2022-09-23, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
My har som svar på en fråga i sin blogg om det inte är missvisande att hon ska ha gjort alla undersökningar på en o samma dag inom den offentliga vården lämnat detta svar, i förkortad version: Hon har tillsammans med sin huvudläkare inom del klassiska vården lagt en vårdplan som innebär att hon är långt ifrån klar där men som ska kompletteras med privata undersökningar.
What?? Finns inte på kartan att en läkare inom den offentliga vården lägger upp en vårdplan för en patient som innebär privat vård som patienten ska bekosta själv. Nu skenar Mys fantasi. Tror istället att My är så utredd som behovet kräver( om nu inte nya allvarliga symtom/värden skulle visa på annat) Därför vänder sig nu My till de privata alternativ. Där tar man emot alla som är villiga att betala. Hoppas att det nu får henne att må bättre inte bara för stunden utan även på sikt.

Vad som märligt märkligt är att hon också skrev att hon hade remiss på tumörerna och väntat i 10 månader på att få dom kollade och kollapsade innan dess. Var det inte i samband med kollapsen/misstänkta hjärnblödningen dom upptäckte tumörerna/cystorna. Har jag missuppfattat kanske?
Citera
2022-09-23, 22:21
Avslutad
Citat:
My har som svar på en fråga i sin blogg om det inte är missvisande att hon ska ha gjort alla undersökningar på en o samma dag inom den offentliga vården lämnat detta svar, i förkortad version: Hon har tillsammans med sin huvudläkare inom del klassiska vården lagt en vårdplan som innebär att hon är långt ifrån klar där men som ska kompletteras med privata undersökningar.
What?? Finns inte på kartan att en läkare inom den offentliga vården lägger upp en vårdplan för en patient som innebär privat vård som patienten ska bekosta själv. Nu skenar Mys fantasi. Tror istället att My är så utredd som behovet kräver( om nu inte nya allvarliga symtom/värden skulle visa på annat) Därför vänder sig nu My till de privata alternativ. Där tar man emot alla som är villiga att betala. Hoppas att det nu får henne att må bättre inte bara för stunden utan även på sikt.
Hon var tvungen att fortsätta i den privata vården för hon vill inte avsluta sin sjukdomshistoria än. Det finns mer sympatier att mjölka ut. Hon fick en kollaps och hon kommer att få fler. Det är allt. Hon lyste som en sol av lycka då hon blev fotad bland röntgenmaskiner, sladdar mm. Den inbillade sjuke vill vara sjuk en lång tid framöver.
Citera
2022-09-23, 22:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Vad som märligt märkligt är att hon också skrev att hon hade remiss på tumörerna och väntat i 10 månader på att få dom kollade och kollapsade innan dess. Var det inte i samband med kollapsen/misstänkta hjärnblödningen dom upptäckte tumörerna/cystorna. Har jag missuppfattat kanske?
Nej, det är korrekt uppfattat. Det var i samband med "stroken" i våras som knölarna upptäcktes. Om inte så hade vi hört om dom för längesen. Tidigare var hon bara utmattad och hade Covid flera gånger. Men inte värre däran än att hon kunde träna stenhårt i Spanien förra sommaren.
Om man talar sanning behöver man inte hålla reda på en massa detaljer.
#patomimi #pinocchio
Senast redigerad av TPL 2022-09-23 kl. 22:24. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-09-23, 22:25
Medlem
Citat:
Nej du har inte missuppfattat, precis så är berättelsen i Mys tidsram🤔 Inget går ihop.
Citera
2022-09-23, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nej, det är korrekt uppfattat. Det var i samband med "stroken" i våras som knölarna upptäcktes. Om inte så hade vi hört om dom för längesen. Tidigare var hon bara utmattad och hade Covid flera gånger. Men inte värre däran än att hon kunde träna stenhårt i Spanien förra sommaren.
Om man talar sanning behöver man inte hålla reda på en massa detaljer.
#patomimi #pinocchio

Ja jösses. Inte konstigt att hon kollapsar.
Men hon verkar inte bry sig om hon blir påkommen heller. Stackars Jonas och sonen. Att Jonas pallar.
Citera
2022-09-23, 22:31
Avslutad
Citat:
Ett inlägg från förra året:

Nån "assisten" har hon aldrig haft, bara "kordinatorn" som har ett eget konto som My rattar...
Hon har verkligen härjat som en galning bland alla sina personligheter. Hon loggade väl ut och in på alla sina konton och spelande än den ena och ibland den andra. Så det slutade i kollaps.
Senast redigerad av Tova. 2022-09-23 kl. 22:42.
Citera
2022-09-23, 22:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon har verkligen härjat som en galning bland alla sina personligheter. Hon loggade väl ut och in på alla sina konton och spelande än den ena och ibland den andra. Så det slutade i kollaps.
Man måste vara frisk och stark för att hålla så många bollar i luften samtidigt. Förvånar mig inte om stalkern är en av hennes personligheter. Hon kan ju ha haft en psykos när hon skrev breven? Det är rätt vanligt under manierna.

Om jag som vän eller granne fick konstiga brev från nån jag känner hade jag direkt tagit kontakt med personen ifråga, inte bara dragit mig undan. Mycket skumt med den där stalkern.
My och Anna Book är öknda hos polisen för alla anmälningar.
Citera
2022-09-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Du har fel. Jag har sett inlägg som assistenten gjort.

Ja.
Har någon skrivit under assisten eller koordinatorn, så är det såklart så det är!
Precis som att Madde 50 står för dom flesta bilderna.
År efter år, efter år.. Efter år.
Hon är idog hon.

#Ilona #team
Citera
2022-09-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ja jösses. Inte konstigt att hon kollapsar.
Men hon verkar inte bry sig om hon blir påkommen heller. Stackars Jonas och sonen. Att Jonas pallar.

Har man ärvt blockeliblock fingret av tooken blir man ju aldrig påkommen. Går att förneka till allt makt åt tengil tar en. Tyvärr finns inte Katlas grotta på riktigt.

Nästan så jag börjar tro att dom enda klicken hon generar är härifrån.
Nåt måste man försörja sig på.. Arvet efter villan kan omöjligt räcka så länge.

Eller.. Så är det en uppbyggnad inför lyxfällan?
All pr är bra pr! Borde köra ett samarbete med Jeanette, kan dom dela på hyran i luftslottet.

Kan omöjligt vara nya klinkers, såvida dom inte har tillgång till Google.

Såå många frågor. Så sällan man får ett riktigt, ärligt svar.
Citera
2022-09-23, 23:23
Medlem
Citat:
Man måste vara frisk och stark för att hålla så många bollar i luften samtidigt. Förvånar mig inte om stalkern är en av hennes personligheter. Hon kan ju ha haft en psykos när hon skrev breven? Det är rätt vanligt under manierna.

Om jag som vän eller granne fick konstiga brev från nån jag känner hade jag direkt tagit kontakt med personen ifråga, inte bara dragit mig undan. Mycket skumt med den där stalkern.
My och Anna Book är öknda hos polisen för alla anmälningar.
Kan vara ett försök att bortförklara varför hennes vänner dragit sig undan. Ett annat är att hon inte orkar med socialt umgänge längre ( bortsett från lite kändisfester då och då) utan håller sig till familjen och några få vänner.
Citera
2022-09-23, 23:32
Medlem
Citat:
Kan vara ett försök att bortförklara varför hennes vänner dragit sig undan. Ett annat är att hon inte orkar med socialt umgänge längre ( bortsett från lite kändisfester då och då) utan håller sig till familjen och några få vänner.

Trist nog.. Tror jag att vännerna har dragit sig undan henne.
Det sociala umgänget har tröttnat på henne, inte tvärtom.

Sagt det förr, och säger det igen. Önskar My inget illa, men någonstans är det dags att växa upp och inse att livet inte blev en influencer/pt och kändishäng.

Kassan på Ica Täby söker personal?

Bra stabil inkomst, och ger säkert ledigt för alla läkartider.
Citera
2022-09-23, 23:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hon orkar bara med kändisar. Frågan är hur länge dom orkar med henne?
Sa hon inte i GP-reportaget att hon tvingats gå i terapi efter all förföljelse? Det har hon ju gjort för att hon är psykiskt sjuk. Fast det hade ju inte sett lika bra ut i tryck att nämna det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in