2022-09-19, 16:14
Medlem
han ljuger ju bara för att bli intressant. låter snarare som han beskriver typ fem avsnitt av serien oz. sveriges anstalter är enbart mer eller mindre tristess. j
Citera
2022-09-19, 17:07
Medlem
vadsadusadus avatar
Gillar att han i Mecka videon tjatar om att nu kommer alla hans synder förlåtas och yadda, sen vet man att han kommer åka hem och återgå till att synda. Det funkar liksom inte så att du bar nollställa karma-kontot och sen fortsätta som inget hänt.
Citera
2022-09-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 752idinmamma
Det är nästan oumbärligt att se på när Alex med sina sönderborstade röda näsborrar går runt i Makkah och leker muslim. Svårt att slå den nivån av cringe. Tatueringarna gör inte saken bättre heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Jag garvade som fan åt musikvalen de har gjort i Mecka vloggen. Liksom, är på en pilgrimsresa och så är det sån musik i bakgrunden. "Jag har äzi jag har äbi jag har product ", very halal

Förut var det mest lovord och styrkekramar i kommentarerna men nu börjar allt fler reagera - många kommenterar bakgrundsmusiken... De e börjar nog så smått inse att paret inte är jätteseriösa med religionen...
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-19 kl. 19:58.
Citera
2022-09-19, 21:02
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hur naiv får man vara? Har en vän som bor trappen bredvid Sebbe, han pundar inte på heltid men han är långt ifrån ren..
Naiv? Folk slutar ta droger.
Citera
2022-09-20, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Sebbe har väl lagt av med sånt?

Han är väll diagnostiserad med Adhd har jag för mig. Möjligt att han får Elvanse eller Attentin på recept för det.
Senast redigerad av Doolex 2022-09-20 kl. 07:19.
Citera
2022-09-20, 23:04
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
hur blev han muslim? Hans farsa kommer från Gambia som är delvis muslimskt, men han är uppvuxen i Sverige med en svensk mamma som inte är muslim, tror bara han tycker det är ”coolt” att vara muslim när det passar honom. Å hans tjej sen, hon är också muslim? Men bär inte slöja? De lever i synd. något som inte stämmer här..
Senast redigerad av Fritjoffandersson 2022-09-20 kl. 23:08.
Citera
2022-09-20, 23:30
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Hehe, Alex kunde bara inte låta bli att ta spenen i munnen där.

Spenen? Vadå har dommjölkat getter i Makkah?
Citera
2022-09-20, 23:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
hur blev han muslim? Hans farsa kommer från Gambia som är delvis muslimskt, men han är uppvuxen i Sverige med en svensk mamma som inte är muslim, tror bara han tycker det är ”coolt” att vara muslim när det passar honom. Å hans tjej sen, hon är också muslim? Men bär inte slöja? De lever i synd. något som inte stämmer här..
Han blev muslim för clout när visningarna började dala.

Något som fick mig att skratta efter senaste videon var när han sa att han varit vaken i ett dygn men vad gör man inte för gud.

Vad sägs som att inte mörda?
Citera
2022-09-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Spenen? Vadå har dommjölkat getter i Makkah?

Yes (nästan), senaste videon på Youtube avslutas ju med lite kamel-mjölkning.

Nog bäst att akta sig om man hamnar bredvid Alex i pissoaren.
Citera
2022-09-21, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han blev muslim för clout när visningarna började dala.

Något som fick mig att skratta efter senaste videon var när han sa att han varit vaken i ett dygn men vad gör man inte för gud.

Vad sägs som att inte mörda?
HAHAHA mitt i prick!
Och den clouten floppa värre än nånsin när han "blev" Muslim. Tyvärr funkade inte det iheller.
Som han fuckat upp det asså! Från att ha gått från "toppen" till botten så snabbt, otroligt! Hur kan man göra bort sig så?! Och JA, jag skyller förfallet på honom och inte på Alva
Citera
2022-09-21, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Naiv? Folk slutar ta droger.

Ja jo men nu är det så att denna mannen inte har gjort det, och majoriteten som har ”slutat” har saker på recept helt enkelt.

Men jag antar du drar en vals snart om hur du minsann tagit dig ur tungt missbruk bla bla bla..

Så ja jag tycker du är naiv för du uppenbarligen trodde att han var ren, med anledning av att snubben själv säger det. 👍

För varför skulle man inte lita på en tung blandmissbrukare sen flera år tillbaka i tiden säger att han har blivit clean och är frälst? Ja jo tjena..
Lika troligt som att Alex&Alva är muslimer.
Senast redigerad av Bluntzillo 2022-09-21 kl. 07:32.
Citera
2022-09-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson

Jag skulle tro att han har en styvfar som är muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in