2022-09-22, 10:30
  #13
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kan bara hålla med,jag ser inget konstigt här.

Fler borde ta efter denna estradör!
Det är väl som sagt inget fel med att onanera.
Citera
2022-09-22, 10:31
  #14
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Måste ju vara en neger.
Tycker mer det känns som en präktig svensk.
Citera
2022-09-22, 10:36
  #15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Det är väl som sagt inget fel med att onanera.
Nej det är helt normalt.

Han är ju ingen kriminell person, han ville ju bara få utlösning.
Citera
2022-09-22, 10:38
  #16
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej det är helt normalt.

Han är ju ingen kriminell person, han ville ju bara få utlösning.
Man vill hindra män för att få utlösning. Känner att det är en hemskt utveckling. Nästa steg är att hindra män från att skita.
Citera
2022-09-22, 10:39
  #17
Medlem
halaltarzans avatar
Är det inte mycket stollar som rör sig runt US då?
Citera
2022-09-22, 10:40
  #18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Man vill hindra män för att få utlösning. Känner att det är en hemskt utveckling. Nästa steg är att hindra män från att skita.
Det får vi inte hoppas.

Så om jag ska tolka dig rätt så får vi snart se män i kostym, på rad, som kröker en märla på Regeringsgatan?


Kanske inte så dumt ändå när man tänker efter.
Citera
2022-09-22, 10:40
  #19
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är det inte mycket stollar som rör sig runt US då?
Det finns folk med brutna ben, nygipsade, men de rör sig inte så mycket, inte mer än inne på avdelningen.
Citera
2022-09-22, 10:43
  #20
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det får vi inte hoppas.

Så om jag ska tolka dig rätt så får vi snart se män i kostym, på rad, som kröker en märla på Regeringsgatan?


Kanske inte så dumt ändå när man tänker efter.
Om man redan nu förbjuder män från att ta på sin egen penis så kan utvecklingen faktiskt hamna där.

Om fem år får man vare sig kissa eller bajsa, om man är man. Så fungerar dagens pk-samhälle. Man vill ha bort män, få dem att dö i tarmvred.
Citera
2022-09-22, 10:44
  #21
Medlem
Giant Squids avatar
Säkert en Nigerian som dragit i sig fulkolat han tänkt lura nån svenne på. Sen kliar det på ollonet....
Citera
2022-09-22, 10:54
  #22
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil0409
Regeringsgatan är bra mycket längre än biten som passerar NK så varför är det självklart?
Inte självklart men jag gav ju en motivering varför jag kan tänka mig att det skedde där.
Citera
2022-09-22, 11:03
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nja, inte helt säkert.
Kan ju lika gärna vara någon MUFare från Djursholm. Typ Anton Abele?

Inte helt osannolikt faktiskt. A.A borde stämma in ganska bra i ålder.

Kan vara nån koksavtändningsgrej.
Citera
2022-09-22, 11:06
  #24
Medlem
Kanske dålig efterfest, bortamatch, hade nog varit mer mediabevakning ju närmare
regeringskvarteret 35-åringen hade suttit och tagit till fåfängan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in