2022-09-20, 16:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
https://anonfiles.com/m5c6Wf80yb/flickanironneby-20092022-0001_mp4

Hela filmen

Men var är videorna på mormodern som också ska ha deltagit?
Citera
2022-09-20, 16:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Kan ngn som är haj på Facebook starta en insamling till henne skall jag skänka en röding direkt.

Så hon får ett bättre, roligare liv.
Citera
2022-09-20, 16:10
Medlem
Helg-Segers avatar
Sett videon nu. Trodde flickan skulle ligga blåslagen och blodig med tanke på att folk skriver att ”det här är det värsta jag sett”. Skönt att så inte var fallet och att det ”bara” handlade om bitchslaps, även om det är ett trauma och en vidrig handling av hormamman.

Tur att hon var så dum i huvudet att hon filmade allt så att man kunde agera innan något ännu värre hände.

Stackars flicka, hoppas hon mår bättre med en ny familj snart.
Citera
2022-09-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Nu klockan 15.50 skriver Expressen att väldigt många har ringt polisen och anmält mamman. Hon är omhändertagen och brottsrubriceringen är GROV MISSHANDEL och det kan ge flera år i fängelse, särskilt som det handlar om ett litet barn.

Polisen säger också att det är förbjudet att sprida filmen och att det är ett INTEGRITETSBROTT (mt barnet) av dem som sprider filmen, även här alltså. Det kan ge upp till 2 års fängelse att sprida filmen.

Hoppas att kvinnan, som har uppenbara problem, aldrig mer får vårdnaden om sin dotter. Ingen vill väl ha ytterligare ett "Lilla-Hjärtat-Fall"?

Tycker att det borde vara grov fridskränkning och barnfridsbrott i som åtalspunkter också, blir ett längre straff då, men det kanske kommer.
Citera
Moderator
Carlboms avatar
Varför filmar hon det hela? Gissar hon själv sett till så filmen spridits från första början. Hon måste ju verkligen vilja att folk ska reagera och bli förbannade. Ett sätt att bli "känd"?

Hellre hatad och ökänd än att ingen bryr sig om en...
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helg-Seger
Sett videon nu. Trodde flickan skulle ligga blåslagen och blodig med tanke på att folk skriver att ”det här är det värsta jag sett”. Skönt att så inte var fallet och att det ”bara” handlade om bitchslaps, även om det är ett trauma och en vidrig handling av hormamman.

Tur att hon var så dum i huvudet att hon filmade allt så att man kunde agera innan något ännu värre hände.

Stackars flicka, hoppas hon mår bättre med en ny familj snart.
Knutna nävar o stampar på huvudet är då jävlar i mig inga bara bitch slaps
Citera
Medlem
jesussugers avatar
Såg klippet imorse innan jobbet men är det nån som har en bild på slynan?
Citera
2022-09-20, 16:13
Medlem
Jag uppmanar inte till våld men nog HOPPAS jag att någon ser till att karma hinner i fatt mamman med besked.
Citera
2022-09-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Såg klippet imorse innan jobbet men är det nån som har en bild på slynan?

Här
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=5107527702650120&id=100001788231886 &set=a.105580409511566&source=11
Citera
2022-09-20, 16:14
Avstängd
PeterJihadis avatar
Fyfan vilket vidrigt jävla missfoster den här omänniskan är. Ibland är jag verkligen för ett samhälle med diktatoriska tendenser. Ett samhälle där psykfall som henne sållas bort ifrån kategorin "lämplig förälder".
Där alla ska få genomgå lämplighetstest för att få föräldralicens.
Och att utmärkande brottslingar som uppvisar uppseendeväckande antisociala beteenden - får synnerligen stränga straff. Detta mänskliga avskräde hade kriminalvården gärna fått låsa in på en sexualbrottsavdelning för män. Så kan hon få känna på samma skräck och brutalitet som hon utsatte hennes dotter för.
Citera
2022-09-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
Rent sadistiskt, hoppas karma kommer ifatt mamman.

Svennemamma hon kommer släppas och få vårda henne igen förr eller senare. Precis som lilla hjärtat. Bara för att föräldrarna var svennar fick de tbk henne trots att båda var knarkare.
Citera
2022-09-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon är inte så gammal, men visst kan det komma skador av det.

Jag minns otroligt mycket från min barndom, framförallt traumatiska saker, även i den åldern.
Men hoppas att hon minns så lite som möjligt.
Är väl kanske bra om hon får bearbeta detta med hjälp av rätt personal. Ett barn som utsätts för misshandel på det viset kan få problem med sömnen, tillit till vuxna, ångest, mardrömmar, ptsd, fysiska problem tex ont i magen.
Men hoppas hon får bra hjälp nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in