2022-09-22, 10:06
  #1
Medlem
22 september 08:03, Sedlighetsbrott, Stockholm.
Samtal om att en man satt och onanerade på Regeringsgatan.

Polisen som var på Regeringsgatan identifierade mannen som är misstänkt för sexuellt ofredande.
Han, en man i 35 års åldern, omhändertogs med stöd av lagen om omhändertagande av berusade
personer och fördes till stationen för tillnyktring.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/september/22/22-september-0803-sedlighetsbrott-stockholm/

Hur tänkte denna man i 35 års åldern?
__________________
Senast redigerad av HumpTower 2022-09-22 kl. 10:45.
Citera
2022-09-22, 10:09
  #2
Medlem
Bizmarcks avatar
Vilken jävla kung!

Kan dock bli lite bakfylleångest när han vaknar upp i cellen och inser varför han är där.
Citera
2022-09-22, 10:10
  #3
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpTower
22 september 08:03, Sedlighetsbrott, Stockholm.
Samtal om att en man satt och onanerade på Regeringsgatan.

Polisen som var på Regeringsgatan identifierade mannen som är misstänkt för sexuellt ofredande.
Han, en man i 35 års åldern, omhändertogs med stöd av lagen om omhändertagande av berusade
personer och fördes till stationen för tillnyktring.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/september/22/22-september-0803-sedlighetsbrott-stockholm/

Hur tänkte denna man i 35 års åldern?

Full och dum, som det heter.
Citera
2022-09-22, 10:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Full och dum, som det heter.

Typ, vilka stollar det finns undra var på regeringsgatan, som är rätt lång.

Inte så ofta en kvinna blir ertappad.
__________________
Senast redigerad av HumpTower 2022-09-22 kl. 10:15.
Citera
2022-09-22, 10:13
  #5
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vilken jävla kung!

Kan dock bli lite bakfylleångest när han vaknar upp i cellen och inser varför han är där.
Kan bara hålla med,jag ser inget konstigt här.

Fler borde ta efter denna estradör!
Citera
2022-09-22, 10:18
  #6
Medlem
Mrallknowings avatar
Osar missbruk, psykisk ohälsa och hemlöshet.
Citera
2022-09-22, 10:18
  #7
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpTower
Typ, vilka stollar det finns undra var på regeringsgatan, som är rätt lång.

Inte så ofta en kvinna blir ertappad.
Vid NK så klart, där den korsar Hamngatan heter den va? Han blev väl upphetsad av unga rika flickor kan man tänka sig.
Citera
2022-09-22, 10:21
  #8
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Osar missbruk, psykisk ohälsa och hemlöshet.
Nja, inte helt säkert.
Kan ju lika gärna vara någon MUFare från Djursholm. Typ Anton Abele?
Citera
2022-09-22, 10:22
  #9
Medlem
Farfarsfars avatar
Måste ju vara en neger.
Citera
2022-09-22, 10:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Vid NK så klart, där den korsar Hamngatan heter den va?
Han blev väl upphetsad av unga rika flickor kan man tänka sig.

Eller uppsminkade Östermalmsdamer, "nöden har ingen lag sägs det", men denna gång blev allt tokigt.
Citera
2022-09-22, 10:23
  #11
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nja, inte helt säkert.
Kan ju lika gärna vara någon MUFare från Djursholm. Typ Anton Abele?

Ja kola slår olika på oss alla.
Citera
2022-09-22, 10:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Vid NK så klart, där den korsar Hamngatan heter den va? Han blev väl upphetsad av unga rika flickor kan man tänka sig.

Regeringsgatan är bra mycket längre än biten som passerar NK så varför är det självklart?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in