2022-09-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belwerine
https://www.facebook.com/f*licia.p*tersen.37

*=e

Tack, var lite otydlig.. mamman (mormor)
Citera
2022-09-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om hon anhölls på måndag så har åklagaren på sig till torsdag .. så vad pratar du om?
Åklagaren gick ut och sa att hon hade till onsdag kl 12 på sig att ta beslut om att begära häktning. Sen att själva förhandlingen kanske hålls dagen efter, men det var så det stod i tidningen iaf.
Citera
2022-09-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Backup Länk:
https://gofile.io/d/4O2Qkw

Länken fungerar inte.
Citera
2022-09-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
W*lma Ott*l*a L*nnea Ol**on. (i, s)

https://www.facebook.com/wilma.olsson.3785

Och det är hon från Ronneby eller ?
Citera
2022-09-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Lite bilder från Blekinge

https://imgur.com/a/fIRXuMd

Mitt hjärta blöder, mina ögon rinner...

Stackars flicka. Jag hoppas att det inte fler "lilla hjärtat" fall...

Tack.

Den bild med tjejen (även tidigare länk kallad tjockisen) med västen är samma som Facebook? = Fel*c*a *= i? Var hittar man originalet? Hon har inte den på sin FB. har hon blivit så rund på 1 år...

Mormor
------------
Förnamn
Efternamn?
födelseår? månad, dag?
adress?

Är hon från Ronneby också.?

(Ser i ett av inläggen/kommentarerna är N.B (eg N.O) tjejen från Ronneby som är i rättegång idag 21/9 för utpressningen av politikern i Ystad.). Känner alla knäppgökar varandra?
Citera
2022-09-21, 19:35
Medlem
Streisand87s avatar
Alltså jag såg många olika klipp igår när de cirkulerade. Och det visade sig att jag inte ens sett hälften. Någon snubbe postade just massa klipp i kommentarerna på Facebook (de är redan borttagna) och filmerna började spela automatiskt (hade inga som helst planer på att titta på dom igen) och det var så vidrigt. Nu har jag sett TRE olika videos där mamman kastar telefonen på henne när hon ligger i sängen. Tre olika tillfällen för telefonen landade på olika ställen. Vad i själva f? Alltså en telefon är ju tung. Jag har en tendens att tappa telefonen i ansiktet när jag ligger ner och skrollar (japp jag är en klant) och bara det gör ont. Fatta att få den kastad på sig tre gånger i rad. Jag har så svårt att förstå hur INGEN kunde se det här? Med den kraften mamman slår i vissa av filmerna så måste det ha lämnat märken. Mamman tar ju liksom bort flickans händer (som hon håller för ansiktet för att skydda sig) och slår henne med knuten näve flera gånger. Alltså jag mår riktigt dåligt nu. Trodde jag hade sett det värsta igår men jag hade fel. De riktigt grova klippen togs tydligen bort snabbast. Fy fan. Jag vill bara att någon ska göra likadant mot mamman. Steg för steg, slag för slag. Så får vi se hur kul hon tycker att det är.

Men HUR kan INGEN ha märkt det här?!
Citera
2022-09-21, 19:37
Medlem
brittastinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Tack.

Mormor
------------
Förnamn
Efternamn?
födelseår? månad, dag?
adress?

Är hon från Ronneby också.?

Finns i tråden.
Citera
2022-09-21, 19:37
Medlem
Streisand87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transneger
Några klappar, en putt, och barnen har inga märken

Sluta överdriva

Slag med knuten näve rakt i ansiktet flera gånger, stampad i ansiktet med en sko 3-4 gånger, få en telefon kastad i ansiktet flera gånger i rad. Förmodligen visst märken av detta.

Sluta underdriva.
Citera
2022-09-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muki12
Och det är hon från Ronneby eller ?

Fattar inte. Vad har denna person med grundstoryn att göra?
Citera
2022-09-21, 19:40
Medlem
brittastinas avatar
Mormorn bor i Ronneby. Går ofta på stan med sin kille. Båda är sd:are.
Citera
2022-09-21, 19:45
Medlem
Fan vad äckligt alltså. Stackars lilla flickebarnet. Som bara vill bli tröstad men blir istället inskickad på sitt rum med slag ansiktet och gråt i halsen… undrar hur länge det har pågått? Hon har säkert gjort henne illa sedan hon vad bebis.

Men att ingen har märkt något? Flickan ska ha varit jätteglad jämt och mammig.
Citera
2022-09-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Fan vad äckligt alltså. Stackars lilla flickebarnet. Som bara vill bli tröstad men blir istället inskickad på sitt rum med slag ansiktet och gråt i halsen… undrar hur länge det har pågått? Hon har säkert gjort henne illa sedan hon vad bebis.

Men att ingen har märkt något? Flickan ska ha varit jätteglad jämt och mammig.
Mådde riktigt dåligt när man såg skiten fyfan asså skulle betala en bra summa för att få 5min i ett rum med den här felicia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in