2022-09-18, 18:07
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Dubbelmördaren hade ett socialt kontrakt på lägenheten som han missskötte med drogförvaring och försäljning.

Släpp ut honom innan kommande fängelsestraffe påbörjas, åtminstone en vecka, det vore ju bra för Sverige om de döda MENAimorternas nära skulle kunna få hämnas på Whitetrashlangaren.
Kanske t.o.m så att fängelsestraffet inte behöver verkställas överhuvudtaget.
Citera
2022-09-18, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Dubbelmördaren hade ett socialt kontrakt på lägenheten som han misskötte med drogförvaring och försäljning och där dubbelmorden ägde rum.

Känns som att socialförvaltningen i Ulricehamn har brustit allvarligt med den här sociala insatsen.

Ja dubbelbestraffa dom o kanske även kommundirektör o kommunstyrelse - medhjälp till grovt rån
medhjälp till dråp - något mord är det inte - det var stundens ingivelse i en snabb o utsatt situation.

Inte ens rättsväsendet har hittills i detta case fattat vad mord är.

Jag har ingen sympati för de som stjäl från mig eller mina närmaste - min bil är för mig som
barn för andra
Citera
2022-09-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Ja dubbelbestraffa dom o kanske även kommundirektör o kommunstyrelse - medhjälp till grovt rån
medhjälp till dråp - något mord är det inte - det var stundens ingivelse i en snabb o utsatt situation.

Inte ens rättsväsendet har hittills i detta case fattat vad mord är.

Jag har ingen sympati för de som stjäl från mig eller mina närmaste - min bil är för mig som
barn för andra

Vad pratar du om?
Citera
2022-09-18, 18:15
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjjjsan211
Nej de va inte deras syfte utan mitt

Du/ni som sitter här och skriver hot och hat och mer eller mindre hotar anhöriga till mgm m.m. ska vara på det klara med att ni och era kompisar förmodligen har span på er 24/7 just nu.
Det sista polisen vill är att någon form av hämndaktion ska ske just nu.
Eftersom mgm inte tillhörde något gäng såsom ni gör så är det familjemedlemmar och bekanta till mgm som hamnar under era hot. Riktigt jävla lågt måste jag säga.
Och beträffande mgm kan du nog vara lugn med att han får sitt straff. Inte i form av fängelse, förutom kanske någon månad för dråp, men i form av skyddad identitet och att han kommer tvingas bygga upp ett nytt liv långt från ulricehamn där han inte kan bli hittad.
Hela historien är tragisk, men att ni sitter här och försvarar de sex gärningsmännen som maskerade och beväpnade gick mot attack mot en ensam kille i sitt hem som försvarade sig är nästan ännu mer tragisk.
Jag tycker du/ni ska skärpa till er lite och sluta med gängfasonerna. I framtidens Sverige accepterar vi inte sådana som dig.
Citera
2022-09-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Du/ni som sitter här och skriver hot och hat och mer eller mindre hotar anhöriga till mgm m.m. ska vara på det klara med att ni och era kompisar förmodligen har span på er 24/7 just nu.
Eftersom mgm inte tillhörde något gäng såsom ni gör så är det familjemedlemmar och bekanta till mgm som hamnar under era hot. Riktigt jävla lågt måste jag säga.
Och beträffande mgm kan du nog vara lugn med att han får sitt straff. Inte i form av fängelse, förutom kanske någon månad för dråp, men i form av skyddad identitet och att han kommer tvingas bygga upp ett nytt liv långt från ulricehamn där han inte kan bli hittad.
Hela historien är tragisk, men att ni sitter här och försvarar de sex gärningsmännen som maskerade och beväpnade gick mot attack mot en ensam kille i sitt hem som försvarade sig är nästan ännu mer tragisk.
Jag tycker du/ni ska skärpa till er lite och sluta med gängfasonerna. I framtidens Sverige accepterar vi inte sådana som dig.

Inte så säkert - han kan mycket väl få vara i fred - han har ju visat sig vara macho. Kriminellas tänk.

Man kan ju inte bryta sig in hos Noah - han är ju sjuuk i huvudet för han ringer inte polisen som de andra ankdammsidioterna utan han dödar försst o ringer polisen sen. Nej honom låter vi vara - vi gör home invasion hos de andra dårarna som bara ringer polisen
Citera
2022-09-18, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fokalpunkt
Det var Ab@s och L0rens. Inte bara viftade utan höll den mot halsen mot en oskyldig butikschef. De fick iaf några trisslotter innan de blev haffade...

Din jävla idiot de va A*as INTE lorans lorans blev frikänd direkt för han va inte på plats eller något polisen tog han för han va med abas 1 timme senare, Sluta hitta på saker för att du TROR du vet något Jävla Äckel
Citera
2022-09-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceice1995
Din jävla idiot de va A*as INTE lorans lorans blev frikänd direkt för han va inte på plats eller något polisen tog han för han va med abas 1 timme senare, Sluta hitta på saker för att du TROR du vet något Jävla Äckel

Man kanske skulle fråga butikschefen o hans familj vad de tycker om att Abbas har förvandlats till en parentes . gissningsvis hoppas dom att detta skulle ha skett tidigare
Citera
2022-09-18, 18:38
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy

Att du tar denna Whitetrashlangare i försvar är även det sinnessjukt. Må han få ett hårt straff.
Citera
2022-09-18, 18:40
Medlem
Ska säga klart o tydligt till er alla jävla missfoster i denna gruppen, NOAH har ej bara hugt 1-2-3 gånger han har huggit o inte slutat hugga ” han hade huggit honom överallt” Ellens EGNA ord så som jag hat hört att hon har sagt till en annan Noah blev varnad 10+ gånger att inte sälja men han lyssnade ej, o jag är säker på att noah ville ta livet på dom o inte bara skydda sig, Noah är en lite horunge som förtjänar att dö
Citera
2022-09-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Man kanske skulle fråga butikschefen o hans familj vad de tycker om att Abbas har förvandlats till en parentes . gissningsvis hoppas dom att detta skulle ha skett tidigare
Butikschefen är en kvinna, båda greps kort efter rånet på olika platser. Ingen dömdes p.g.a. schabbel.
Citera
2022-09-18, 18:46
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Att du tar denna Whitetrashlangare i försvar är även det sinnessjukt. Må han få ett hårt straff.

Jag tar honom inte i försvar, jag vet inte ens vem killen är. Men av vad som framkommit så agerade han i nödvärn, något annat kan inte vara aktuellt här såvida det inte framkommer nya uppgifter, oavsett om han var knarklangare och white trash.
Däremot hänger det mycket babbe-trash i tråden som skriker mördare och riktar hot till höger och vänster och då är det inte mer än rätt att någon agerar djävulens advokat.
Citera
2022-09-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjjjsan211
Du behöver ju inte ta allt så ordagrant men jag tycker absolut han ska få ett saftigt jävla straff och sitta inne halva sitt liv.

Vad tycker du de andra 2 som gick till N då vad dom skall ha för straff? Det var ju pga dessa 4 idioter som gick till N och startade allt och så slutade det så här....
4 tuffa bryter sig in hos en ensam man med en liten tonårsflicka hemma! Jävla pack! Hade gjort detsamma som N utan att tveka! Hade inte N gått loss med kniven (som tur va) vad tror du hade hänt i lägenheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in