2022-09-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Eftersom filmen troligen inte kommer komma upp igen. Kan nägon som sett den redogöra vad som hände i den?

Jag har inte sett videon men baserat på diskussionerna här och att flera inte tror att mamman kommer bli häktad eller dömd så kanske misshandel inte är så grov.
Hade polisen sett en vuxen person stampa en 3-åring i ansiktet hade det väl helt klart lett till straff? Så jag tolkar de som att videon inte är så illa som de låter här i inläggen men vad vet jag.
Citera
2022-09-21, 21:51
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Uppenbarligen då du blev resultatet

Jag tog det som en man, inte som ett gäng fjollor i ett drev på flashback
Citera
2022-09-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Eftersom filmen troligen inte kommer komma upp igen. Kan nägon som sett den redogöra vad som hände i den?

I de klippen jag såg. (Stängde av och ville inte se fler just då )

flickan ligger i sängen och har rädd blick, håller händerna över huvudet. Mamman slår ur nappen ur hennes mun och boxar henne i ansiktet - följt av gråt

flickan kommer mot mamman som håller telefonen och filmar, får en örfil över ena kinden och springer iväg ledsen

flickan står hukad över sängkanten och tittar livrädd på mamman som frågar ”vem bestämmer!?”
Flickan svarar med gråt i rösten. ”Mamma” och ser förtvivlad ut. Mamman knuffar då ner barnet på golvet relativt hårt

Sett små snuttar av de andra också men inte haft ljud på hela tiden så vet inte om saker sagts som jag missat
Någon skrev att hon sa godnatt efter att ha smällt flickan men det har jag ej hört
Citera
2022-09-21, 21:56
Medlem
Hittar ingen sammanfattning i tråden och i vanlig ordning är den dränkt i OT.

A) Vart kom filmerna ifrån? Har mamman själv lagt upp det? Vart då? Varför?

B) Finns det någon uppfattning om detta är under några dagar eller en längre tid?

C) Finns det någon historik på mamman? Alltså; har hon genomgått något trauma det senaste som gjort att livet rasat och detta blir resultatet?

D) Har förskola snappat upp något?
Citera
2022-09-21, 21:56
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Vad i helvete! Skicka kärringen på första flyget till Riyadh och knuffa ut henne på ett torg utan slöja. Eller Kabul kanske.
Citera
2022-09-21, 21:58
Medlem
Hur kan man ladda upp filmen? Har den
Citera
2022-09-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeelingBlue
Hittar ingen sammanfattning i tråden och i vanlig ordning är den dränkt i OT.

A) Vart kom filmerna ifrån? Har mamman själv lagt upp det? Vart då? Varför?

B) Finns det någon uppfattning om detta är under några dagar eller en längre tid?

C) Finns det någon historik på mamman? Alltså; har hon genomgått något trauma det senaste som gjort att livet rasat och detta blir resultatet?

D) Har förskola snappat upp något?

1. Mamman har skickat de till en kompis som har laddat upp dem.

2. Längre tid.

3. Man tror det. Mormodern lider av schizofreni och själv varit delaktig i att slå flickan.

4. Nej inte vad jag vet.
Citera
2022-09-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Hur kan man ladda upp filmen? Har den

https://gofile.io/welcome
Citera
2022-09-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Som att allt curlande med barn i Sverige är bättre. Eller alla WT-mammor med massor av barn.
Om de inte torterar sitt barn är det och de bättre, helt klart.
Citera
2022-09-21, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

flickan ligger i sängen och har rädd blick, håller händerna över huvudet. Mamman slår ur nappen ur hennes mun och boxar henne i ansiktet - följt av gråt

flickan kommer mot mamman som håller telefonen och filmar, får en örfil över ena kinden och springer iväg ledsen

flickan står hukad över sängkanten och tittar livrädd på mamman som frågar ”vem bestämmer!?”
Flickan svarar med gråt i rösten. ”Mamma” och ser förtvivlad ut. Mamman knuffar då ner barnet på golvet relativt hårt

Sett små snuttar av de andra också men inte haft ljud på hela tiden så vet inte om saker sagts som jag missat
Någon skrev att hon sa godnatt efter att ha smällt flickan men det har jag ej hört

Du har inte sett det värsta klippet som tur är. Ungen ligger i sin säng och morsan börjar stampa på hennes bröst/huvud med foten.
Citera
2022-09-21, 22:09
Medlem
Drapåtrissors avatar
Biden av en psykopat!
https://imgur.com/a/dqlvgIF
Citera
2022-09-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Du har inte sett det värsta klippet som tur är. Ungen ligger i sin säng och morsan börjar stampa på hennes bröst/huvud med foten.

Den såg jag ett snabbt ögonblick. Samt några andra. Inte sett klippet med mobilen dock

Som någon påpekade så finns det säkert mer material på hennes telefon. Men man kan ju önska och hoppas att detta är de gånger hon blivit utsatt och inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in