2022-09-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Sammanhanget är klarlagt, paret sprider bilder på två barn i sexuell utstyrsel ("hor-utstyrsel") med undertonerna att barnen säljer sex. Därtill är bilderna alldeles oavsett motiv uppenbart sexuellt utmanande - det är återigen temat. Att du inte ser något olämpligt med det har säkert sina skäl.

Du kan försöka dra paralleller till beach-tema och allt möjligt, men det är inte samma sak. Festen har ett sexuellt tema, och inte bara det, även ett tema för prostituerade barn.

Håller helt med dig, borde vara uppenbart.... att så många försöker snacka bort det här är så otäckt.
Citera
2022-09-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Har alltid tyckt att den där zytomierska är helt vrickad. Har varit i blåsväder många ggr.

Tycker de verkar mer än lovligt vrickade alla tre!
Det var ju inte så himla längesen som Julia och Bingo tyckte att det var en finfin idé att filma och lägga ut en video där Bingo hjälper till att dra ut en tampong som fastnat i Julia och sen visa upp den för kameran!
Dom är så jävla sjuka i huvudet allihop att hälften vore nog.
Citera
2022-09-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Jag tyckte alltid Bingo verkade va en självupptagen fjant men jag mötte honom på en fest för ganska många år sedan nu (tror det var någon modevisning + efterföljande häng??) och vi var ett gäng som satt och snackade om allt möjligt. Jag tyckte han va hur trevlig som helst och hade bägge fötterna på jorden. Han fick mitt nummer och jag sa jag ville ha proffsbild till mitt CV. Trodde han skulle kasta skiten men efter några dagar ringer han och vi bestämmer tid. Han knäpper några bilder. Tar 10 min. Vi åt lunch i gamla stan och jag bjöd som betalning. Han tog inte ens upp att han skulle ha betalt så det kunde kostat mig 0 kronor. Vissa journalister har aldrig gillat honom och försökt framställa han som någon som "exploaterar kvinnor", dryg, annat skit snack.

Coolt, han var schysst mot dig alltså är han en god människa?

Jag vet människor som mött Breivik och Hitler privat och blivit vänligt bemötta. Innebär det att de båda är goda människor förutom i media också?
Knappast va.
Din upplevelse betyder ingenting för vad kritiken här handlar om.
Citera
2022-09-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Detta har gjorts på flera av mina arbetsplatser. Tjejerna var alltid de som gick upp i det mest. Moralismen når nya höjder

Antar det är ok att klä ut sig till SS officer eller liknande också för allt är ju bara på skoj…
Citera
2022-09-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Om du inte tycker att polis, brandman, pirat, doktor är sexuella fetischer, så har du mycket spännande att upptäcka här i livet!

Du är efterbliven. Lär dig läsa innantill.
Det är yrken. Sen att någon kan tända extra på det yrket eller den uniformen, är en sak.
Det betyder inte att en hor-uniform och en polis-uniform går att jämföra.
Att sätta på sitt barn en polis-tröja, blir inte sexuellt, bara för att du kanske råkar tända på poliser.
Att sätta på sitt barn lack och läder och kortkort och fisknätsstrumpor under temat "whores", är sexualiserande, oavsett vad fan du tänder på, vilket är uppenbart, om man vet innebörden av ordet "whores". idiot.

Sexualisering av barn innebär inte att du måste tända på det, ditt sjuka pedo.
Det är inte din kåtma som avgör om det är sexualiserande av barn eller inte.
Sexualisering av barn är sexualisering av barn, även om den som betraktar är FRISK och därmed inte upphetsas. Din idiot.

Lär dig tänka. Sluta vara mongo. Sluta försvara pedofiler, ditt vidriga äckel.
Citera
Medlem
area50s avatar
Sjukt så många "fans" till dessa degenererade personer som kommer hit för att försvara dom.

Till alla er apologeter i tråden: Ni ska veta att dessa influensers ser ner på er någonting oerhört mycket. Ni är endast boskap som används för deras bekräftelsesökande & att mjölka pengar ur.
Ni är white-trash som drömmer att uppnå samma "kändisskap" som dessa skräpmänniskor för att fylla er menlösa liv med någon form av mening. Att ni ens försöker att försvara detta som dom utsätter sina barn för Ta er en titt i spegeln och fråga er själva vad fan ni håller på med.
Citera
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, har jag påstått det?

Du försöker normalisera beteendet.
Citera
2022-09-19, 22:17
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Du kan bättre än att kasta skit över två personer som inte kan försvara sig! Ta det face to face med dem istället för att hålla på ditt hat över nätet! Du skapar bara en sämre värld på sikt.

Pinsamt så att jag försvinner in i mig själv.

Sitter du och försvarar dessa rövhål, för att du följer dem på Youtube?
Citera
2022-09-19, 22:20
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Du försöker normalisera beteendet.
Du kanske ska läsa in dig på hela ordväxlingen du kommenterat mig på, ditt jävla klappträ.
Citera
2022-09-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Pinsamt så att jag försvinner in i mig själv.

Sitter du och försvarar dessa rövhål, för att du följer dem på Youtube?
Jag följer ingen på Youtube. Sebastian Stakset och min kyrka undantaget. Har inga sociala medier heller. Följer jag något är det i perioder när jag finner Twitch intressant.

Men oavsett har det ju inte med diskussionsämnet att göra. Jag försvarar ingen. Jag uttalar min åsikt bara. Jag säger inte att jag har rätt. Det är bara en åsikt. Men ni som kritiserar detta anser er ha rätt och är ofta helt utan självkritik och saknar självdistans. Men ni kanske har "fel"? Om det går att ha rätt eller fel i det här - då det trots allt är väldigt subjektivt.
Citera
2022-09-19, 22:26
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vi är överens om att barn ska få vara barn. Om de hade klätt ut sig till en specifik prostituerad från en film t ex hade varit en sak. Men jag tror du hajar att klä ut sig till yrket prostituerad, med en stereotyp föreställning om hur en sån klär sig, och inte t ex rörmokare, så är man inne på ett spår som är rätt osunt.

Hur går samtalet inför utklädnad? "Vad är en Hora pappa?" Ja, det är en sån där tant som klär sig vulgärt och är nergången på knark, då kan du sminka dig så här... tror du på riktigt Bingo Rimér av alla jävla människor sätter sig och förklarar grundligt enligt RFSL's riktlinjer hur sexhandel fungerar?
Den här sexarbetarens åsikter antar jag inte överensstämmer med ”RFSL’s riktlinjer”. Men likväl är det en åsikt värd att beakta och som jag delar.
Verkligheten är oftast mer komplicerad än vad man kan tro.
Citat:
Feminister tystar oss frivilliga sexarbetare
https://www.expressen.se/debatt/feminister-tystar-oss-frivilliga-sexarbetare/

Sen så är jag tveksam till att låta barn klä ut sig till hallickar och horor.
Och att förklara för barn vad RFSL tycker innan man klär ut dem är väl lika galet som att ta dem till BUP för att SD blev näst största parti …

Förresten, ”Pretty Woman” - filmen om den lyckliggjorda och tillfredsställda horan gick väl för fulla hus även här i Sverige. Romantiskt som sjutton, och inte ett öga var torrt när de lyckliga tu fick varandra. Undrar bara om RFSL tycker att den speglar verkligheten.
Dessutom fick Roxette en stooor hit internationellt med ”It must have been love” vilket man var mäkta stolta över här i Sverige. Kan väl knappast vara RFSL’s favvolåt …
Och Roy Orbinson fick en ”comeback” med låten ”Pretty Woman” och både han och låten blev väldigt inne.
Inte har jag heller sett nåt drev från medierna om den filmen …

Men sen ordnar Bingo & Co en maskerad på temat horor och hallickar, och då tar det hus i helvete.
För att inte tala om när Paolo R togs med brallorna nere. Kan klappjakten på honom och hans produkter egentligen ha handlat om att han varit kritisk mot feminist- och PK-maffian..?
Citera
2022-09-19, 22:26
Medlem
Homo-fils avatar
Intressant detta.

Antingen så sitter man och runkar tills det blöder, eller så inser man att människorna är pedofiler.

Bara att välja sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in