Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Serung
Det får vi inte hoppas.
Så om jag ska tolka dig rätt så får vi snart se män i kostym, på rad, som kröker en märla på Regeringsgatan?
Kanske inte så dumt ändå när man tänker efter.
Om man redan nu förbjuder män från att ta på sin egen penis så kan utvecklingen faktiskt hamna där.
Om fem år får man vare sig kissa eller bajsa, om man är man. Så fungerar dagens pk-samhälle. Man vill ha bort män, få dem att dö i tarmvred.