2022-09-21, 22:27
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
https://gofile.io/d/MqfhwF

Hoppas de funkar

Borttagen!

Testa https://rapidshare.io/ eller lägg filmen i Dropbox eller Google Drive och posta länken!
Senast redigerad av Orgelnisten 2022-09-21 kl. 22:30.
Citera
2022-09-21, 22:33
Medlem
Har inte sett filmen. Vill gärna göra det. Blir lätt illamående när polisen mitt under brinnande utredning ska titta på hotbilden mot mamman. Skämtar ni eller? Eller jävla kioskmongon! Att ni ens överväger det! Lås in henne på Ystad på ett par bast minst! Hon ska inte ha barn under några som helst jävla omständigheter. Hoppas barnet är där hon får omtanke och kärlek.
Citera
2022-09-21, 22:37
Medlem
Fortfarande inte hunnit se en enda länk till filmen som fungerar.

Helt fantastiskt att folk inte kan välja en uploadsida som ej raderar sådant.
Citera
2022-09-21, 22:38
Medlem
Afghanpappan verkar vara en fin "pojke"..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EQwR9P/flickans-pappa-mitt-hjarta-krossades

Citat:
Mannen, som tidigare i år dömdes för att ha misshandlat en person samt för skadegörelse mot den nu anhållna mamman, brott han erkänner.

Riktigt WHITETRASH brud som ligger med en smutsig Afghan som troligtvis slår brudar.
Stackars barn som växer upp med sådana SKIT föräldrar!
Citera
2022-09-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananboxen
Helvete. Man ska kanske inte döma för hårt om man inte vet allting. Kanske psykiskt instabil mamma som behöver hjälp att hantera stress och våld? Kanske den bästa lösningen är att ge barnet LVU men att mamman i framtiden kan ta hand om sitt barn igen?

Varför ska vi bete oss muslimer?

En sak till till TS, varför detta uthängande av människor? Skulle du vilja bli uthängd om du snott en snickers på ICA?

Hur fan kan du jämföra barnmisshandel med snatteri på ICA???
Citera
2022-09-21, 22:43
Medlem
Misshandeln i sig är helt fruktansvärd men VARFÖR filmar kärringen detta och HUR har detta offentliggjorts från start? Det är ju HELT sjukligt onormalt? Går hon igång på detta? Vad vill hon med detta? Spara och titta på som "fint" minne? Kan nån förklara detta för mig? VARFÖR? VARFÖR misshandlar man sitt barn? Otroligt glad dock att detta uppdagades och att barnet är i säkert förvar och kärringjävlarna häktade.

Har pussat och kramat mina telningar extra mycket efter denna brutala upptäckt. Får sån ångest över att jag inte kan göra nåt åt detta för mig okända flickebarn
Citera
2022-09-21, 22:45
Medlem
lossnuss avatar
Typisk flashback hysteri.
Jag har sett videon.
Den är usel i bevis sammanhang och skapar bara en massa frågor.
Allt hysteri kring videon visar bara på kaoset som råder i folks huvuden.
Citera
2022-09-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Ärligt talat. Jag har inte mycket för censur och så vidare, men tycker på något sätt att det är bra att videon inte är så lätt att få tag i. Inte ofta jag jag blir särskilt berörd när jag tittar på olika videos, men den här gick rakt in i mitt hjärta. Det blev för mycket.

Detsamma. Jag fortsatte att tänka på det idag. Det lade sig som ett plågsamt skimmer på näthinnan och jag tänkte också på alla barn som råkar illa ut. Tyvärr kan man inte rädda alla i världen.

I detta fall har vi ju ett identifierat utsatt barn och jag hoppas det går att finna en familj som kan adoptera henne. Särskilt alla singelmammor som inseminerar och HBTQi-folk bör överväga sig att förbarma sig över flickan och andra barn i hennes situation istället för att se på andra lösningar. Gäller heteropar med som utlandsadopterar. Det måste bli enklare att genomföra adoptioner i Sverige som grundar sig på att barn får komma till en plats där de känner sig önskade och älskade. Alla ska ha en chans i livet.

Vad det gäller modern måste hon lida av någon sadistisk läggning i kombination med att hon har en psykiskt störning/sjukdom eller missbruk. Prognosen är ingen ljusning.
Citera
2022-09-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
I de klippen jag såg. (Stängde av och ville inte se fler just då )

flickan ligger i sängen och har rädd blick, håller händerna över huvudet. Mamman slår ur nappen ur hennes mun och boxar henne i ansiktet - följt av gråt

flickan kommer mot mamman som håller telefonen och filmar, får en örfil över ena kinden och springer iväg ledsen

flickan står hukad över sängkanten och tittar livrädd på mamman som frågar ”vem bestämmer!?”
Flickan svarar med gråt i rösten. ”Mamma” och ser förtvivlad ut. Mamman knuffar då ner barnet på golvet relativt hårt

Sett små snuttar av de andra också men inte haft ljud på hela tiden så vet inte om saker sagts som jag missat
Någon skrev att hon sa godnatt efter att ha smällt flickan men det har jag ej hört
Vidriga klipp. Vidriga handlingar. HUR kan man en få för sig att slå och sparka sitt barn? Jag kan inte låta bli att undra om hon själv blev misshandlad av SIN mor, dvs den kvinna som också blivit gripen som jag förstått det, under sin uppväxt. Är misshandel normaliserat i familjen? Jag har också svårt att tro att dessa klipp visar ett förstagångsbrott. Att vara försvarare i det här ärendet är nog inget drömjobb. Här gäller nog mest att försöka få ner straffpåföljden eller möjligen få in henne på rättspsyk.

Man säger att advokaten är brottslingens ende vän när man sitter häktad för ett grovt brott, men jag undrar om det gäller i detta fall. Blir nog svårt att få minsta sympati från sin advokat här. Han/hon lär försöka sköta sitt jobb, men jag hade nog inte lagt speciellt många extra jobbtimmar på den här mamman.
Senast redigerad av Picasso2 2022-09-21 kl. 22:58.
Citera
2022-09-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varbynatverket
Såg nyss ett förskräckligt inlägg där en mamma slår och sparkar på sin egna dotter och ska tydligen ha blivit gripen nu. Någon som vet mer om händelsen eller kanske kan fiska fram mer info?

Delar med länken här under

https://www.instagram.com/p/Cis9RcMsXEL/?utm_source=ig_web_copy_link
Afton eller varken Expressen eller annan media verkar inte ha lagt upp nåt nytt.

Bevisar att 20-åringar inte ska ha barn
Citera
2022-09-21, 22:58
Medlem
När det handlar om män som misshandlar kvinnor så har medier med jämna mellanrum seriereportage om hemska män och vanliga män beds engagera sig i "destruktiva mansnormer" och bli ambassadörer och talespersoner i våldet mot kvinnor som ofta själva varit dumma nog att ha stannat kvar med våldsamma psykfall.

Nu skulle man således kunna förvänta sig att samhället skulle vara lite konsekvent och kräva att varenda kvinna i Sverige gjorde offentlig avbön och fick tala om destruktiva sliddjurs normer. Istället är det absolut viktigaste just nu att ingen är jättetaskig och sprider videoklippet som visar verkligheten. Folk är idioter...
Citera
2022-09-21, 22:59
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurchardWolfgang
Bevisar att 20-åringar inte ska ha barn
Missat att mormor också är delaktig? Jag var själv under 20 år när jag blev förälder och ser inte hur det skulle vara anledning till att misshandla ett barn, allra minst mitt eget. Detta fall rör sig om personer med problematik långt bortom sin ålder och troligtvis skulle deras barn farit lika illa ifall de vore tio eller tjugo år äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in