2021-03-20, 15:36
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
De brukar säga det på reklamen för olika program att det kommer men finns redan på d+. Men jag hade inte hört det om det här programmet, bara att det finns på d+ så ja, jag tycker det var en liten fuling - eller deras nya sätt att få nya d+'are. Jag är inte snål men ogillar att betala dubbelt

Jag har sett reklamen också, men eftersom det aldrig stod när och orkade inte att vänta samt fanns inget att se på så slog jag till på d+. Nu på efterhand så kan jag bara säga att det var smart av dig att vänta!
Citera
2021-03-20, 15:40
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag har sett reklamen också, men eftersom det aldrig stod när och orkade inte att vänta samt fanns inget att se på så slog jag till på d+. Nu på efterhand så kan jag bara säga att det var smart av dig att vänta!
Fast du tog väl gratismånaden som man kunde säga upp? Eller var det någon annan i tråden som föreslog det? Bra tips annars.
Citera
2021-03-20, 17:37
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Fast du tog väl gratismånaden som man kunde säga upp? Eller var det någon annan i tråden som föreslog det? Bra tips annars.

Jag valde "underhållning":

Citat:
39 kr / MÅNAD i 1 månad(er) sedan79 kr / månad

Prova första månaden för 39 kr (gäller tills vidare). Därefter kostar abonnemanget 79 kr/mån. Omvandlas automatiskt till ett abonnemang för 79 kr/mån om det inte sägs upp innan de första 30 dagarna. Därefter förlängs abonnemanget löpande med en månad i taget. Avsluta när du vill.

Det kanske var gratis förut? Att dom har ändrat det nu.
Citera
2021-03-20, 18:10
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag valde "underhållning":

Det kanske var gratis förut? Att dom har ändrat det nu.
Det var vad någon skrev tidigare. Men det är ju inte dyrt så du får nog glädje av ditt abonemang.
Citera
2021-03-20, 20:26
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Det var vad någon skrev tidigare. Men det är ju inte dyrt så du får nog glädje av ditt abonemang.

Jeppers! Jag ser fler serier än just "Älskar, älskar inte" på d+ så det var värt det för mig...
Citera
2021-03-21, 19:43
Medlem
Gaffelpärms avatar
Jag ser stor potential i ett lyckat liv för batikhäxan som ska bo i en bajshydda i Tanzania resten av livet med sin tama savannapa.
Citera
2021-03-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Jag ser stor potential i ett lyckat liv för batikhäxan som ska bo i en bajshydda i Tanzania resten av livet med sin tama savannapa.

Du har inte sett så mycket av serien eller hur? Tanken är att han ska flytta med henne hem till Sverige.
Citera
2021-03-21, 20:47
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei
Du har inte sett så mycket av serien eller hur? Tanken är att han ska flytta med henne hem till Sverige.

Nä jag gav upp när det var nån snubbe som var ute med en asiatisk postorderbrud på ett kalhygge och letade blåbär.

Så de skall alltså ta hem snubben till Sverige?
Herregud!!!
Citera
2021-03-21, 21:41
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm

Finns inte en chans att dom kommer bo där.

Annars så tycker jag det är rätt underhållande och en mer blandad mix av folk. Inte enbart folk som vill få en bättre tillvaro även om de finns
Citera
2021-03-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei

Här får man verkligen hoppas att hon får gå i god för honom och att hon också ansvarar för alla framtida brott han gör, kommer han jaga kvinnor med spjut så ska hon också straffas.
Att ingen vän sätter stopp för detta, hon riskerar sin och andras hälsa.
Citera
2021-03-21, 23:27
Medlem
Oskarss avatar
Skulle vara intressant att få veta vad farsan (snarare farsorna om fördomarna får flöda fritt) till Sandras ungar anser om barnens nya plastfarsa och hans

”Emil says he loves you”

Fy fan! Vilken jävla mardröm.
Citera
2021-03-22, 17:49
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Finns inte en chans att dom kommer bo där.

Annars så tycker jag det är rätt underhållande och en mer blandad mix av folk. Inte enbart folk som vill få en bättre tillvaro även om de finns

Jag skulle nästan säga att det är rent ut sagt elakt av Sandra (om så är fallet) att släpa hem massajen till Sverige, jag menar hur ska han kunna anpassa sig till ett liv i norra Europa? Kulturkrock är ju bara förnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in