Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Tack för den uppenbara redovisningen vi alla vet om.
Det är fortfarande 42,086 som de utgår ifrån som har blivit inskickade.
Resultatet blir detsamma om de skulle vara 100,000 doser eller 4 miljarder.
Man utgår ifrån just antalet man har skickat in.
Nej, man utgår inte från antalet man skickat in, man utgår från antalet doser man administrerat.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Och resten redovisades inte överhuvudtaget.
Jo, resten redovisas av respektive lands där deras organisationer motsvarande läkemedelsverket hanterar och publicerar rapporterade biverkningar. Du får gå till LMVs websida.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Påstår att jag har dålig engelska för att sedan komma på med extrema lögner som inte ens står i artikeln. De säger klart och tydligt att de inte fick någon som helst data eller utgång för 238 gravida kvinnor.
Det jag (och sannolikt många med mig) undrar är hur du fick det till att 45 av 270 kvinnor fick missfall?
Citat:
270 mother cases and 4 foetus/baby cases representing 270 unique pregnancies (the 4 foetus/baby cases were linked to 3 mother cases; 1 mother case involved twins). • Pregnancy outcomes for the 270 pregnancies were reported as spontaneous abortion (23), outcome pending (5), premature birth with neonatal death, spontaneous abortion with intrauterine death (2 each), spontaneous abortion with neonatal death, and normal outcome (1 each). No outcome was provided for 238 pregnancies (note that 2 different outcomes were reported for each twin, and both were counted).
https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Enligt deras egna tester så hade minst 45 kvinnor utav 270 missfall.
Jag är säkert inte ensam om att också undra hur du fick det till att 1223 personer av 46,000 dog av vaccinet? Du har svammel-faniserat för mycket. Det var uppskattningsvis 100 miljoner människor som fick vaccinet mellan December och Februari i de aktuella länderna och av dessa har det genererats sammanlagt 42,000 fall (vissa fall med flera biverkningar) där man inte kunnat utesluta att biverkningen orsakades av vaccinet. Ur dessa fall finns 1223 dödsfall. Det är alltså 1223 dödsfall av 100 miljoner administrerade doser.
https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
- 1223 personer dog utav 46,000 utav vaccinet.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Sluta idiotförklara andra när det är du som sitter och skiter på dig.
Du har en ganska lustig beskrivning på folk som ger dig fakta, det får man säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
PS: Bara ta en titt på VAERS databas för att se vad som har rapporteras in för att få en bättre bild. DS:
Kommer inte besvara dig mer idag.
Har bättre saker för mig att göra.
Nu har du gått från att ha fel i precis allt, ljuga om i princip allting till att svamla om något annat. Jag gissar att vad som helst kan vara bättre än det, där har du nog rätt. Det var väl första gången.
Antivaxxar-patrask, ständigt detta antivaxxar-patrask...