Citat:
Ursprungligen postat av
EIIer
Om du inte förstod att jag citerade Bingo Rimér kanske du borde läsa artiklarna och hans kommentarer? Men du vet väl knappt något utan skapar dig en uppfattning som ska passa din världsbild?
Ge mig några konkreta exempel på där pedofiler brukar påstå sådant då, för det verkar ju vanligt förekommande så som du uttrycker dig?
Jag är hälsosamt fixerad av att barn ska få vara barn och leka så mycket de vill. Jag ser nämligen ingen sexualisering i detta utan endast massa "moraltanter" som skriker högt.
Om jag hade valt ett sådant tema? Tveksamt men inte omöjligt! Och jag ser inget fel med rollspel, lajv eller något annat heller för den delen. Ej heller böcker, filmer eller datorspel där det oftast är mer acceptabelt att få uttrycka sig fritt!
Vi är överens om att barn ska få vara barn. Om de hade klätt ut sig till en specifik prostituerad från en film t ex hade varit en sak. Men jag tror du hajar att klä ut sig till yrket prostituerad, med en stereotyp föreställning om hur en sån klär sig, och inte t ex rörmokare, så är man inne på ett spår som är rätt osunt.
Hur går samtalet inför utklädnad? "Vad är en Hora pappa?" Ja, det är en sån där tant som klär sig vulgärt och är nergången på knark, då kan du sminka dig så här... tror du på riktigt Bingo Rimér av alla jävla människor sätter sig och förklarar grundligt enligt RFSL's riktlinjer hur sexhandel fungerar?