Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Jag har postat det säkert 50 gånger. Ett par gånger bara sista 48 timmarna. Är ärligt talat trött på att bara posta och reposta länkar. Ett tips är att du googlar på "covid reinfection" och börja förkovra dig. Ditt korståg mot vaccinerna är helt fel spår. Det är sjukdomen du ska passa dig för i första hand.
Men med tanke på att du har postat ca 12 000 inlägg i denna tråd och dagligen spammar den med 30-40 nya inlägg så blir det ett jävla jobb om man ska leta på specifika inlägg du hänvisar till. Till skillnad från dig så har vi andra även ett liv utanför den här tråden, så vi har helt enkelt inte tid att bläddra igenom din enorma posthistorik.
Sjukdomen du pratar om var inte så mycket att bry sig om. Som en förkylning ungefär, fast mildare. Haft den en gång per år, dvs 3 gånger nu. Med tanke på att jag lever och mår bättre än någonsin kan vi nog avfärda dina foliehattsteorier nu. Ok, om jag var den enda med den upplevelsen, men tyvärr för din del så delas min upplevelse också av flera miljoner andra svenskar.
Men det var ju bra att du tröttnat på att bara posta länkar i alla fall. Det bidrar nämligen ingenting överhuvudtaget utan du framstår bara som en foliehatt precis som de värsta antivaxxarna med sina antivaxxlänkar de har hittat någonstans. Same shit.