Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Dont try and make a hoe a housewives så han fuckade upp för länge sen.

Du är en medioker 30+ tant, du får inte uppmärksamhet utan du söker uppmärksamhet. Därför du konstant knarkar det här, på insta, på ditt jobb, på stan och överallt annat du kan hora omkring. Var väl därför du gifta dig med en simp? Så att du kunde komma undan med detta? Du vet riktiga män accepterar inte att kvinnan horar runt bland alla män hon kan och dessutom konstant har massa orbiters och cucks som skall fria runt henne, alla vi som är vuxna ser nämligen den gemensamma nämnaren här och det är du.
Du lever för uppmärksamhetshoreri. Det är verkligen 100% av ditt liv. Hade någon sammanställt alla dina ragg och läkare och advokater och judar och jänkare och italienare och allt annat du har raggat på så skulle bilden av en komplett hora komma fram, du förstår det va? Du har en ny orbiter varje vecka.
Vissa män som dig är patetiska
Det är som en fjortis som skriver. Senaste uppmärksamheten jag fick var på en kurs för C-körkort.
Vi jobbade tillsammans och han väntade på mig innan vi skulle hem. En amerikan, 33 år gammal.
Då berättade han att han flyttade hit för sin svenska flickvän men hon lämnade honom. Då frågade han lite försiktigt om information om mig.
Ska man stå och säga att man inte pratar med män?
Då frågade han vart jag är ifrån då han sa att han kunde se drag ifrån många länder men inte kommer på vart.
Vi åkte buss och då sa han fuck, jag tog fel buss men så retade han mig för att inte kunna köra.
Det tog alltså 3 timmar för att lära känna en ny man
Yngre män speciellt svenska försöker leka tuffa med att inte verka svaga/visa känslor. Äldre svenska män kan bara slappna av med en kvinna utan att verka en uppstoppad korv
En britt äldre man kan också erkänna men helvete vad snygg du är. Kan vi ta en fika än att se ut som dagens män som ser så uppstoppade
En förfrågan är inte farligt men om en kvinna markerar så är det nej
Nu sa amerikanen jag märkte ringen på ditt finger