2022-09-20, 17:09
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader-Horan
Jag har sett videon. Inget speciellt ärligt talat. En örfil för att inte ha lyssnat på sin morsa liksom. Klart, den där fotgrejen i början där är ju kanske lite onödig, men ungen har väl drivit morsan till vansinne vid läggning.

Det här är ingenting jämfört med en normal internationell uppfostran. Inga brutna armar etc. Det här lämnar inte ens ett blåmärke. En liten rodnad av örfilen kanske, allt är i sin ordning.

Inte konstigt att svenskar uppfattas som fjompar och fjollor av "icke-skidåkande nationer" som vissa uttrycker det.

Nu får du fanimej ge dig. Vi lever inte stenåldern här i Sverige som en del tror.
Vi har lagar och ett förhållningssätt som ALLA ska leva efter, annars är det dags att flytta här ifrån - NU!

Hatstorm efter att filmer av misshandlad flicka sprids
Släkting: ”Chockskadad – hade ingen aning”

– Den misstänkta är delgiven misstanke om grov misshandel. Hon är anhållen på sannolika skäl, den starkare misstankegraden, säger kammaråklagare Anna Johansson Toresten som leder utredningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dwm4yA/mamman-erkanner-att-hon-misshandlat-treariga-dottern
Senast redigerad av Fibonaccital 2022-09-20 kl. 17:10. Anledning: Fixade ett stavfel
Citera
2022-09-20, 17:10
Medlem
Videon finns på youtube. Kan nog bli borttagen så småningom. Edit: såg att stampningen inte fanns med. Det är ju det grövsta klippet. https://youtu.be/oTjQU4qQ7Ck
Senast redigerad av Nolan11 2022-09-20 kl. 17:13.
Citera
2022-09-20, 17:11
Medlem
Spader-Horans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qliron
Örfil? Flickan blir stampad i huvudet och boxad i ansiktet med knuten näve? Fan snackar du om? har du ens sett fullständiga videon?

Hm, har sett videon som är ihopklippt. Ca 46 sekunder är den. Finns det mer?
Citera
2022-09-20, 17:11
Medlem
YugLdds avatar
Gjorde även barnets mormor någonting?
Isåfall, länka gärna hennes facebook eller instagram
Citera
2022-09-20, 17:12
Medlem
Sluta dela videon. Det finns äckel som går igång på detta.

I övrigt hoppas jag morsan får ruttna på kåken och flickan aldrig behöver träffa henne igen. Låt barnet få komma till en kärleksfull familj.

Och var fan är pappan?
Citera
2022-09-20, 17:13
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De verkar inte ha funnits.
Hon och övriga anhöriga har inget större umgänge med mamman och alla är chockade över vad de sett på nätet.

Hon träffar inte den nu anhållna mamman ofta. Den unga kvinnan umgås med få ur sin familj och beskrivs som en person som brottats med flera problem och som till största del ensam tagit hand om sitt barn.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dwm4yA/mamman-erkanner-att-hon-misshandlat-treariga-dottern
Jag har fått en film skickad till mig med flera olika klipp. Jag vill inte själv titta på den, såg delar och var tvungen att stänga av men som jag förstått det så är det väl med i det klippet.
Citera
2022-09-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Jag både vill och vill inte se videon. Blir så illa berörd av sånt här. Vilka äckliga jävla människor det finns. Hoppas barnet blir omhändertaget och får komma till en familj som älskar och tar hand om det. Det lär inte vara första gången som barnet råkar ut för något sånt heller.

Precis.

Om de har filmat när de misshandlar sin 3-åring... Vad händer då inte när kameran är av, liksom?
Citera
2022-09-20, 17:15
Medlem
Kan nån skicka hela videon, har inte sett när hon boxar barnet😡
Citera
2022-09-20, 17:16
Medlem
Spader-Horans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Nu får du fanimej ge dig. Vi lever inte stenåldern här i Sverige som en del tror.
Vi har lagar och ett förhållningssätt som ALLA ska leva efter, annars är det dags att flytta här ifrån - NU!

Hatstorm efter att filmer av misshandlad flicka sprids
Släkting: ”Chockskadad – hade ingen aning”

– Den misstänkta är delgiven misstanke om grov misshandel. Hon är anhållen på sannolika skäl, den starkare misstankegraden, säger kammaråklagare Anna Johansson Toresten som leder utredningen.

Nä, det finns inte ett förhållningssätt som "ALLA" ska leva efter, inte ens i det Sverige som du försöker framställa. Jag har en svensk medelklassvän som fostrar sina barn på det här sättet (värre tom) vad jag själv sett.

Helt normalt och helt accepterat i 90 % av världen. Klart, vissa delar kan ju verka stötande liksom, men som sagt, det är inget.
Citera
2022-09-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spader-Horan
Hm, har sett videon som är ihopklippt. Ca 46 sekunder är den. Finns det mer?

Inlägg 225 i tråden ser du en av stampvideorna. Jag har sett mycket mer på tiktok men allt är borttaget där hon stampar och boxar lilla flickan i huvudet.
Citera
2022-09-20, 17:17
Medlem
Det är precis såhär grov ADHD uppstår. Den här lilla tjejen kommer få det svårt i framtiden, fy fan.
Citera
2022-09-20, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tänk om barnet kallar någon helt annan för "mamma" .. är det vad du säger?
Jag har blivit kallad pappa av en kompis barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in