Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Då Dixie skrivit rätt mycket i flera år så får åtminstone jag bilden av att det är ungefär samma krets Stureplansfjollor och borgarstrebers i samma bekantskapskretsar på ungefär samma arbetsplatser som är hennes liv och bekantskaper. Så i stort sett samma grupp män som låg i omloppsbana kring henne för 15år sedan ligger fortfarande i samma omloppsbana. Så det är inte förfrågan 1, ej heller förfrågan 2-3 utan förfrågan 35.
Lite som en svensk småstad med dess intriger och beteende, fast med mycket högre budget och märkeskläder.
Jag bor inte en småstad. Männen har bara sett via jobb/arbete. Jag jobbar på en väldigt stor arbetsplats där det kommer folk ifrån hela världen.
I det här skedet var det en kund där jag vann alla förhandlingar. Då skrev han för 10 år sedan att han var kär.
Han blev anmäld för olämpligt beteende då min chef reagerade starkt.
Nu skrev han ett meddelande om att han byggt upp sig/jobbat upp sig för att kunna erbjuda mig ett bra liv
Skrev att min man liknar som en fullbordad nazist som han blev skraj av. Att det inte liknar en vanlig svensk man.
Personligen funkar jag bättre med äldre svenska män än yngre män.
Unga gör bort sig med fel ordval. Att kalla min man för nazist är extremt långt overboard baserat på ett utseende
Det var flera män som skrev att han ser riktigt bra ut men ser ut som en nazist som är kapabel till mycket.
Nu vet jag att min man har ett utseende där man skulle tro att han är lönnmördare på deltid
Så vissa män kommer ut som man är orolig för mig: