2022-10-25, 10:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Nu är det nästan 100 kommentarer men det beror ju också på att My själv skriver minst en under varje svar för att få igång trafiken.
Kordinatorn har svarat ”Svea ❤️ Selma” på frågan så om de inte har delad vårdnad om hundarna så vet vi vem som skriver på det kontot nu då…
Hennes konto verkar mest handla om hundarna och sonen, lite matreklam och krämer/salvor/piller.
Träningsdelen verkar vara en bisyssla som hon nämner när hon behöver pengar.
Finns ett gym nära hennes stuckaturgym som har fått bra betyg, öppet redovisad besöksstatistik, öppettider och så vidare. Varför då välja My?
Citera
2022-10-25, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
499 kronor per timme vid köp av minst 20 timmar blir minst 9980 kronor som jag antar att man måste betala som en klumpsumma. 😳 Inga småpengar precis...

Vilka är korkade nog att gå på det här? Och vad får man? En sjuk PT som plötsligt måste opereras eller bli inlagd av annan anledning? PT som på grund av låga energinivåer måste ställa in med kort varsel om hon inte av ren glömska uteblir för att hon är ute med sina pälsklingar?

Inga bestämda öppettider eller drop in. Är nog bara ren tur om man råkar komma dit när ägaren sitter ute på ljugarbänken och sippar kaffe.
#oseriös #pinocchio #mediakåt
Även om man råkar komma dit när hon är där så får man inte nyttja lokalen ändå utanför de timmar man bokat med henne.
Citera
2022-10-25, 13:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Även om man råkar komma dit när hon är där så får man inte nyttja lokalen ändå utanför de timmar man bokat med henne.
Hon lovade ju gratis konsultation en gång om man "tittade förbi" men det kanske inte gäller längre?
Citera
2022-10-25, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon lovade ju gratis konsultation en gång om man "tittade förbi" men det kanske inte gäller längre?
Om hon är där är det väl för att hon antingen tränar själv eller för att hon har en klinker/vän/familjemedlem och då kan hon ju inte konsultera nån annan, så det kanske mest egentligen innebär att titta på henne när hon själv tränar?
Citera
2022-10-25, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om hon är där är det väl för att hon antingen tränar själv eller för att hon har en klinker/vän/familjemedlem och då kan hon ju inte konsultera nån annan, så det kanske mest egentligen innebär att titta på henne när hon själv tränar?
Då hon hade gymmet i Vasastan hade hon inte heller några klienter. Och då hon själv fick för sig att träna åkte hon till ett annat gym och tränade. Minns inte vilket gym. Vilken normal människa gör så? Och en sak till. Har man ett gym i Vasastan utan klienter, varför skaffar man sig en lokal i Täby och gör till ett gym utan klienter?
Senast redigerad av Tova. 2022-10-25 kl. 16:39.
Citera
2022-10-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Då hon hade gymmet i Vasastan hade hon inte heller några klienter. Och då hon själv fick för sig att träna åkte hon till ett annat gym och tränade. Minns inte vilket gym. Vilken normal människa gör så? Och en sak till. Har man ett gym i Vasastan utan klienter, varför skaffar man sig en lokal i Täby och gör till ett gym utan klienter?
Gymmet tror jag mera är som en accessoar till hennes onlineverksamhet o hennes CV. Aldrig meningen att hon ska kunna försörja sig som PT. Vilket hon heller aldrig har gjort om man bortser från de få månader som hon var anställd på Sats som PT.
Senast redigerad av Grynet45 2022-10-25 kl. 18:03.
Citera
2022-10-25, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Gymmet tror jag mera är som en accessoar till hennes onlineverksamhet o hennes CV. Aldrig meningen att hon ska kunna försörja sig som PT. Vilket hon heller aldrig har gjort om man bortser från de få månader som hon var anställd på Sats som PT.

Men vart kommer pengarna in ifrån? de pengar hon ärvde kan inte räcka så här länge med tanke på hur mycket hon spenderat
Citera
2022-10-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men vart kommer pengarna in ifrån? de pengar hon ärvde kan inte räcka så här länge med tanke på hur mycket hon spenderat
Men alltså hon har väl NÅGON inkomst varje månad. Sjukpenning eller annat. Inte så att hon bara haft arvet, tror jag i alla fall.
Citera
2022-10-25, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
För att man har noll koll på det mesta
Citera
2022-10-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men alltså hon har väl NÅGON inkomst varje månad. Sjukpenning eller annat. Inte så att hon bara haft arvet, tror jag i alla fall.
Det tänker man att hon borde få när hon har varit sjuk. Men hon kan inte få det om hon tänker dra igång sin verksamhet igen. Eller hur som försöker. Då får man utgå att hon inte längre är sjukskriven. Lite sammarbeten, vad onlineverksamhet kan inbringa kan ingen sia om. Verkar ha så de klarar sig. Jonas som uppträder ofta igen efter pandemin bör väl ha full inkomst.
Senast redigerad av Grynet45 2022-10-25 kl. 19:23.
Citera
2022-10-25, 23:14
Medlem
TPLs avatar
"Fram tills nu har jag bara haft utrymme för mina ”stammisar” . Men nuäntligen har jag möjlighet att ta emot nya klienter💪🏻"
"Kanske har du ett friskvårdsbidrag som behöver användas innan årsskiftet?
För att komma i kontakt med mig så kan du maila mig på info@strongmamas.se så tar vi dialogen därifrån ✉️ Du är välkommen på en kostnadsfri konsultation där du får titta på studion och prata ihop dig med mig 😄 Vi bestämmer gemensamt en tid som passar när du kontaktat mig. Hoppas att vi ses! 😉"

Utnyttja friskvårdsbidraget innan årsskiftet = My behöver pengarna innan dess...
Åh, GRATIS konsultation! 🤩! Där kom det igen!
Man får prata direkt med My, ingen mellanhand, assistent eller kordinator! 👌🌵
#desperat #bilderfrånbuustamon
Senast redigerad av TPL 2022-10-25 kl. 23:16. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-10-26, 09:12
Medlem
TPLs avatar
27 dar kvar. Allt klappat och klart? Utlovade bilderna från Buustamon bortglömda. Bloggen och Instagram hinns inte med.
Säkert många som vill ha en gratis konsultation i lyxgymmet. Tur att hon preppat matlådor och juice i förväg. 😋
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in