2022-09-20, 17:26
Medlem
Jamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
W*lma Ott*l*a L*nnea Ol**on. (i, s)

https://www.facebook.com/wilma.olsson.3785

Detta verkar inte alls vara morsan!! häng inte ut massa oskyldiga människor! Fan om folk skrivit otrevligt till henne.

Morsan heter ju Feli*ia *C
Citera
2022-09-20, 17:27
Medlem
Vilken jävla idiot.

Förväntar mig hårt jävla straff fast vet också att vi bor i Sverige... fyfan...
Citera
2022-09-20, 17:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader-Horan
Nä, det finns inte ett förhållningssätt som "ALLA" ska leva efter, inte ens i det Sverige som du försöker framställa. Jag har en svensk medelklassvän som fostrar sina barn på det här sättet (värre tom) vad jag själv sett.

Helt normalt och helt accepterat i 90 % av världen. Klart, vissa delar kan ju verka stötande liksom, men som sagt, det är inget.
I Sverige följer man svenska lagar och regler och här har vi lagstiftat mot att slå sina barn för att till och med lägre stående varelser som du, din vän och den knubbiga horan till "mamma" tråden berör ska förstå. Bor din vän i Stockholm och känner för att boxas står jag till hans förfogande dygnet runt. Inget skulle göra mig lyckligare än om han antog mitt erbjudande.
Senast redigerad av Teu 2022-09-20 kl. 17:32.
Citera
2022-09-20, 17:30
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Videon finns på youtube. Kan nog bli borttagen så småningom. Edit: såg att stampningen inte fanns med. Det är ju det grövsta klippet. https://youtu.be/oTjQU4qQ7Ck

Man kan spara allt man ser på skärmen om man vill behålla det innan det försvinner:

Citera
Medlem
Ett rejält straff och att hon aldrig mer får träffa dottern... Det önskar jag den jävla mamman.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Märkligt att detta får mer uppmärksamhet än flickan som våldtogs för några dagar sedan. Är detta mer intressant för att det finns video?

Du besvarar din egen fråga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spader-Horan
Det är väl syftet med denna typ av fostran. Minimal ansträngning, maximal effekt.

Fast det där är inte fostran, det där är kränkning
Citera
2022-09-20, 17:31
Medlem
För oss som inte hänger på Flashback kan någon länka en fungerande länk på videon?

Hänvisa inte till något som:
Läs tråden
Citera
2022-09-20, 17:31
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magisterperra
Det är precis såhär grov ADHD uppstår. Den här lilla tjejen kommer få det svårt i framtiden, fy fan.
Grov ADHD i bästa fall. Sånt här skapar trauman som är svåra att bli av med ungen år ändå 3.

Fyfan, kollade på videon mår illa nu. Jävla hora.
Citera
2022-09-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Hoppas hon blir ihjälstampad med skor på precis så som hon gjorde med denna stackars lilla flicka. 🥺

Nej hoppas inte hon blir dödad för fort, först ska alla som vill få spöa på henne, sen kan hon få leva invalid i skräck och smärtor resten av sitt liv med många oväntade besök.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Och var fan är pappan?

Stod i någon kommentar på Facebook att farsan sitter i fängelse för misshandel på mamman

Kan ej bekräfta om det stämmer.
Citera
Medlem
Jag hoppas innerligen att någon slår denna kvinna sönder och samman. Vilken vidrig jävla människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in