2022-09-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
En person som människor utan ett liv spyr galla över. Tufft att sitta på pojkrummet efter dagens arbete på byns industri då känns det gutt att få kräka ur sig galla över en person dom aldrig träffat
Hoppsan, jag har träffat My eftersom mina väninnor är vän med Jonas. Jag jobbar inte inom industrin och har inget pojkrum... 😂😂😂
Citera
2022-09-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är konsultationen helt plötsligt gratis! Och hon har äntligen plats för nya onlineklienter. Men inte ett ord om Åre-resan nästa helg.
Online-klinkers är väl den rätta stavningen?
Citera
2022-09-22, 21:19
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Detta. Någon som kan sammanfatta?

Tagga mig i svaret, jag har bara sett tråden ligga här i evigheter men aldrig någonsin hört talas om människan utanför detta forum
Citera
2022-09-22, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Detta. Någon som kan sammanfatta?
Varit med i ensam mamma söker som var ett tv-program som gick för för flera år sedan. Blev vän med M Graaf. Blev ovän med M Graaf. Med drama som följd. Startat 3 gym. Utan klienter. Tvivelaktiga utbildning. Flyttat hit och dit. Dödliga sjukdomar ena veckan. Frisk nästa. Påkommen med lögner. Högsta önskan att umgås med kändisar. Allt upprepar sig om och om igen. Därför tar aldrig denna tråd slut. Bästa vän med A Book ett tag, glömde jag. En dålig sammanfattning, jag vet. Men med en sådan rörig människa som My är det svårt att komma ihåg allt 😀
Citera
2022-09-22, 21:41
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Varit med i ensam mamma söker som var ett tv-program som gick för för flera år sedan. Blev vän med M Graaf. Blev ovän med M Graaf. Med drama som följd. Startat 3 gym. Utan klienter. Tvivelaktiga utbildning. Flyttat hit och dit. Dödliga sjukdomar ena veckan. Frisk nästa. Påkommen med lögner. Högsta önskan att umgås med kändisar. Allt upprepar sig om och om igen. Därför tar aldrig denna tråd slut. Bästa vän med A Book ett tag, glömde jag. En dålig sammanfattning, jag vet. Men med en sådan rörig människa som My är det svårt att komma ihåg allt 😀

Tack!
Citera
2022-09-22, 22:14
Medlem
cerns avatar
Hon har ju inte ens någon Youtube-kanal? C-kändis? Hon verkar ju knappt existera.

Sitter folk och läser om hennes liv i bloggar och skvallrar här på flashback? sjukt vilket liv
Citera
2022-09-23, 00:54
Medlem
Visste inte tidigare vem hon var.

Men vilken strålande vacker kvinna, som verkligen fått kämpa i motvind.

Dessutom med vidriga anonyma näthatare, som låtsas leva ett eget liv gömd bakom sin jävla skärm.

Har ni något negativt att säga om denna kvinna, så gör det för fan inte anonymt för det slår bara tillbaks på er själva eftersom alla förstår att det är ni som är loosers!

My är en riktig kvinna, på alla sätt och vis!
Citera
2022-09-23, 06:35
Medlem
Det här med hennes monotona promenader på löpband verkar ju funka sådär.. varför provar hon inte att jogga/intervallträna, något annat än samma lågintensiva tragglande som inte fungerar? Tar mest en massa tid bara.. borde hon ju veta som PT.
Citera
2022-09-23, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafandara1

Dessutom med vidriga anonyma näthatare, som låtsas leva ett eget liv gömd bakom sin jävla skärm.

Har ni något negativt att säga om denna kvinna, så gör det för fan inte anonymt för det slår bara tillbaks på er själva eftersom alla förstår att det är ni som är loosers!

Berätta mer du som verkar känna My-tomanen bra!
Citera
2022-09-23, 10:00
Avslutad
Assistenten har slutat. https://postimg.cc/FY9R0gf6
Citera
2022-09-23, 10:31
Medlem
Citat:

Lugn och fin nu, klart hon är en riktig kvinna. Ingen har påstått att hon är transgender. Sen stavas det loser. 😘
Citera
2022-09-23, 10:49
Avslutad
Citat:

Hur tänkte du nu? Eller inte! 😄
Anonymt? Ska vi skriva namn och telefonnummer tänkte du. Vet du om att du är inne på Flashback? Hur menar du att det slår tillbaka på oss? Du verkar lite felvaggad du.😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in