2022-09-19, 19:25
Medlem
fittslems avatar
Inget problem om vuxna människor klär ut sig till hallickar och horor, kul tema. Problemet var att barn var där.
Citera
2022-09-19, 19:27
Medlem
ProfessionalOnlys avatar
Jag är konservativ men på samma gång; vem fan bryr sig om de klär ut sig, det är väl kul för kidsen.
Citera
2022-09-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Just därför att de är barn. De förstår inte att de blir utnyttjade. De saknar konsekvenstänk ens på nivån vad som kommer hända i skolan om tre månader med dessa bilder.

Föräldrarnas ansvar är att ta hand om barnen.

Inte att sälja ut dem på Instagram och Twitter poserandes som barnprostituerade skanderandes att de är horor.
Konsekvenstänket är rätt uselt hos en stor del av befolkningen, speciellt på fester etc. På vilket sätt blir barnen här utnyttjade? Har du tänkt på att barnen kanske blir extra populära och coola för att de vågade klä ut sig och ha bilder på nätet? Allt behöver inte bli mobbing.

Allt är inte svart eller vitt. Det är oftast mer komplext än så! Sen tycker vi olika och det får vi helt enkelt respektera och acceptera!
Citera
2022-09-19, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nej. Temat var hallickar och horor. En normalt funtad person ser problemet direkt.

Åh nej vad jobbigt att de klädde ut sig och hade kul.

Behöver du en terapeut att prata med?
Citera
2022-09-19, 19:30
Medlem
Vuxna vider gör vidriga saker, det vet alla, smutsen är utspredd.
Men att klä BARN i sånna kläder, och det finns enligt Dumpen video där deras barn utklädda säger "vi är horor" också.............
Kan ALLA ringa soc NU IDAG TACK.
Det är så långt bortom alla rimliga gränser.
Det här överträffar ju alla fördomar och konspirationsteorier om att globalistvider till pk elit kändisar är pedofiler allihopa.......................................... ..
HUR. VARFÖR. Det är inte en frisk människa som gör så med barn.
Alltså är ALLA som närvarade på festen FULLKOMLOIGA psykopater och pedofiler????? Eller va????? Om jag hade varit där hade jag spöat skiten ur äcklena Bingo och Katrin tills de blev oigenkänneliga, de förtjänar inte att kunna gå någonsin igen, FY FAN.
Hade jag sett ett barn utspökat så hade jag ringt polisen omedelbart!!!!!

Vakna Sverige. Nu är det svart på vitt. Demoniska krafter försöker inte ens dölja sig längre. Deras pedo-agenda är ingen hemlighet längre. De ser inte ens det problematiska. Låt den sjunka in. Fatta då vad de sysslar med bakom lykta dörrar! När man tror att något sånt här går att lägga upp på insta!?!?

Gode Gud i himmelen sydda barnen och må såna här as till "föräldrar" brinna i evig tid USCH.
Citera
2022-09-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Åh nej vad jobbigt att de klädde ut sig och hade kul.

Behöver du en terapeut att prata med?

Att klä ut SIG är helt okej.
Att klä ut BARN till HOROR är fruktansvärt olämpligt och bör leda till socanmälan och polisanmälan och omhändertagande av barnen omedelbart!!!!!!!
Vad är du för vidrig cp äckel som försvarar pedofila beteenden??????????????????????????????????????
Dö, ifrån oss.
Citera
2022-09-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussywanker
Skulle det vara ok att klä ut sina barn till knarkare med ett åtdraget skärp om ena armen och en spruta i den andra?

Tvång o tvång.., barnen kan säkert ha känt press att göra detta för att vara sina föräldrar till lags?
Om barnen vill klä ut sig så ser jag inget problem med det. Är det skillnad på om vuxna klär ut sig som horor eller sprutmissbrukare anser du?

Bingo Rimér gillar ju själv att klä ut sig som kvinna och barnen ser väl upp till sin farsa och ville också testa antar jag. Jag tror inte det funnits någon press alls. Få föräldrar pressar sina ungar till något de egentligen inte vill - så länge det inte riskerar att skada deras hälsa.

Jag tycker vi behöver avdramatisera så mycket i samhället. Alla dessa konflikter kommer inte leda till något positivt. Det skapar hat och annat elände. Anser någon att det var fel får man helt enkelt ge konstruktiv kritik till de berörda varför man uppfattar något på ett visst sätt.

Vi sitter ju och spekulerar lite fritt vad som egentligen hänt och då får vi så länge lita till Zytomierska och Rimérs ord.
Citera
2022-09-19, 19:34
Avslutad
De som blir upprörda över detta men ändå går i typ pride borde hålla käften.
Det är en förskjutning av det sjuka som pågått sen 60-talet.
Om tjugo år kommer folket acceptera detta som normalt. Framförallt den så kallade "högern" som accepterar de mesta efter ett tag.
Citera
2022-09-19, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Att klä ut BARN till HOROR är fruktansvärt olämpligt och bör leda till socanmälan och polisanmälan och omhändertagande av barnen omedelbart!!!!!!!
Vad är du för vidrig cp äckel som försvarar pedofila beteenden??????????????????????????????????????
Dö, ifrån oss.

Det är väl dig det är fel på som verkar känna någon skam-kåthet över bilderna.

Vi normala ser folk som klätt ut sig och swipar vidare, det är väl knappast familjens fel att du sitter och dreglar?
Citera
2022-09-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vad gäller Frankie så var de ju faktiskt ett gayband och riktade sig nog främst till en gaypublik. De approprierade därmed inte en look som t ex Depeche Mode gjorde året innan (Rob Halford kan vi lämna utanför då vi idag vet om hans egna hemvistelse i de kretsar han klädde sig som på scen).
Så bara för att man själv är bög så äger man ensam rättigheterna att klä sig stereotypt? Jag anser inte att det är så. Låt vem som helst klä sig hur som helst! Skapa kärlek mellan oss människor är vad vi borde syssla med.

Men det är väl bra om man kan diskutera saker här åtminstone så länge vi alla respekterar varandra och kanske någon av oss kommer ut klokare efter det hela
Citera
2022-09-19, 19:36
Medlem
Var barnen nakna?
Citera
2022-09-19, 19:39
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Dö, ifrån oss.
Ja, det här var ju så fruktansvärt att jag glömde bort kriget i Ukraina för ett tag. Jag har nog aldrig upplevt en sådan våldsam ångest i mitt liv tidigare. Nu är det dags för SSRI ett halvår innan jag kommer på fötter igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in