• 1
  • 2
2022-09-22, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
tråden handlar inte om dig utan i allmänhet.
att du spöar folk till höger och vänster det vet vi. du kollar bjj på youtube och allt möjligt.

Jag svarade väldigt utförligt kring vad du ska göra för att värja dig mot aggressiva kvinnor, ja, aggressiva människor i största allmänhet.

Inget är bättre än styrketräning och kampsport, då kommer du inte vara rädd för gapiga fruntimmer
Citera
2022-09-22, 20:40
Medlem
Niguers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Fram tills nu har ju män haft det relativt bra, risken att åka på spö har handlat om att få spö av andra män och då ofta i situationer där alkohol varit inblandat.

Men den moderna kvinnan blir ju bara större och större och tyngre och tyngre, och dom tycks ju kunna gå bananas fullständigt även när inte alkohol är inblandat och även utanför krogen.

Ser man t ex på videoklipp från USA så handlar det ju ofta om t ex svarta kvinnor som är 100kg+ och som är helt skoningslösa i sina attacker.

Jag är rädd för att vi kommer få en liknande situation här där kvinnor storlek XXL ger sig på männen som bara blir mindre och mindre, tanigare och tanigare.

Vårt rättsystem är inte redo för att hantera detta då dom per automatik kommer se kvinnan som offret.

Helt uppriktigt så har jag inget emot om en hundrakilos negermamsing skulle vilja brotta ner mig.
Senast redigerad av Niguer 2022-09-22 kl. 20:52.
Citera
2022-09-22, 21:08
Medlem
Farfarsfars avatar
Det är ju negresser vi pratar om med ungefär samma testosteronnivåer som svenska män och hjärnor i paritet med homo erectus. Farlig kombination.
Citera
2022-09-22, 23:04
Medlem
Crabbofixs avatar
Detta är vad som väntar den svenska mannen.

https://www.youtube.com/shorts/1UlWI1lZd18

En rejäl jävla beatdown.

Av en kvinna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in