2022-09-20, 11:36
Medlem
Nu är det nog dags för brandkåren att vara beredda, för nu är T arg för någon har förstört däcken på husvagnen. Så jag blir inte förvånad om T tänder eld på husvagnen.
2022-09-20, 11:51
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Kanske pojkvän nr 1 också har en liten fjälla. Kan Tessan ha bredvid, så varför inte han. Finns säkert nån som tycker han är kalas.

Det ville da være dejligt for ham (og give os andre her i tråden en følelse af retfærdighed ?).

Så er spørgsmålet bare, om der ligger en "kanin-koger" gemt i den ellers så venlige T? Hvad vi har lært om hende, ville det ikke være en overraskelse, hvis der skete noget voldsomt, når J havde "(held i kærlighed" med sin nr. 2, mens hendes egen fangst ikke just var lykkelig.

(Man har jo altid lov at drømme, ikke?)
2022-09-20, 13:45
Medlem
På ett sätt får man ändå ge T lite rätt...
Om man vill att dom ska dra från byn är det ju inte så smart att sätta deras sk fordon ur spel.

Samtidigt förstår jag allmänheten sååå väl att dom inte vill ha dessa sk fordon ute på väg och riskera att möta dom

Borde det inte varit billigare att fixa däck/däcken (hur många blev förstörda?) än att köpa en ny bil?

Att T är förbannad och hävdar att dom inte gjort någon ett piss är ju ännu ett tydligt tecken på att hon förnekar allt.
Men.. hon är väl oskyldig till tidigare bränder i Jörn med...
Alltid oskyldig i hennes värld
2022-09-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
På ett sätt får man ändå ge T lite rätt...
Om man vill att dom ska dra från byn är det ju inte så smart att sätta deras sk fordon ur spel.

Samtidigt förstår jag allmänheten sååå väl att dom inte vill ha dessa sk fordon ute på väg och riskera att möta dom

Borde det inte varit billigare att fixa däck/däcken (hur många blev förstörda?) än att köpa en ny bil?

Att T är förbannad och hävdar att dom inte gjort någon ett piss är ju ännu ett tydligt tecken på att hon förnekar allt.
Men.. hon är väl oskyldig till tidigare bränder i Jörn med...
Alltid oskyldig i hennes värld

Folket förstörde alla 4 däcken på bilen. Fast jag tror dock inte T lämnat Jörn, hon hade bara talat om för dom att dom har rätt att vara vart dom vill. Alltid oskyldig, vad jag inte förstår är den sista domen där hon även säger oskyldigt dömd. Varför går man då till frivården och träffar övervakaren när man är så oskyldig.
2022-09-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Folket förstörde alla 4 däcken på bilen. Fast jag tror dock inte T lämnat Jörn, hon hade bara talat om för dom att dom har rätt att vara vart dom vill. Alltid oskyldig, vad jag inte förstår är den sista domen där hon även säger oskyldigt dömd. Varför går man då till frivården och träffar övervakaren när man är så oskyldig.

Aha, ja att byta alla 4 däcken kostar ju lite.
Förmodligen så har du rätt för det är ju oxå ett av hennes mantran hon rapar på repris.
Jag vill minnas att jag läst något om att hon går på frivården som... oskyldigt dömd.. 😂

Det bästa vore om hon förstod själv att det här håller inte och söker boende med personal.
Hur J ska lösa sitt boende vet jag inte men han bör nog ordna något där han kan få hjälp och stöd att styra upp sin hälsa.
2022-09-20, 15:21
Medlem
Citat:
Aha, ja att byta alla 4 däcken kostar ju lite.
Förmodligen så har du rätt för det är ju oxå ett av hennes mantran hon rapar på repris.
Jag vill minnas att jag läst något om att hon går på frivården som... oskyldigt dömd.. 😂

Det bästa vore om hon förstod själv att det här håller inte och söker boende med personal.
Hur J ska lösa sitt boende vet jag inte men han bör nog ordna något där han kan få hjälp och stöd att styra upp sin hälsa.

Lås in bägge 2 på ett boende. För J gör det ju möjligt för T att utföra sina brott. Han kör omkring med henne, och när dom lämnar platsen börjar det att brinna. Så J är nog inte så oskyldig som man kan tro.
2022-09-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Lås in bägge 2 på ett boende. För J gör det ju möjligt för T att utföra sina brott. Han kör omkring med henne, och när dom lämnar platsen börjar det att brinna. Så J är nog inte så oskyldig som man kan tro.

Förut kunde man nog tro att han var ovetandes men den tiden är förbi.
Mm dock inte samma boende!
Tror det är mest hälsosamt med dom två långt ifrån varann.
Har J inga egna vänner eller familj?
För vad det verkar får han ibland på nåder följa med till någon av T's "vänner".
2022-09-20, 15:51
Medlem
Citat:
Förut kunde man nog tro att han var ovetandes men den tiden är förbi.
Mm dock inte samma boende!
Tror det är mest hälsosamt med dom två långt ifrån varann.
Har J inga egna vänner eller familj?
För vad det verkar får han ibland på nåder följa med till någon av T's "vänner".

Vet inte alls hur det ser ut med vänner för J. Är pojkvännen nr 2 på plats hos T vänner, då får inte J följa med in.
2022-09-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramlosa79
Vad har dem köpt för bil då du som sett den och dem är den bes å skattad ?
Har du ett reg nr kanske rent av!
Jag såg dem igår i nya bilen så upp till bevis om du talar sanning eller hittar på.

Hur såg bilen ut ? Färg ? Märke ?
2022-09-21, 02:39
Medlem
Hör och häpna! Tessan är faktiskt helt oskyldig till varje misstanke om brottsliga handlingar. T.ex. bränder, förtal och mordhot. För hon är förföljd av 1 stalker som fått nobben av henne.
Genom sårad stolthet p.g.a. hennes avvisande, så skapar denne negativa upplevelser till omgivningen om vem och hur Tessan är.

Individen som begår dessa handlingar ( kan inte namnge honom, för jag saknar bevis kring detta ) är en hippie med stripigt, ovårdat hår, långt gråaktigt skägg och klädsel som var populära i mitten av sextiotalets revolterande LSD och drog-flummande tillvaro.
Samt ofta gå med smutsiga jackor av skiftande färger i utslitna material, massa halsband och iförda träskor. Oavsett väderlek och årstid. Samtidigt humma och sjunga på ett språk som verkar härstamma från yttre rymden.

Det här har jag fått veta av flera trovärdiga källor angående rykten om hennes eventuella missgärningar. Hon är helt oskyldig till varje misstanke. Fast svårt att frigöra sig från dessa av olika anledningar. Enbart för att Tessan inte ville ha intimt umgänge med honom. Hämndlysten och bitter förföljer denne henne och orsakar allt detta skit gränslöst.
Därför blev bilens och husvagnens däck punkterade.

Enligt trovärdiga källor behöver hon inte ligga med honom. Bara ge honom respekt och ursäkta sig för att ha spelat på hans svaga känslor. Samt ge honom en stressfri avsugning som kompensation.
Sedan kommer hon inte behöva bli stalkad och utsatt för dessa fruktansvärda misstankar något mer.
Tessan, en ursäkt och stressfri avsugning blir allt förlåtet och glömt. Sedan blir det inga mer bränder, mordhot och liknande missgärningar som riktas mot henne.

Allt enligt trovärdiga källor kring misstankar om alla tokigheter som Tessan blivit beskylld för. Bara hoppas att Tessan kan nå en överenskommelse med åldrande hippien. Då slipper hon mer misstankar om bränder, mordhot och dylikt. Oavsett om Tessan måste ge en avsugning eller inte. Bara de kommer överens.
2022-09-21, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarsynth
Hur såg bilen ut ? Färg ? Märke ?

Saab
Modell
9000 2.3I CX65B
Fordonsår / Modellår
1995 / 1995
Registreringsnummer
H3 H är första bokstaven 3 är sista siffran i nummerplåten
Bilen är blå bilen är avställd bilen är obesiktad sedan 2020-12-30
Skulle vart bes senast 2021-02-01

Vad tror du om den infon är den nära nog
Senast redigerad av Ramlosa79 2022-09-21 kl. 07:13.
2022-09-21, 14:43
Medlem
LillaTEs avatar
Att Tessan är förbannad efter att "idiotjävlar" först förstört bilen och sedan husvagnen kan jag förstå och det ÄR så att hon HAR rätt i att det är svårare att flytta bort grejerna när de är förstörda. De har inte råd att skaffa däck till sina fordon och de har inte råd att betala bortforsling. En bil som inte rullar blir ytterligare skrot de lämnar efter sig och husvagnen, jag vet inte riktigt vad det blir av den.
Bilen är en sann trafikfara, så jag fattar att man satt den ur spel. Hemskt om trafikolycka sker och detta olagliga fordon är orsak till personskador på oskyldiga.
Husvagnen i all sin skrotighet är dock ett hem för dessa bostadslösa individer. Man förstör inte folks hem. Jag blir lika upprörd när folk okynnesriver tiggarläger och förstör de torftiga bostäder/tält/skrotvagnar de använder där. Ett hem är hem även om det är en möglig och kall husvagn, eller ett tält.
Den har trots sin eländiga status, ändå varit en fast punkt och någon form av skenbar trygghet för dessa två.
Jag tycker att de som gett sig på husvagnen på allvar ska skämmas! Lynchstämningen har gått för långt.
Hämndlystnaden och hatet tar sig för stora proportioner när normalbegåvade människor sänker sig till samma nivå som begåvningshandikappade med destruktiv personlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in