Citat:
Ursprungligen postat av
Pussywanker
Skulle det vara ok att klä ut sina barn till knarkare med ett åtdraget skärp om ena armen och en spruta i den andra?
Tvång o tvång.., barnen kan säkert ha känt press att göra detta för att vara sina föräldrar till lags?
Om barnen vill klä ut sig så ser jag inget problem med det. Är det skillnad på om vuxna klär ut sig som horor eller sprutmissbrukare anser du?
Bingo Rimér gillar ju själv att klä ut sig som kvinna och barnen ser väl upp till sin farsa och ville också testa antar jag. Jag tror inte det funnits någon press alls. Få föräldrar pressar sina ungar till något de egentligen inte vill - så länge det inte riskerar att skada deras hälsa.
Jag tycker vi behöver avdramatisera så mycket i samhället. Alla dessa konflikter kommer inte leda till något positivt. Det skapar hat och annat elände. Anser någon att det var fel får man helt enkelt ge konstruktiv kritik till de berörda varför man uppfattar något på ett visst sätt.
Vi sitter ju och spekulerar lite fritt vad som egentligen hänt och då får vi så länge lita till Zytomierska och Rimérs ord.