2022-09-22, 21:23
Medlem
I min nära omkrets av släktingar finns det en med aggressiv blodcancer och en med aggressiv cancer i halsen båda 4 sprutor av covidvaccinet. Är fullständigt övertygad om vaccinets effekter.
Citera
2022-09-22, 21:26
Avslutad
Jag tog 2 sprutor, inte varit sjuk sedan, när kommer jag får min cancer så jag kan teckna en fullständig livförsäkring, för att trygga min sambo ifall jag inte överlever?

Jag läste också en studie från USA som tyder på att cancer har ökat med 143,233% i samband med vaccination, så tror inte läkaren är helt ute och cyklar.
Senast redigerad av sweetcrypto 2022-09-22 kl. 21:31.
Citera
2022-09-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
PK-extremisterna kommer att försvara mRNA-terrorn in i döden. En tidig metastasfylld död.

Ja.

All heder åt denna överläkare som vågar yppa det uppenbara.
Citera
2022-09-22, 21:36
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Sannolikt Ute Krüger
https://rumble.com/v1do1rb-covid-vaccination-and-turbo-cancer-pathological-evidence-with-english-subti.html
Tysk?
Citera
2022-09-22, 21:39
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Ja precis, så här tror jag också. Efter en sådan massiv kampanj för vaccinering där folk också har tvingats vaccinera sig för att behålla sina jobb så kan de ju inte plötsligt vända och erkänna att det kan ha funnits problem med hela grejen. Jag tror som du att vi måste vänta ganska länge innan vi får se ordentliga journalistiska gräv som publiceras på första sidorna. Du kan ha rätt i att det kan ta en tio år för de ansvariga måste nog ha hunnit bytas ut.
Håll koll! Vem vet, kanske P3 Dokumentär släpper en och en halv timme om 10 år?
(Som med vaccination förra gången och kids som fick problem med sömnen).
Citera
2022-09-22, 21:43
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Som i vart fall rätt mycket utbildad i immunologi, varför skulle cancern få fritt spelrum vid vaccination. Om nu immunförsvaret redan känner igen cancern så borde inte specifika t-cells eller b-cells svaret kopplas om. Tvärtom, om kroppen utsätts för mer immunologiska stress så brukar även de specifika cellerna öka sin förmåga.
Då kan man alltså bara trycka in vaccin så har man större chans mot cancer? Jag tappade dig. Är iofs rätt trött🥱
Citera
2022-09-22, 21:50
Medlem
OliverCromwells avatar
Intressant.

Hon visar upp allt sitt arbete i föreläsningen.

Jag föreslår alla som inte tror att vaccinet leder till cancer kollar igenom hela hennes föreläsning.

Kolla på den och sedan får ni granska och bedöma hennes påståenden utifrån det hon presenterar.

Det verkar annars som att eran tro på "vetenskap" och fåskning är helt baserad på auktoritetstilltro.
Citera
2022-09-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Nej det är tveksamt.

Haha sån idiotisk kommentar.
Citera
2022-09-22, 22:11
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Tänkte samma sak. Vi vet att cancern, hjärtsjukdomar, lungsjukdomar och dödsfallen totalt har ökat dramatiskt samtidigt som födelsetalen har rasat till bottennivå på oerhört kort tid.

Då väljer Richard Bergström att pusha på för ännu fler sprutor. Är det okunnighet eller ren jävulskap?

Skulle du kunna länka till en källa som visar på detta? Jag har försökt hitta statistik för antalet cancerfall/hjärtsjukdomar de senaste åren utan att hitta något.

Mvh
Citera
2022-09-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Vet inte vem överläkaren är. Men P4 håller på och krishanterar och dementerar helt överläkarens påståenden om att Covid19-vaccinet leder till cancer.

Här följer en tråd med 3 inslag i ämnet. Detta har även uppmärksammats i VT.

https://sverigesradio.se/artikel/overlakarens-pastaenden-vacker-reaktioner-chockad

Intressant nog väljer P4 att inte nämna överläkarens namn. Den här medarbetaren i Kalmar Region ska tydligen ha gjort en föreläsning som nått hundratusentals tittare, även internationellt.

Någon som vet vem de pratar om, och vilka uttalanden/föreläsningar som det handlar om?
" ... håller på och krishanterar"? Som om medier ska tala om för folk vad som är rätt och fel. Dom rapporterar ju vad som sker, inte om det är rätt eller fel.

Dom nämner inte överläkarens namn, kallas för press-etik. Är det "intressant" det? Alla myndigheter och medier vet att pöbeln är så lättledd, att dom kan mycket väl ge sig på läkaren om man hänger ut han - som sker i höger-extrema medier jämt. Det är inte det som är poängen med nyhetsrapporteringen.

Men det är klart det ger cancer, för att 1 överläkare säger detta, och alla andra tiotusentals överläkare i landet dom ... ja dom är väl samtliga hotade till tystnad av pappa staten. Dom håller alla med den här kufen, egentligen.
Citera
2022-09-22, 22:19
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
" ... håller på och krishanterar"? Som om medier ska tala om för folk vad som är rätt och fel. Dom rapporterar ju vad som sker, inte om det är rätt eller fel.

Dom nämner inte överläkarens namn, kallas för press-etik. Är det "intressant" det? Alla myndigheter och medier vet att pöbeln är så lättledd, att dom kan mycket väl ge sig på läkaren om man hänger ut han - som sker i höger-extrema medier jämt. Det är inte det som är poängen med nyhetsrapporteringen.

Men det är klart det ger cancer, för att 1 överläkare säger detta, och alla andra tiotusentals överläkare i landet dom ... ja dom är väl samtliga hotade till tystnad av pappa staten. Dom håller alla med den här kufen, egentligen.

Jag kan inte kalla deras inslag något annat än just "krishantering".

Bland de mest skitnödiga inslagen på länge.

Jag spekulerar i att de inte nämnde överläkarens namn, mest för att inte ge henne fler tittare. Vilket uppenbart var deras syfte.

Hon får för fasiken inte ens komma till tals trots anklagelserna mot henne från media och etablissemanget.
Citera
2022-09-22, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Intressant.

Hon visar upp allt sitt arbete i föreläsningen.

Jag föreslår alla som inte tror att vaccinet leder till cancer kollar igenom hela hennes föreläsning.

Kolla på den och sedan får ni granska och bedöma hennes påståenden utifrån det hon presenterar.

Det verkar annars som att eran tro på "vetenskap" och fåskning är helt baserad på auktoritetstilltro.

Är det den här du syftar på?

UTE KRUGER: COVID VACCINATION AND TURBO CANCER: PATHOLOGICAL EVIDENCE WITH ENGLISH SUBTITLES
In this video (Swedish with English subtitles), MD/pathologist Ute Krueger describes her findings on breast cancer and other cancers in the era of gene-based COVID vaccines. She finds increased numbers of cancers, in younger patients, which are larger in size and growing more rapidly and aggressively already at the time of the initial diagnosis.
https://www.bitchute.com/video/iA59xDiFkVwy/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in