2022-09-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stianspina
Fast är det att leka könsroller när man klär ut sig till hora….
Att klä ut sig till kvinna är en annan sak. Så här brukar inte barn klä ut sig när de vill leka med könsroller. Dock vet jag inte hur du lär dina barn om hur kvinnor klär sig och hur du låter dina barn leka med könsroller.
Det här var ju bokstavligt talat klä ut sig till hora (det finns på film där Julia ropar högt med barnen att ”vi är horor”). Superkul och väldigt genomtänkt år 2022… not. Detta visar verkligen vilka värderingar man har.
De kunde klätt ut sig till någon hallick också. Det var ju ett tema. Inte värre än andra roliga teman. 80-talstema är väl det enda som inte skrämmer slag på halva befolkningen men det kan det nog snart göra med axelvaddar (puffar?) och tajta trikåer etc.

Jag har inga barn men skulle inte skambelägga dem för något. Utan det viktigaste är att visa respekt och leva så ärligt man kan och att hjälpa andra. Om någon sen vill klä ut sig till Hitler, hora, T-rex eller något annat valfritt spelar inte mig någon roll.

Vill någon vara prostituerad på riktigt så ser jag heller inget fel med det.

Och som jag nämnde, det fanns inget tvång! De fick välja, de kunde stannat hemma också ifall de ville - dessutom var det bara med i början. Låt barn vara barn och leka fritt!
Citera
2022-09-19, 18:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Vad tror du är det centrala här?

1. Misslyckad temafest
2. Klä ut sina barn till prostituerade?

Försök igen...
Jag kände ju naturligtvis inte till detta i och med att det är en betalartikel som stoppar en från att läsa minsta bokstav i arrikeln!! Om man ser inte ett dugg av vad de faktiskt är anklagade för, så är det inte så lätt!

Om de faktiskt har klätt ut sina barn till prostituerade så ska de ju få gå the walk of SHAME! SHAME! I stil med Game of Thrones.
Citera
2022-09-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ja, pedofiler brukar säga det.
Så nu anklagar du Bingo Remér att vara pedofil eller? Det är ju hans om sagt det! Ett barn som inte vill något kommer uttryckligen visa det och då skriker man inte i en bil "vi är horor". Det viktiga i sammanhanget är att barnen förstår att att vara "hora" är inget fel i sig. De är medmänniskor och ska respekteras lika mycket som alla människor. Lika älskvärda ska de vara. Sen ska vi som samhälle hjälpa de som vill sluta med det så klart!

Tror bara det är nyttigt att leka med olika roller i sitt liv. Innan skrämde ju (mindre vetande) människor en stor massa att såg man vissa sorters filmer blev man själv en mördare eller kriminell. Samma med datorspelen. Men det visar sig snarare vara tvärtom. Förståelsen blir bättre och kan du leva ut fantasier i spel eller rollspel live så behöver du inte söka det i verkliga livet genom att någon ska bli offer. Sen att det finns människor som skapar offer i samhället är så klart ledsamt. Något vi behöver arbeta långsiktigt för att förändra.
Citera
2022-09-19, 18:16
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Så nu anklagar du Bingo Remér att vara pedofil eller? Det är ju hans om sagt det! Ett barn som inte vill något kommer uttryckligen visa det och då skriker man inte i en bil "vi är horor". Det viktiga i sammanhanget är att barnen förstår att att vara "hora" är inget fel i sig. De är medmänniskor och ska respekteras lika mycket som alla människor. Lika älskvärda ska de vara. Sen ska vi som samhälle hjälpa de som vill sluta med det så klart!

Tror bara det är nyttigt att leka med olika roller i sitt liv. Innan skrämde ju (mindre vetande) människor en stor massa att såg man vissa sorters filmer blev man själv en mördare eller kriminell. Samma med datorspelen. Men det visar sig snarare vara tvärtom. Förståelsen blir bättre och kan du leva ut fantasier i spel eller rollspel live så behöver du inte söka det i verkliga livet genom att någon ska bli offer. Sen att det finns människor som skapar offer i samhället är så klart ledsamt. Något vi behöver arbeta långsiktigt för att förändra.
Nej, jag sa att vad du påstod är vad pedofiler brukar påstå. Din läsförståelse verkar inte så god, och du tycks ohälsosamt fixerad vid barns rätt att sexualiseras.
Citera
2022-09-19, 18:18
Medlem
sonofnatures avatar
Ej vart på festen eller sett foton

Men alla klär ju ut sig
Både vuxna och barn

Som barn va det ju as skoj å klä ut sig i olika kläder

Liseberg har ju tema helloween
E väl massa barn som klär ut sig till tanter då med fula hattar
Smink i ansiktet

Nu läste jag att bingo älskar att klä ut sig till kvinna , då e det väl inte konstigt barnen gör det oxå

Sen lever vi ju idag där män är mer som kvinnor
Män är ju ofta tillsammans med män numera

Hade själv inte klätt mina barn i lättklätt på fester , då jag e normal
Men förstår sådana teater familjer som har cirkus på festerna
Kändisar e ju lite som en cirkus

Finns det några normala kändisar i Sverige numera ?
Citera
2022-09-19, 18:21
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Det här bör väl ändå räknas som softcore pedofili? Och dessa degenererade djur ska tala om vad andra ska tycka och tänka? Nu börjar ju verkligen tankarna gå omkring vad som händer när kameran inte är framme , Pernilla W visar ju bara vilken sinnesstörd person hon är, inte konstigt att Bianca och Benjamin beter sig lite småkonstigt har hon gjort liknande med hennes barn?

Såg någon foto på Pernilla å hon konstnären va fan hon heter
Du vet hon i big brother

De va utklädda snuskigt för ett tag sen på instagram
Så de håller säkert på massa masker å hundkoppel mm
Citera
2022-09-19, 18:22
Avslutad
Dagligen leker ungar krig och riktar vapen mot varandra och tjocka wt-föräldrar tittar på och fnissar.

Nu klädde sig två ungar ut sig till prostituerade och tillsynes hade det roligt på festen, och då rasar tjocka wt-föräldrar för att det råkar vara Katrin och Bingos barn, en till synes lyckad, lycklig och hälsosam familj som skapar avundsjuka.

Jag tänker på barnen just nu, fan vad tråkigt för dem att få en kväll som de sett fram emot förstörd bara för att det blivit moralpanik bland misslyckade föräldrar som inte kan prata med sina barn.

Det normala hade varit att barnen fått ha sin tilltänkta kväll, folk hade kunnat skicka DM med sina synpunkter och Katrin hade kunnat samtala med barnen efteråt hur det kan uppfattas osv. Och inte som det är nu, att vuxna människor sitter och sprider hat på Katrin och Bingos instagrams som barnen dessutom kan gå in och se.

Problemet va inte utklädnaden utan problemet är allt perverst hat på sociala medier av misslyckat folk.
Citera
2022-09-19, 18:27
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Dagligen leker ungar krig och riktar vapen mot varandra och tjocka wt-föräldrar tittar på och fnissar.

Nu klädde sig två ungar ut sig till prostituerade och tillsynes hade det roligt på festen, och då rasar tjocka wt-föräldrar för att det råkar vara Katrin och Bingos barn, en till synes lyckad, lycklig och hälsosam familj som skapar avundsjuka.

Jag tänker på barnen just nu, fan vad tråkigt för dem att få en kväll som de sett fram emot förstörd bara för att det blivit moralpanik bland misslyckade föräldrar som inte kan prata med sina barn.

Det normala hade varit att barnen fått ha sin tilltänkta kväll, folk hade kunnat skicka DM med sina synpunkter och Katrin hade kunnat samtala med barnen efteråt hur det kan uppfattas osv. Och inte som det är nu, att vuxna människor sitter och sprider hat på Katrin och Bingos instagrams som barnen dessutom kan gå in och se.

Problemet va inte utklädnaden utan problemet är allt perverst hat på sociala medier av misslyckat folk.

Barn är barn
Låt dem leka

Inget konstigt barn går in i olika roller
Både som dvärgar , krigare å nakna ståuppkomiker

Sen är det bra om barn inte visas på sociala medier
Tycker de ska ha sitt egna innan de syns överallt på nätet
Citera
2022-09-19, 18:30
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ursäkta??

Bara för att en temafest misslyckats? Så ska deras barn tas ifrån dem?

Är vädret bra på din planet?

Så att publicera bilder på barn i utmanande kläder till sina 100.000 följare är normalt? Det är inget fel på det?

Hur är vädret hos er pedofiler?
Citera
2022-09-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, jag sa att vad du påstod är vad pedofiler brukar påstå. Din läsförståelse verkar inte så god, och du tycks ohälsosamt fixerad vid barns rätt att sexualiseras.
Om du inte förstod att jag citerade Bingo Rimér kanske du borde läsa artiklarna och hans kommentarer? Men du vet väl knappt något utan skapar dig en uppfattning som ska passa din världsbild?

Ge mig några konkreta exempel på där pedofiler brukar påstå sådant då, för det verkar ju vanligt förekommande så som du uttrycker dig?

Jag är hälsosamt fixerad av att barn ska få vara barn och leka så mycket de vill. Jag ser nämligen ingen sexualisering i detta utan endast massa "moraltanter" som skriker högt.

Om jag hade valt ett sådant tema? Tveksamt men inte omöjligt! Och jag ser inget fel med rollspel, lajv eller något annat heller för den delen. Ej heller böcker, filmer eller datorspel där det oftast är mer acceptabelt att få uttrycka sig fritt!
Citera
2022-09-19, 18:32
Medlem
Tillochmed så att Dumpen.se reagerat och drar paralleller till den häktade ”Nylongäddan” vilken också gillade att klä små barn med sexiga underkläder:

https://dumpen.se/2022/09/18/16841/

Sjuka föräldrar och människor som hejar på.
Citera
2022-09-19, 18:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Så att publicera bilder på barn i utmanande kläder till sina 100.000 följare är normalt? Det är inget fel på det?

Hur är vädret hos er pedofiler?
Som jag redan sagt en gång så kände jag inte till att de hade utmanade kläder på sig för det går inte att läsa sig till i den låsta artikeln. Om du har sett bild på detta får du gärna visa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in