2022-09-23, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Man måste vara frisk och stark för att hålla så många bollar i luften samtidigt. Förvånar mig inte om stalkern är en av hennes personligheter. Hon kan ju ha haft en psykos när hon skrev breven? Det är rätt vanligt under manierna.

Om jag som vän eller granne fick konstiga brev från nån jag känner hade jag direkt tagit kontakt med personen ifråga, inte bara dragit mig undan. Mycket skumt med den där stalkern.
My och Anna Book är öknda hos polisen för alla anmälningar.
Där slog du nog huvudet på spiken. Stalkern kan verkligen vara en av hennes personligheter. Skicka brev till sig själv och sen berätta för media att hon är förföljd. Allt för att få uppmärksamhet. Ju mer jag tänker på detta ju mer övertygad blir jag att det är hon själv som är stalkern.
Citera
2022-09-24, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Trist nog.. Tror jag att vännerna har dragit sig undan henne.
Det sociala umgänget har tröttnat på henne, inte tvärtom.

Sagt det förr, och säger det igen. Önskar My inget illa, men någonstans är det dags att växa upp och inse att livet inte blev en influencer/pt och kändishäng.

Kassan på Ica Täby söker personal?

Bra stabil inkomst, och ger säkert ledigt för alla läkartider.

Att döma av hur omskriven hon är här måste hon ha uppnått ett stort kändisskap.
Citera
2022-09-24, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Att döma av hur omskriven hon är här måste hon ha uppnått ett stort kändisskap.

Kändis på fb.. 🙄

Inte direkt en fjäder i hatten. Läs inläggen.
Citera
2022-09-24, 10:14
Medlem
Har följt tråden ett tag och kan fan inte sluta undra; hur i helvete kan My vara så sjuk hela tiden när hon är så hälsosam? Inte ens jag, med flera fysiska diagnoser, som lever extremt ohälsosamt är så sjuk som My. Känns som att det är det allt runt henne kokar ner till, hur kan en människa vara hälsocoach och PT och vara så fruktansvärt sjuk hela tiden?

Och min andra fråga, kommer Jonas sluta vara otrogen när/om han gifter sig med My?
Citera
2022-09-24, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trovardigkella
Har följt tråden ett tag och kan fan inte sluta undra; hur i helvete kan My vara så sjuk hela tiden när hon är så hälsosam? Inte ens jag, med flera fysiska diagnoser, som lever extremt ohälsosamt är så sjuk som My. Känns som att det är det allt runt henne kokar ner till, hur kan en människa vara hälsocoach och PT och vara så fruktansvärt sjuk hela tiden?

Och min andra fråga, kommer Jonas sluta vara otrogen när/om han gifter sig med My?
Det undrar vi allihop. Sjukdomar ger uppmärksamhet och sympatier. Hon trasslar in sig i lögner om sina åkommor. Det enda hon själv kan tillaga är att steka ägg och att göra kyckling med skysås. Sen äter hon ute. Tror inte hon är så hälsosam mer än utåt. Som tur är så har hon inte lyckats lura på någon sina dyra hälsoråd. Vad J gör som gift är ingen som vet än. Stackarn, hoppas han inte får ett sammanbrott.
Citera
2022-09-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovardigkella

Intressant detta med J! Har också hört flera otrohetsrykten de senaste året….
Citera
2022-09-24, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Intressant detta med J! Har också hört flera otrohetsrykten de senaste året….

Jag mailade henne igår och frågade om Åreresan och skrev att jag ev var intresserad och frågade lite om upplägg osv.
Inget svar...
Känns som hon borde vara intresserad av att folk vill boka, men antagligen är det redan bestämt att det inte blir något.
Väldigt oseriöst känns det som...
Citera
2022-09-24, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Jag mailade henne igår och frågade om Åreresan och skrev att jag ev var intresserad och frågade lite om upplägg osv.
Inget svar...
Känns som hon borde vara intresserad av att folk vill boka, men antagligen är det redan bestämt att det inte blir något.
Väldigt oseriöst. Hon borde svara och hitta på en ursäkt om det inte blir någon resa. En kund ska behandlas väl. Berätta gärna om du får ett sent svar.
Citera
2022-09-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Inget svar...

Nu kommer du definitivt inte få något svar.
Man får inte fråga, och My Martens följer den här tråden.

I hennes värld är du ett av trollen.
Citera
2022-09-24, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Nu kommer du definitivt inte få något svar.
Man får inte fråga, och My Martens följer den här tråden.

I hennes värld är du ett av trollen.
Om hon följer denna tråden så borde hon ju ge ett extra bra svar. För att visa oss hur seriös hon är. Fast vi vet ju att hon inte är det. 🙃
Citera
2022-09-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Om hon följer denna tråden så borde hon ju ge ett extra bra svar. För att visa oss hur seriös hon är. Fast vi vet ju att hon inte är det. 🙃

Hon följer bara tråden för att hålla koll på tyck-synd-om-mig mappen..

Går.. Sådär.
Citera
2022-09-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag frågade henne på instagram vart alla hennes klienter är? Hon tränade ensam på sitt gym. Hon svarade att det är online hon har sina kunder. Jag måste bara undra varför hon då har ett helt gym ståendes tomt? Hon kan ju sitta hemma vid datorn, det skulle bli billigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in