Citat:
Ursprungligen postat av
Jamolos
Putin har närmre 80% förtroende i den senaste mätningen som utfördes för typ en månad sen
Att det finns folk som inte vill delta finns alltid i alla mönstringar tror dock inte att det är ett problem. Men det är klart det bästa hade varit om NATO gick med på att fredsförhandla och dra sig ur Ukraina. och slippa allt dödande. Vad jag har förstått så finns det en org inom EU som heter något i stil med Fredsinstitut men man har inte hört ett pip därifrån.
Så ditt narrativ är att Nato med Ukraina i spetsen anföll Ryssland i februari som sedan försvarade sig heroiskt genom att införa en special military operation viken inleddes med milslånga kolonner som besökte Kievs utkanter för att sedan stolt vända tillbaka.
Därefter lämnade Ukraina och Nato de sydöstra delarna av Ukraina som Ryssland nu lämnar tillbaka för att visa vilket fredsälskande fölk de är. Man inför även demokratiska omröstningar med valsedlarna:
1) Jag vill tillhöra Ryssland - röda valsedlar
2j Jag vill inte tillhöra Ukraina - blå valsedlar
Omröstning obligatorisk annars utövas ett milt våld för att upprätthålla de demokratiska principerna.
Den partiella mobiliseringen är endast till för att skicka manskap till området för att tillse att valen genomförs på ett korrekt vis. 300 000 försupna valarbetare i gröna kläder med ett Z på armen för att visa att man gillar Zelensky.