2022-09-20, 12:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galvanise
Men snälla hon har ju köpt en egen privat hälsoundersökning. Det där är absolut ingen landstinget skulle betala och det skulle aldrig ske på samma dag. Hon har ju till och med kopierat in vad som ingår i undersökningen rakt av från hemsidan.
Så långt tänkte jag inte. Allt är alltså hittepå. Bilden från arbets-EKG:t kan ju vara gammal och övriga från broschyrer eller skärmdumpar. Vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Blir helt stum. Ingenting är heligt för Mytmanen. Att göra en privat hälsoundersökning kan man göra. Men hon låtsas att hon är så sjuk så den vanliga sjukvården ordinerat henne detta. Nu fick hon lite sjukhusbilder tagna också för att få mer sympatier. Hon har verkligen spårat ut på den mentala biten.
Inte ens helkroppsundersökningen för elitidrottare hos Aleris var så omfattande som den här som hade extra allt av precis allt. Skönt i alla fall att hon fick prostatan kollad...
#patomimi #pinocchio
Senast redigerad av TPL 2022-09-20 kl. 13:13. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-09-20, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Håller med. Det är ingenting som är heligt för denna kvinna. Att hon inte fattar att hon blir genomskådad.
Har man ljugit så länge så det finns inga spärrar längre. Det kokar runt i skallen på henne om vad hon kan ljuga om härnäst för att bli uppmärksammad. Hon är nog genomskådad av många men inte av alla. Men hoppas det kommer.
Citera
2022-09-20, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av galvanise
Men snälla hon har ju köpt en egen privat hälsoundersökning. Det där är absolut ingen landstinget skulle betala och det skulle aldrig ske på samma dag. Hon har ju till och med kopierat in vad som ingår i undersökningen rakt av från hemsidan.
Det förklarar ju varför hon genomgått "allt på en gång"...
Drar hon av detta på företaget, bör fungera, med tanke på att hon är sitt eget varumärke...
Vad dum jag känner mig, som inte såg det enkla svaret

https://www.varden.se/guider/halsokontroll
Upp till 7000:- kostar det

Edit: hon har lagt upp en närbild på insta, av magnetrötgenmaskinen...så att vi ska förstå allvaret...
https://streamable.com/5kjw7f
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-09-20 kl. 13:52. Anledning: Länk
Citera
2022-09-20, 13:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det förklarar ju varför hon genomgått "allt på en gång"...
Drar hon av detta på företaget, bör fungera, med tanke på att hon är sitt eget varumärke...
Vad dum jag känner mig, som inte såg det enkla svaret

https://www.varden.se/guider/halsokontroll
Upp till 7000:- kostar det
Omöjligt att en helkropps MRI skulle ingå i det priset. Enbart MRI-n kostar säkert minst 5000 idag.

Hon VILL att det ska vara nåt som är fel så hon får content. 🤮
Citera
2022-09-20, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Omöjligt att en helkropps MRI skulle ingå i det priset. Enbart MRI-n kostar säkert minst 5000 idag.

Hon VILL att det ska vara nåt som är fel så hon får content. 🤮
Jo, en MRI är skitdyr att göra och det är ofta långa väntetider.
Jag har svårt att tro på att hon gjort en fullständig helkroppsundersökning. Det är inte roligt, men framförallt väldigt kostsamt.
Jag gjorde en för några år sen och blev tillsagd att försöka härda ut, eftersom det är så långa köer och kostnaden för det låg på 15000:-
Jag var inne i 70 minuter och ville bara ut, men kämpade igenom, pga kostnaderna och hur egoistiskt det var att uppta tiden för någon annan. Men alla är vi olika.
Dey är sjukligt, hennes profiterande över sjukbesök och påhittade åkommor
Jag blir förbannad på riktigt över hennes vidriga sätt.
Hon hör till psykiatrin, där har dem ett och annat att jobba med, så att hon slutar belasta vanliga vården, även om hennes företag står för notan.
#hemorrojdihjärnan

Hennes V-tecken är mycket patetiskt... varför inte göra L-tecknet i pannan??

Det hon sysslar med borde vara straffbart.
Citera
2022-09-20, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jo, en MRI är skitdyr att göra och det är ofta långa väntetider.
Jag har svårt att tro på att hon gjort en fullständig helkroppsundersökning. Det är inte roligt, men framförallt väldigt kostsamt.
Jag gjorde en för några år sen och blev tillsagd att försöka härda ut, eftersom det är så långa köer och kostnaden för det låg på 15000:-
Jag var inne i 70 minuter och ville bara ut, men kämpade igenom, pga kostnaderna och hur egoistiskt det var att uppta tiden för någon annan. Men alla är vi olika.
Dey är sjukligt, hennes profiterande över sjukbesök och påhittade åkommor
Jag blir förbannad på riktigt över hennes vidriga sätt.
Hon hör till psykiatrin, där har dem ett och annat att jobba med, så att hon slutar belasta vanliga vården, även om hennes företag står för notan.
#hemorrojdihjärnan

Hennes V-tecken är mycket patetiskt... varför inte göra L-tecknet i pannan??

Det hon sysslar med borde vara straffbart.
Ja, det borde vara straffbart. Sitta och mata ut lögner på bloggar, instagram, expressen mfl ställen. Belasta sjukvården med påhittade åkommor. Sen när inte det räcker så hostar hon upp en massa tusenlappar och betalar privat. För sjuk SKA hon vara. Och sjukhusbilder vill hon visa. Hemorrojdhjärnan får bli hennes efternamn.
Citera
2022-09-20, 14:54
Medlem
TPLs avatar
Om hon gjorde så stor affär av laxerandet varför skrev hon så lite om koloskopin och MRI-n?
Gissar att allt var påhittat. Alla dessa undersökningar under en och samma dag och dessutom en lunchdate.
Var var hundarna hela dan? På salong och klippte klorna? 🌵
Senast redigerad av TPL 2022-09-20 kl. 15:38. Anledning: Felstavat.
Citera
2022-09-20, 15:09
Medlem
Ok, brukar tycka att den här gruppen kan vara lite hård mot lilla My men nu när hon spelar att hon får VIP behandlingar lite hur som helst med ett helt ”Team” som tar hand om henne så ber jag om ursäkt för vissa inlägg.
Citera
2022-09-20, 15:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Ok, brukar tycka att den här gruppen kan vara lite hård mot lilla My men nu när hon spelar att hon får VIP behandlingar lite hur som helst med ett helt ”Team” som tar hand om henne så ber jag om ursäkt för vissa inlägg.
Det här är ju ditt första och enda inlägg i den här tråden.
Citera
2022-09-20, 16:07
Medlem
Musslis avatar
Den här självbekostade undersökningen kommer vara grunden till hennes inställda resa i nästa vecka.
Tyvärr hittades något allvarligt och hemligt fel i kroppen som hindrar henna från att åka. Himla otur.
Citera
2022-09-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det här är ju ditt första och enda inlägg i den här tråden.
Då har det blivit borttaget. Har ju skrivit skit till dig💯
Citera
2022-09-20, 16:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Den här självbekostade undersökningen kommer vara grunden till hennes inställda resa i nästa vecka.
Tyvärr hittades något allvarligt och hemligt fel i kroppen som hindrar henna från att åka. Himla otur.
Hon eller kordinatorn har varit inne på bloggen och rättat några fel men långt ifrån alla. Visar ju tydligt att hon läser här.

Det där med flåset och pulsen kom hastigt och så lämpligt i tidsschemat. Nu måste hon vara hemma och invänta svar och besked från doktorn.
"Mitt flås är extremt dåligt! Styrkan finns i kroppen, men flåset blir skyhögt direkt. Sen tar det låååång tid innan jag kommer ner till vilopuls 🧐"

"Men just nu sedan jag kollapsade så har min syn ändrats. På ALLT."
Så det här med alla lögner ser hon på ett annat sätt nu? Ett framsteg i så fall. 👍
Senast redigerad av TPL 2022-09-20 kl. 16:40. Anledning: Tillägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in