Jag delar inte er uppfattning att Christy är en golddigger, har hon knullat runt med diverse vita män, absolut, men i.o.m. Melissa nu tror jag hon är helt ärlig med sina avsikter att starta familj med Tony.
Hon beter sig precis som vilken annan omogen 20 åring gör där nere, been there seen that.
Ser att det varit diskussioner om hennes oförmåga att skaka fram papper för Visa/uppehållstillstånd, kan säga att det ligger mer än en hund begraven där, Migrationsverket skulle
aldrig godkänna hans bostad, krävs minst 2 (sov)rum när man ansöker med barn. Han bor i en etta med typ kokvrå.
Samtidigt är byråkratin där nere oerhört snårig, speciellt (som jag tror är fallet) om exempelvis hennes ursprungliga födelsebevis inte finns registrerat hos rätt myndighet, att få fram ett nytt kan ta många många månader då massor av byråkrati är inblandad, det är inte bara att gå in på e-tjänsterna på skatteverket som här.
Annika är en skräpmänniska, sitt ner och håll käft kärring, dessutom är hela den storyn pushad av produktionen, syntes tydligt det var dom hon vände sig till när inte rummet var dugligt "ni får skaffa fram ett nytt rum"
Tony är väl medveten att Melissa inte är hans biologiskt, det har han t.o.m. tydligt accepterat i ett av dom första programmen och sagt han ser henne som hans eget oavsett. Alla med ett par fungerande ögon ser att hon är 100% pinay och inte har ett endaste drag av vithet i sig.
Tony vet vem Christy är och har varit och accepterar det, han är ingen duvunge och jag vet vilka tjejer han frotterat sig med tidigare (tyvärr 'smärtsamt' medveten), det här var inte hans första rodeo i Filipinerna