2022-09-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goddi
Pressen och dom goda upprörda! Tycker vi ser detta i pridetåget! Är det då?

Går det små barn som är utklädda till prostituerade i Pride-tåget menar du?
Citera
2022-09-19, 18:36
Medlem
Whitfieldss avatar
Fattar inte varför de ska pudla för vanskapta kränkta moralpanikers och andra sopor. Cultural appropriation kanske? Är horor med på Hets mot folkgrupp-listan, som man inte får skämta om eller klä ut sig som? Nej. Vad är nästa tema som får de fula och värdelösa wokemänniskorna att bli bajsnödiga och kliva upp på barrikaderna och skrika sig hesa? Kanske en kina-puff, en sombrero eller varför inte en panamahatt?

Påminner Er om Paolo Robertos hora som det var så djävla synd om ända tills det kom fram att hon tjänade 250 000kr/månad skattefritt. Då tystnade allt woke-idiot-trash och kollade på sin egen lönecheck och funderade lite om de själva var tillräckligt snygga för att knulla till sig lite stålar från torskar - nej, det var de inte. Deras acne och vanskapta face, och feta kroppar lockar inte ens till sig tillräckligt med perversa män för att ha råd att ta en fika på Waynes Coffee.

Men vem var det då synd om på Zytomierskas fest, jo oss som fick läsa idioters åsikter och fördömande - ingen annan.
Citera
2022-09-19, 18:36
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://morgonposten.se/2022/09/19/mediafnasken-bingo-rimer-och-katrin-zytomierska-hyllas-av/
Fy fan vad äckligt. Barnen lär väl inte ens veta vad en prostituerad är för nått. Årets föräldrar!

Katrins och Bingos kokainbruk borde granskas samtidigt som SOC granskar dem som föräldrar.
Citera
2022-09-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Som jag redan sagt en gång så kände jag inte till att de hade utmanade kläder på sig för det går inte att läsa sig till i den låsta artikeln. Om du har sett bild på detta får du gärna visa mig

En klok artikel:

https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/kavalkad-av-dumheter-fran-svenska-influencers/
Citera
2022-09-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
De kunde klätt ut sig till någon hallick också. Det var ju ett tema. Inte värre än andra roliga teman. 80-talstema är väl det enda som inte skrämmer slag på halva befolkningen men det kan det nog snart göra med axelvaddar (puffar?) och tajta trikåer etc.

Jag har inga barn men skulle inte skambelägga dem för något. Utan det viktigaste är att visa respekt och leva så ärligt man kan och att hjälpa andra. Om någon sen vill klä ut sig till Hitler, hora, T-rex eller något annat valfritt spelar inte mig någon roll.

Och som jag nämnde, det fanns inget tvång! De fick välja, de kunde stannat hemma också ifall de ville - dessutom var det bara med i början. Låt barn vara barn och leka fritt!

Jotack, det märks tydligt att du inte har egna barn. Varför ska de ens få välja en sådan sak i den åldern? Är de gamla nog att förstå vad de gör? Det är föräldrarnas ansvar helt och hållet.
Citera
2022-09-19, 18:43
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Om du inte förstod att jag citerade Bingo Rimér kanske du borde läsa artiklarna och hans kommentarer? Men du vet väl knappt något utan skapar dig en uppfattning som ska passa din världsbild?

Ge mig några konkreta exempel på där pedofiler brukar påstå sådant då, för det verkar ju vanligt förekommande så som du uttrycker dig?

Jag är hälsosamt fixerad av att barn ska få vara barn och leka så mycket de vill. Jag ser nämligen ingen sexualisering i detta utan endast massa "moraltanter" som skriker högt.

Om jag hade valt ett sådant tema? Tveksamt men inte omöjligt! Och jag ser inget fel med rollspel, lajv eller något annat heller för den delen. Ej heller böcker, filmer eller datorspel där det oftast är mer acceptabelt att få uttrycka sig fritt!
Vi är överens om att barn ska få vara barn. Om de hade klätt ut sig till en specifik prostituerad från en film t ex hade varit en sak. Men jag tror du hajar att klä ut sig till yrket prostituerad, med en stereotyp föreställning om hur en sån klär sig, och inte t ex rörmokare, så är man inne på ett spår som är rätt osunt.

Hur går samtalet inför utklädnad? "Vad är en Hora pappa?" Ja, det är en sån där tant som klär sig vulgärt och är nergången på knark, då kan du sminka dig så här... tror du på riktigt Bingo Rimér av alla jävla människor sätter sig och förklarar grundligt enligt RFSL's riktlinjer hur sexhandel fungerar?
Citera
2022-09-19, 18:44
Medlem
Citat:
Så nu anklagar du Bingo Remér att vara pedofil eller? Det är ju hans om sagt det! Ett barn som inte vill något kommer uttryckligen visa det och då skriker man inte i en bil "vi är horor". Det viktiga i sammanhanget är att barnen förstår att att vara "hora" är inget fel i sig. De är medmänniskor och ska respekteras lika mycket som alla människor. Lika älskvärda ska de vara. Sen ska vi som samhälle hjälpa de som vill sluta med det så klart!

Tror bara det är nyttigt att leka med olika roller i sitt liv. Innan skrämde ju (mindre vetande) människor en stor massa att såg man vissa sorters filmer blev man själv en mördare eller kriminell. Samma med datorspelen. Men det visar sig snarare vara tvärtom. Förståelsen blir bättre och kan du leva ut fantasier i spel eller rollspel live så behöver du inte söka det i verkliga livet genom att någon ska bli offer. Sen att det finns människor som skapar offer i samhället är så klart ledsamt. Något vi behöver arbeta långsiktigt för att förändra.

Men varför ska ens barnen ha någon talan i det här överhuvudtaget?
Citera
2022-09-19, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Fattar inte varför de ska pudla för vanskapta kränkta moralpanikers och andra sopor. Cultural appropriation kanske? Är horor med på Hets mot folkgrupp-listan, som man inte får skämta om eller klä ut sig som? Nej. Vad är nästa tema som får de fula och värdelösa wokemänniskorna att bli bajsnödiga och kliva upp på barrikaderna och skrika sig hesa? Kanske en kina-puff, en sombrero eller varför inte en panamahatt?

Påminner Er om Paolo Robertos hora som det var så djävla synd om ända tills det kom fram att hon tjänade 250 000kr/månad skattefritt. Då tystnade allt woke-idiot-trash och kollade på sin egen lönecheck och funderade lite om de själva var tillräckligt snygga för att knulla till sig lite stålar från torskar - nej, det var de inte. Deras acne och vanskapta face, och feta kroppar lockar inte ens till sig tillräckligt med perversa män för att ha råd att ta en fika på Waynes Coffee.

Men vem var det då synd om på Zytomierskas fest, jo oss som fick läsa idioters åsikter och fördömande - ingen annan.

Ja det är väl knappast deras fel att folk hemma i soffan ser sexism i allt numera.

Jag har sett bilderna och jag ser utklädda barn, jag hade reagerat likadant om de klätt ut sig till träd eller pumpa. Det är barn som klär ut sig liksom, felet ligger ju hos de personer med pervers fantasi som ser allt möjligt framför sig.
Citera
2022-09-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Såg någon foto på Pernilla å hon konstnären va fan hon heter
Du vet hon i big brother

De va utklädda snuskigt för ett tag sen på instagram
Så de håller säkert på massa masker å hundkoppel mm

Visst, men det är vuxna människor som vet vad dom gör. Det gör knappast småbarn.
Citera
2022-09-19, 18:49
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Barn är barn
Låt dem leka

Inget konstigt barn går in i olika roller
Både som dvärgar , krigare å nakna ståuppkomiker

Sen är det bra om barn inte visas på sociala medier
Tycker de ska ha sitt egna innan de syns överallt på nätet

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Som jag redan sagt en gång så kände jag inte till att de hade utmanade kläder på sig för det går inte att läsa sig till i den låsta artikeln. Om du har sett bild på detta får du gärna visa mig
Titta på bilderna först så kommer ingen av er anse att Bingo och hans fruar borde gå lösa och båda att Socialen ska ta hand om barnen i fortsättningen.

En publicerad bild finns här:

https://morgonposten.se/2022/09/19/mediafnasken-bingo-rimer-och-katrin-zytomierska-hyllas-av/

Finns också en film.

När polisen gör husrannsakan hos Bingo lär de väl hitta en hel del bilder som inte publicerats också.
Citera
2022-09-19, 18:49
Medlem
Ytterligare ett tecken på västerländsk degeneration och liberalismens konsekvenser = människan degraderas till ett djur.

Jag har inga vidare förhoppningar för det svenska folket utan tror att ni nog är det första folket att helt gå under.. och jag menar det, att upphöra att existera... gör matten
Citera
2022-09-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jotack, det märks tydligt att du inte har egna barn. Varför ska de ens få välja en sådan sak i den åldern? Är de gamla nog att förstå vad de gör? Det är föräldrarnas ansvar helt och hållet.
Jag tror inte på att skam- eller skuldbelägga barn när de utforskar eller leker. Det viktiga är väl att man förklarar vad "en hora" är och hur det skiljer sig mellan olika individer. Att lära barnen att vi alla är medmänniskor som borde hjälpa varandra som i ett myrsamhälle.

Varför tror du det är "en fara" med att låta unga killar klä ut sig som horor eller hallickar? Nu har du inte direkt sagt att det är en fara men du anser det åtminstone olämpligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in