2022-09-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Vad tycker du de andra 2 som gick till N då vad dom skall ha för straff? Det var ju pga dessa 4 idioter som gick till N och startade allt och så slutade det så här....
4 tuffa bryter sig in hos en ensam man med en liten tonårsflicka hemma! Jävla pack! Hade gjort detsamma som N utan att tveka! Hade inte N gått loss med kniven (som tur va) vad tror du hade hänt i lägenheten?

Jo han hade fått stryk o blivit rånad på Drogerna INGET ANNAT ALLA I DEN LÄGENHETEN könde varandra mycket bra ingen ville röra tjejen grabbarna ville ej döda noah bara slå o ta grejerna sp han någon gång skulle fatta att de räcker med hans säljande jävla idiot
Citera
2022-09-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Vad tycker du de andra 2 som gick till N då vad dom skall ha för straff? Det var ju pga dessa 4 idioter som gick till N och startade allt och så slutade det så här....
4 tuffa bryter sig in hos en ensam man med en liten tonårsflicka hemma! Jävla pack! Hade gjort detsamma som N utan att tveka! Hade inte N gått loss med kniven (som tur va) vad tror du hade hänt i lägenheten?

Jag hoppas dom andra 2 som stod utanför också får ett jävligt saftigt straff, antagligen dom som sa till N att dom andra två skulle komma till han. Så hoppas dom straffas.
Citera
2022-09-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceice1995
Fyfan va du ljuger din horunge från att du skrev att du skulle göra det tills att du ”gjorde det” Va folk där Sån jävla fegis men om du nu ör så ”tuff” Kan du ju skriva till mig privat ditt riktiga namn så ska jag visa dej hur man pissar på riktigt men jag vet redan att du e en lite feg horunge som inte vågar säga din riktiga identitet Men du ska veta att jag pissar på din mamma dotter syster hela ditt släkt träd din mislyckade männsika

Du har fått en dålig uppfostran hemifrån (antagligen ingen alls). Och dessutom ett litet ordförråd.
Citera
2022-09-18, 18:55
Medlem
Citat:
Jo han hade fått stryk o blivit rånad på Drogerna INGET ANNAT ALLA I DEN LÄGENHETEN könde varandra mycket bra ingen ville röra tjejen grabbarna ville ej döda noah bara slå o ta grejerna sp han någon gång skulle fatta att de räcker med hans säljande jävla idiot

Ingen av idioterna här på den här tråden kommer förstå de här men detta är sanningen som alla borde få in i sitt huvud
Citera
2022-09-18, 18:56
Avslutad
Jaha så dom varnade Noah tio gånger och han sket i dom.. Varför skulle han inte göra det när dom uppenbarligen inte klarade av att ta honom trots att dom var fyra mot en? Dom lekte tuffa och trodde att dom var balla men så försökte dom ta någon som inte lekte och nu ligger dom på bårhuset. Ingen förlust för samhället eller någon vettig medborgare.
Citera
2022-09-18, 18:58
Medlem
Citat:

Och han markerade dessa rätt bra "Det här är mitt hem, jag och min flickvän, rör å ni dör". Helt rätt att försvara sej än att ta skit och bli rånad misshandlad och få intrång, inbrott i sin bostad (säkerligen grovt, kanske t o m tortyr) Han försvarade sig helt enkelt.
Citera
2022-09-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23
Jaha så dom varnade Noah tio gånger och han sket i dom.. Varför skulle han inte göra det när dom uppenbarligen inte klarade av att ta honom trots att dom var fyra mot en? Dom lekte tuffa och trodde att dom var balla men så försökte dom ta någon som inte lekte och nu ligger dom på bårhuset. Ingen förlust för samhället eller någon vettig medborgare.

Hur kan du va så dum? Antagligen hade han övertag för att han var förberedd på att dom skulle komma till han idiot. Hade ju aldrig gått så bra för han annars den där sönderblekta blondisen
Citera
2022-09-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ska säga klart o tydligt till er alla jävla missfoster i denna gruppen, NOAH har ej bara hugt 1-2-3 gånger han har huggit o inte slutat hugga ” han hade huggit honom överallt” Ellens EGNA ord så som jag hat hört att hon har sagt till en annan Noah blev varnad 10+ gånger att inte sälja men han lyssnade ej, o jag är säker på att noah ville ta livet på dom o inte bara skydda sig, Noah är en lite horunge som förtjänar att dö

Skiter väl totalt i vad du säger
Noah gjorde det han skulle för att skydda sig själv o sitt hem tycker det är helt underbart gjort av honom
Citera
2022-09-18, 19:02
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

Ja, så är nog exakt det tilltänkta scenariot. Men det förändrar ingenting. Varför tror dom här babbarna att dom kan "äga" en marknad från första början?
Gängkriminaliteten i Sverige måste bort. Och så länge inte staten sköter marknaden/droghandeln (vilket dom inte kommer göra än på en överskådlig framtid) så måste det vara någon form av fri marknad. Vi kan inte ha kriminella gäng som tror sig ha rätten till en försäljningsmarknad, oavsett vilken handelsvara det rör sig om.
Men det är ju bra att du förklarar gärningsmännens syfte. Det underlättar för rätten att straffa de övriga fyra inblandade och ta hänsyn till mgm's roll i detta.
Citera
2022-09-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjjjsan211
Hur kan du va så dum? Antagligen hade han övertag för att han var förberedd på att dom skulle komma till han idiot. Hade ju aldrig gått så bra för han annars den där sönderblekta blondisen

Sluta med o sitta försvara dessa som förlorat sitt liv pga det dom försökte med att spela Allan så går det när man leker gangster
O dom andra som flydde bevisar ju bara vilka fittor dom är
Citera
2022-09-18, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Sluta med o sitta försvara dessa som förlorat sitt liv pga det dom försökte med att spela Allan så går det när man leker gangster
O dom andra som flydde bevisar ju bara vilka fittor dom är

Vi kommer sluta när ni börjar ha respekt för döda människor
Citera
2022-09-18, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjjjsan211

Möjligt. Men det är bara teorier och totalt lönlöst att spekulera kring. Fakta är att han lever och det gör inte dom. Nu återstår att se om han blir dömd och i så fall för vad. Mord lär det knappast bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in