2022-09-20, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Fly Jonas fly!!!! https://postimg.cc/Kkz5Lrmr

Kommer bli tight om tid om hon ska hinna få en klänning. Den måste väl sys om.
Kommer bröllopet att bli av?
Citera
2022-09-20, 22:10
Medlem
TPLs avatar
Mys svar på en kommentar på bloggen

"Hej! Tack för din omtanke 🙏🏻❤️ ja utmattning kräver både livsstilsförändring, avlastning återhöjnings och planering av sin energi för att inte hamna på minus..

Men dessa tumörer jag opererat bort och världen och symptom hänger inte ihop med tiggare utmaning för ett par år sedan ❤️ kram"

Avlastning återhöjnings? Världen hänger inte ihop med tiggare?
#trams
Citera
2022-09-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Kommer bli tight om tid om hon ska hinna få en klänning. Den måste väl sys om.
Kommer bröllopet att bli av?

Tippar på att det beror hur alla senaste hälsoundersökningar visar.. Tänk hur många hälsotillstånd som kan tillkomma.

Och huruvida Alban kan komma.
Citera
2022-09-20, 22:16
Medlem
Japp. Jag var dum i pallet.

Så trist att luftslottet inte kan sprängas, och att My Martens aldrig kan bli riktigt ifrågasatt, iom att allt blir blockeliblockat så fort det inte passar in.

Någon som har tips på hur man läser hennes blogg utan att klicka in?
Så man kan se spektaklet utan att generera klick.

Någon som har ett svar där?
Citera
2022-09-20, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Tippar på att det beror hur alla senaste hälsoundersökningar visar.. Tänk hur många hälsotillstånd som kan tillkomma.

Och huruvida Alban kan komma.
Ja, utan Alban inget bröllop. Bollplanket måste med utifall något måste diskuteras 👍🤣
Citera
2022-09-20, 22:23
Avslutad
Citat:
Japp. Jag var dum i pallet.

Så trist att luftslottet inte kan sprängas, och att My Martens aldrig kan bli riktigt ifrågasatt, iom att allt blir blockeliblockat så fort det inte passar in.

Någon som har tips på hur man läser hennes blogg utan att klicka in?
Så man kan se spektaklet utan att generera klick.

Någon som har ett svar där?
Eftersom hon har en egen plattform nu så spelar det nog inte det någon roll för hennes inkomst med besök på bloggen. Så jag tror du kan läsa bloggen med gott samvete.
Citera
2022-09-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mys svar på en kommentar på bloggen

"Hej! Tack för din omtanke 🙏🏻❤️ ja utmattning kräver både livsstilsförändring, avlastning återhöjnings och planering av sin energi för att inte hamna på minus..

Men dessa tumörer jag opererat bort och världen och symptom hänger inte ihop med tiggare utmaning för ett par år sedan ❤️ kram"

Avlastning återhöjnings? Världen hänger inte ihop med tiggare?
#trams
Haha nu skrattade jag rakt ut - tack för det kära TPL! Hänger inte ihop med tiggare….😅😅
Citera
2022-09-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Eftersom hon har en egen plattform nu så spelar det nog inte det någon roll för hennes inkomst med besök på bloggen. Så jag tror du kan läsa bloggen med gott samvete.

Jag kommer aldrig bidra till My Martens utan uruselt samvete.
Ingen vill se en trafikolycka, men alla stannar.

Klart att hennes 'egna blogg pga bla bla, och sen lite bla bla"

En blogg är ingenting utan läsare. (och enahanda klick)
Citera
2022-09-20, 23:09
Medlem
Citat:
Jag kommer aldrig bidra till My Martens utan uruselt samvete.
Ingen vill se en trafikolycka, men alla stannar.

Klart att hennes 'egna blogg pga bla bla, och sen lite bla bla"

En blogg är ingenting utan läsare. (och enahanda klick)
Tror jag också. Skulle inte rekommendera att klicka in där.
Citera
2022-09-20, 23:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha nu skrattade jag rakt ut - tack för det kära TPL! Hänger inte ihop med tiggare….😅😅
Kordinatorn kanske städar upp lite men just nu står det kvar det jag kopierade från bloggen.
Jag vill veta vem det är som hjälper henne med texterna. Om hon vill framstå som det minsta seriös borde hon ha nån som korrekturläsare, inte en som i efterhand ska rätta till dom grövsta felen (som det där med incest...) - det blir ändå bara halvdant.

Ser ingen charm i hennes sätt att skriva trots att vissa tycker det och har överseende med alla fel. Hon framstår bara som en ännu värre amatör än hon redan är.
Citera
2022-09-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kordinatorn kanske städar upp lite men just nu står det kvar det jag kopierade från bloggen.
Jag vill veta vem det är som hjälper henne med texterna. Om hon vill framstå som det minsta seriös borde hon ha nån som korrekturläsare, inte en som i efterhand ska rätta till dom grövsta felen (som det där med incest...) - det blir ändå bara halvdant.

Ser ingen charm i hennes sätt att skriva trots att vissa tycker det och har överseende med alla fel. Hon framstår bara som en ännu värre amatör än hon redan är.

Det finns ingen.
Ibland hittar fröken My Martens någon som ifrågasätter, och därefter kommer en bättre staving.
Citera
2022-09-21, 08:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
My har fått ett jätteuppslag i GP, där hon "bryter tystnaden" om att hon blir stalkad.

https://www.gp.se/sport/personliga-tr%C3%A4naren-my-martens-har-stalkats-sedan-2016-1.81489085
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in