2022-09-19, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Frågan är då :

Hur kan man förbjuda ngn att vara i den kommunen där man är skriven?
Han har ju adressen skriven till föräldrahemmet i S.Bomhus ?
Mao så menar du att han inte ens får åka hem till sitt eget hem och sina föräldrar?
EDIT :
A.A är inte 26 år.

Dom kan tydligen ge vistelseförbud… Då har man fotboja antar jag och så är det är det zoner man inte får beträda… Googla lite så får du tydligare svar än detta… Det var en annan medlem som skickade dokumentet innan, har skrivit till honom och bett honom att skicka det igen.. Där framkom beslutet och så var det även en karta över Gävles alla stadsdelar och dragna linjer där han inte får befinna sig…
Citera
2022-09-19, 14:58
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Dom kan tydligen ge vistelseförbud… Då har man fotboja antar jag och så är det är det zoner man inte får beträda… Googla lite så får du tydligare svar än detta… Det var en annan medlem som skickade dokumentet innan, har skrivit till honom och bett honom att skicka det igen.. Där framkom beslutet och så var det även en karta över Gävles alla stadsdelar och dragna linjer där han inte får befinna sig…

Jag har läst i GD och även sett kartan och den går precis bortom Bomhus.
Det är bara Rudsjö (tror jag det heter) Kastsjö och Korsnäs som ligger utanför gränsen på den sidan.
Det är GD som endast nämner en 26åring som är nära släkt med ledaren i G10 som är det bojade med vistelseförbud, dom nämner ingen annan.

OT:
Jag har inte kommit över FUP ang Forsbacka så det vore en trevlig läsning om ngn har.
Citera
2022-09-19, 15:11
Medlem
Citat:
Jag har läst i GD och även sett kartan och den går precis bortom Bomhus.
Det är bara Rudsjö (tror jag det heter) Kastsjö och Korsnäs som ligger utanför gränsen på den sidan.
Det är GD som endast nämner en 26åring som är nära släkt med ledaren i G10 som är det bojade med vistelseförbud, dom nämner ingen annan.

OT:
Jag har inte kommit över FUP ang Forsbacka så det vore en trevlig läsning om ngn har.

Okej… Det här dokumentet fick jag för 2-4 månader sen så jag tror att han fick detta innan knogis…. Jag blir osäker nu om jag blandade ihop Mohammed och Ahmed alltså men jag tror inte det… Är det så så får jag pudla och be om ursäkt för felinfo… Har skrivit till den som skickade så får vi se när hen skickar det..

Ang Forsbacka, ligger inte FUP i tråden?..
Citera
2022-09-19, 15:18
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Okej… Det här dokumentet fick jag för 2-4 månader sen så jag tror att han fick detta innan knogis…. Jag blir osäker nu om jag blandade ihop Mohammed och Ahmed alltså men jag tror inte det… Är det så så får jag pudla och be om ursäkt för felinfo… Har skrivit till den som skickade så får vi se när hen skickar det..

Menade du denna tråden så var det väl bara den FUP som handlar om B.A som var delad här.
Annars har jag missat det styggt
Citera
2022-09-19, 15:31
Medlem
Citat:
Menade du denna tråden så var det väl bara den FUP som handlar om B.A som var delad här.
Annars har jag missat det styggt

Jag menade i tråden om Forsbacka, var lite otydlig märkte jag nu 😊
Citera
2022-09-19, 18:15
Medlem
Citat:

Du har blandat ihop dom för det stämmer inte. Vilken minut i prime crime säger dom att han skickat en bild på en pistol till henne?
Citera
2022-10-14, 11:53
Medlem
Läste i GD att nån av dessa två som blev friade häktats för grov våldtäkt i Sandviken nu…. Fräscha boys detta är alltså 😅…. Nån som vet vem av dom?…
Citera
2022-10-14, 14:16
Medlem
Citat:
Läste i GD att nån av dessa två som blev friade häktats för grov våldtäkt i Sandviken nu…. Fräscha boys detta är alltså 😅…. Nån som vet vem av dom?…

Otroligt fräscha va 😂 Osama enligt ryktesvägar och gd. Den andra äldre av dom har vad jag läst på gd också hotat om att han ska våldta åklagaren och döda häktes personalen. Vilka lirare alltså..
Citera
2022-10-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenvet026
Otroligt fräscha va 😂 Osama enligt ryktesvägar och gd. Den andra äldre av dom har vad jag läst på gd också hotat om att han ska våldta åklagaren och döda häktes personalen. Vilka lirare alltså..
Haha ja dom är riktiga raketforskare dom här grabbarna
Citera
2022-10-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha ja dom är riktiga raketforskare dom här grabbarna

Ännu en gång släpptes han fri..
Citera
2022-10-14, 17:38
Medlem
Citat: