2022-09-19, 02:18
Medlem
LeCastles avatar
Den senaste gäddan.
Kommer bli dålig stämning på jobbet imorgon.
Citera
2022-09-19, 02:20
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Nattens återblick

Vi drömmer oss inatt tillbaka till den 20 mars när en viss gädda klev in på Elite hotel i Uppsala i hopp om att möta en mamma med en åttaårig dotter där han skulle gå loss på en "hårlös, len, våt liten fitta" och få henne att "komma av oralt". Ugh, det skulle vara glidmedel och analt också. Vi nöjer oss där. Jag ger er:

Mackan i hissen!

https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/

Nämnvärt förstås att Mackan har flyttat hem till morsan igen. Han har dock ett alldagligt utseende och smälter antagligen in ganska bra. Utöver det kan man bara föreställa sig hur inrutad den gråa vardagen har blivit. Eller ja, grå och grå. Den är nog rätt gyllengul även i det här fallet efter alla runkstrumpor som ligger intorkade, ihopklistrade, gudsförgätna och brottas med dammråttor under sängen. Undrar om Mackan är en av de gäddor som skriver här i tråden? Läser gör han ju definitivt. Jag kanske rent av ska börja Dua gäddorna istället för att prata om dem i tredjeperson. Vad tycker du Mackan? Gillar du ostmackor? Det är bra mycket godare än hårlös, len fitta som saknar både sälta och nötighet. Fördelen är att du kan rosta en ostmacka så att osten smälter underifrån. Den enda fukten du får av den lilla fittan är när den pissar på sig av skräck för att behöva ta emot din "i övre delen av normalspektrat"-klassade skinnslamsa. Nä, köp en långlagrad präst eller äkta Emmenthaler istället, så ska du se att det knullar i gommen. Ust ger lust, som en brukar säga.

Rebus för Mackan i hissen:

Tilltalsnamn: Samma som den man som blev romersk kejsare år 161.

Mellannamn 1: Samma som förnamnet på den sångare och kompositör som gav ut plattan "Glenn Miller har störtat!

Mellannamn 2: Samma som den enda riktiga bildoktor vi har här i landet.

Efternamn: Samma som den ishockeymålvakt född 1994 som spelar för Linköping HC och även spelat för Ottawa Senators. Märk väl att denna målvakt delar både för- och efternamn med gäddan.

Födelseår: Samma som titeln på en bok av George Orwell.

Ja jävlar, du gör det igen.
När ska vi bli bästa vänner?
Citera
2022-09-19, 02:26
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Katrin Zytomierska har haft en fest med temat
Hallick och Horor.
Där var alla utklädda även Katrin och Bingo Rimers barn. Barnen klev ur bilen och sa:
Vi är horor.
Ofattbart att man skämtar/skojar om prostituerade och klär ut sina barn.
Dumpen har tagit upp detta spektakel på sin hemsida idag.
"Barn i övergreppskläder" kunde dom inte ta ett bättre namn, haha åh herregud. Med andra ord, så är det där övergreppskläder helt plötsligt. Hur tänker dumpen alltså?
Citera
2022-09-19, 03:05
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Ja jävlar, du gör det igen.
När ska vi bli bästa vänner?
Vi är väl redan bröder här på FB och närmare än så går knappast att komma. Eller ja, man kan förstås lägga sig skavfötters med tummen i rumphålan på varandra och ollonet under läppen. Rent teoretiskt är det dock fullt möjligt att vara bästisar utan att hamna i den ställningen. Det enda jag kräver är att du kan konsten att frossa i ost.
Citera
2022-09-19, 08:23
Medlem
Citat:
Nattens återblick

Vi drömmer oss inatt tillbaka till den 20 mars när en viss gädda klev in på Elite hotel i Uppsala i hopp om att möta en mamma med en åttaårig dotter där han skulle gå loss på en "hårlös, len, våt liten fitta" och få henne att "komma av oralt". Ugh, det skulle vara glidmedel och analt också. Vi nöjer oss där. Jag ger er:

Mackan i hissen!

https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/

Nämnvärt förstås att Mackan har flyttat hem till morsan igen. Han har dock ett alldagligt utseende och smälter antagligen in ganska bra. Utöver det kan man bara föreställa sig hur inrutad den gråa vardagen har blivit. Eller ja, grå och grå. Den är nog rätt gyllengul även i det här fallet efter alla runkstrumpor som ligger intorkade, ihopklistrade, gudsförgätna och brottas med dammråttor under sängen. Undrar om Mackan är en av de gäddor som skriver här i tråden? Läser gör han ju definitivt. Jag kanske rent av ska börja Dua gäddorna istället för att prata om dem i tredjeperson. Vad tycker du Mackan? Gillar du ostmackor? Det är bra mycket godare än hårlös, len fitta som saknar både sälta och nötighet. Fördelen är att du kan rosta en ostmacka så att osten smälter underifrån. Den enda fukten du får av den lilla fittan är när den pissar på sig av skräck för att behöva ta emot din "i övre delen av normalspektrat"-klassade skinnslamsa. Nä, köp en långlagrad präst eller äkta Emmenthaler istället, så ska du se att det knullar i gommen. Ust ger lust, som en brukar säga.

Rebus för Mackan i hissen:

Tilltalsnamn: Samma som den man som blev romersk kejsare år 161.

Mellannamn 1: Samma som förnamnet på den sångare och kompositör som gav ut plattan "Glenn Miller har störtat!

Mellannamn 2: Samma som den enda riktiga bildoktor vi har här i landet.

Efternamn: Samma som den ishockeymålvakt född 1994 som spelar för Linköping HC och även spelat för Ottawa Senators. Märk väl att denna målvakt delar både för- och efternamn med gäddan.

Födelseår: Samma som titeln på en bok av George Orwell.

Mackan hade rätt bra fallhöjd. Han förlorade mycket på sitt lilla äventyr. Är det någon som pratat med hans morsa på facebook? Hon kanske kan berätta lite mer om hur det går?
Citera
2022-09-19, 08:40
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Mackan hade rätt bra fallhöjd. Han förlorade mycket på sitt lilla äventyr. Är det någon som pratat med hans morsa på facebook? Hon kanske kan berätta lite mer om hur det går?
Han och hans sambo hade allt. Fint hus, bra arbete fina barn och fin bil. Hans sambo är en kvinna jag beundrar. Hon lämnade honom omedelbart när detta om Dumpen kom fram och har nu flyttat till en vanlig hyreslägenhet. Önskar henne all lycka och framgång till hennes nya liv och hoppas hon får ett bra liv.
Citera
2022-09-19, 09:01
Medlem
BeachBobs avatar
Kan tillägga att mackan 38 år fortfarande bor hemma hos mamma och hennes sambo i deras lägenhet. Man undrar ju hur han klarar skammen när han sitter där på kvällarna och tittar på TV. Mycket märklig man den där mackan.
Citera
2022-09-19, 09:25
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han och hans sambo hade allt. Fint hus, bra arbete fina barn och fin bil. Hans sambo är en kvinna jag beundrar. Hon lämnade honom omedelbart när detta om Dumpen kom fram och har nu flyttat till en vanlig hyreslägenhet. Önskar henne all lycka och framgång till hennes nya liv och hoppas hon får ett bra liv.
Hon gjorde vad som krävdes för att skydda sina barn. Man kan utan att ifrågasätta den självklarhet med vilken hon lämnade honom ändå fråga sig vad hon hade för val? Påtryckningarna på henne att lämna honom är stora. Alla runtomkring trycker på att hon måste göra det. Det blir rent av en soc-historia om hon stannar där med barnen. Då hade de kunnat förlora vårdnaden om sina barn bägge två. Alltså hade hon inget annat val. Jag är dock övertygad om att hon var förnuftig nog att sticka med barnen samma dag som det uppdagades. Jag menar bara att det för oss som nätspanare är omöjligt att veta hur självklart det var för henne att dra direkt.

Och Mackans val ska vi inte tala om. Från ordnat liv till att inte få träffa sina barn igen.
Senast redigerad av Lysturken 2022-09-19 kl. 09:27.
Citera
2022-09-19, 09:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Hon gjorde vad som krävdes för att skydda sina barn. Man kan utan att ifrågasätta den självklarhet med vilken hon lämnade honom ändå fråga sig vad hon hade för val? Påtryckningarna på henne att lämna honom är stora. Alla runtomkring trycker på att hon måste göra det. Det blir rent av en soc-historia om hon stannar där med barnen. Då hade de kunnat förlora vårdnaden om sina barn bägge två. Alltså hade hon inget annat val. Jag är dock övertygad om att hon var förnuftig nog att sticka med barnen samma dag som det uppdagades. Jag menar bara att det för oss som nätspanare är omöjligt att veta hur självklart det var för henne att dra direkt.

Och Mackans val ska vi inte tala om. Från ordnat liv till att inte få träffa sina barn igen.
Tror också att hon insåg ganska fort då hon arbetar inom sjukvården. Att mackan och hans dragning till barn som han vill våldta. Den böjelsen kommer aldrig att försvinna.
Citera
2022-09-19, 09:50
Medlem
BeachBobs avatar
Otrolig fascinerande att en man som är 38 år och har ett välbetalt arbete. Inga betalningsanmärkningar och hög social status. Väljer att flytta hem till mamma och hennes sambo. Om man själv hade hamnat i den situationen så vore ju de sista man gjorde att flytta hem till mamma. Sitta där på kvällarna då hade man dött av skam vad man gjort. Hade hyrt ett rum eller en liten lägenhet akut istället. Vem vet, dom här grisarna kanske inte kan känna skam och ånger eller har dom ingen empati.
Citera
2022-09-19, 09:51
Medlem
OlleLisss avatar
Även om det finns pedofiler, som såklart är vidrigt så är problemet med dumpen att det framställer ett osannolikt scenario. Små barn säger inte att de är intresserade av sex med en gubbe, de är helt ointresserade av gamla gubbar och tycker mest de är obehagliga. Någon våldtäkt hade alltså aldrig ägt rum i verkligheten. Sen finns det RIKTIGA pedofiler som manipulerar och utnyttjar barn i sexuellt syfte. Dessa pedofiler är dock svårare att komma åt än att aktivt sexchatta med någon gubbe online. Det finns jättemånga kåtbockar uppskattningsvis 20% till gubbar som kan tänka sig hoppa i säng med unga flickor osv, det är den bistra sanningen. Men skulle bara ske om barnet först visar intresse. Förutom de riktiga pedofilerna då som manipulerar och utnyttjar sin makt för att få sex med barn.

Är själv ganska tveksam till dumpens metoder och vilken nytta det har. Tror mest det förstör för en massa människor som inte har begått något brott, deras familjer osv.

Det finns tyvärr förmodligen hundratusentals liknande "män" som hade tagit tillfället i akt om en tjej visar sexuellt syfte. Som tur är gör inte unga tjejer detta. Det jag hade velat se dumpen göra är att bete sig mer passivt och se om gäddan agerar drivande i ärendet utan att "tjejen" anspelar något på sex, det hade varit mer intressant för att fånga riktiga pedofiler anser jag.

Jag har inget till övers för dessa gubbäckel, men jag anser det vore intressantare om dumpen förfinade sina metoder för att hitta riktiga sexualbrottslingar.
Senast redigerad av OlleLiss 2022-09-19 kl. 09:56.
Citera
2022-09-19, 09:57
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Även om det finns pedofiler, som såklart är vidrigt så är problemet med dumpen att det framställer ett osannolikt scenario. Små barn säger inte att de är intresserade av sex med en gubbe, de är helt intresserade av gamla gubbar utan tycker mest de är obehagliga. Någon våldtäkt hade alltså aldrig ägt rum i verkligheten. Sen finns det RIKTIGA pedofiler som manipulerar och utnyttjar barn i sexuellt syfte. Dessa pedofiler är dock svårare att komma åt än att aktivt sexchatta med någon gubbe online. Det finns jättemånga kåtbockar uppskattningsvis 20% till gubbar som kan tänka sig hoppa i säng med unga flickor osv, det är den bistra sanningen. Men skulle bara ske om barnet först visar intresse. Förutom de riktiga pedofilerna då som manipulerar och utnyttjar sin makt för att få sex med barn.

Är själv ganska tveksam till dumpens metoder och vilken nytta det har. Tror mest det förstör för en massa människor som inte har begått något brott, deras familjer osv.

Det finns tyvärr förmodligen hundratusentals liknande "män" som hade tagit tillfället i akt om en tjej visar sexuellt syfte. Som tur är gör inte unga tjejer detta. Det jag hade velat se dumpen göra är att bete sig mer passivt och se om gäddan agerar drivande i ärendet utan att "tjejen" anspelar något på sex, det hade varit mer intressant för att fånga riktiga pedofiler anser jag.

Jag har inget till övers för dessa gubbäckel, men jag anser det vore intressantare om dumpen förfinade sina metoder för att hitta riktiga sexualbrottslingar.
Det är strålande att du har din uppfattning och det är bra. Det är precis så det skall va för att vi skall ha ett fungerande samhälle. Alla har olika åsikter men i slutändan blir det förhoppningsvis bra. Sen angående Dumpen så är gäddorna Dumpen fiskar upp enbart schackpjäser i ett betydligt större spel vill jag påstå. Man kan se det i ett perspektiv där det primära syftet inte är att fiska gäddor utan det är det sekundära syftet som är lika viktigt. Intentionen är att skapa opinion och stärka försvaret för våra barn genom nya lagar och belysa hur stort problemet är för den stora allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in