
Jag får max tre men kan hålla stånd hur länge som helst

Stånd vs stora sprut = ståndet vinner helt klart.
Citera
2022-09-25, 12:45
Medlem
Citat:
Stånd vs stora sprut = ståndet vinner helt klart.

Håller med! Vad ska man med sprut till om man inte kan njuta längre av sin partner?
Citera
2022-09-25, 12:51
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRavenClow
Håller med! Vad ska man med sprut till om man inte kan njuta längre av sin partner?

Exakt. Jag har dock inga problem med ståndet, men har däremot problem med att det kan bli för kladdigt. Är lite svårt att smyga med saker och ting
Citera
2022-09-25, 13:21
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ja precis hur ofta man får utlösning är också intressant relaterat till antalet sprut.

Mina sprut (mer pulseringar) är ganska innehållsrika så det är inte droppar utan mer en skvätt vid varje pulsation, större skvättar i början förstås och sen får man klämma ur några sega droppar efteråt.

Vet inte varför det ofta pumpar ur så mycket, är ju ändå 40+, men det är väl som med allt annat att det är olika från person till person.
Jag får ut en sats och ytterligare en efter ett tag. Därefter droppskvätter det bara. Alltid utlösning med pulsering såklart. Samma vid avsugning. Är 55+ och tjejerna jag lever med är runt 30 strecket.
Citera
2022-09-25, 13:22
Medlem
Citat:

Du nämnde 40+och där ligger jag.
Konstigt nog så sprutar jag mycket större satser nu än när jag var 20 eller 30.
Vettefan varför det kommer så mycket nu men det är märkbart mer än när jag var yngre.
Citera
2022-09-25, 13:32
Medlem
ViOems avatar
Mitt max är nog fem på en dag, sista gången sprutade jag inte ens, var trött och seg. Var inte ens roligt längre.
Citera
2022-09-25, 13:49
Medlem
Citat:
Exakt. Jag har dock inga problem med ståndet, men har däremot problem med att det kan bli för kladdigt. Är lite svårt att smyga med saker och ting

Kladd är ju mysigt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in