2022-09-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Såg att Hien fick 90 minuter igen borta mot Lazio ikväll. 2-0 förlust. Men där Verona skulle haft en straff i 94e. Men VAR är ett skämt i Serie A. Istället gör Lazio 2-0 på sista sparken

Någon som såg matchen? Hur skötte sig Hien?

Är rätt övertygad om att Hien får plats i Landslaget kommande samling!

Hien fick skapligt betyg på Sofascore iallafall, ser ingen anledning varför Hien inte ska med.

Speciellt med tanke på att Helander och Milosevic garanterat missar samlingen, samtidigt som Starfelt och Hjalmar Ekdal är osäkra inför samlingen.

Hans utveckling är ju tamefan värd att filmatiseras när man går från utlånad till Superettan till Seria A-lirare på 1 år.
Citera
2022-09-16, 00:10
Medlem
Kristoffer Olsson får högsta möjliga betyg i dansk press efter kvällens EL-match, där Midtjylland slog Lazio med hela 5-1..

https://www.bt.dk/fodbold/bts-dom-over-den-midtjyske-sensation-han-kommer-til-at-koste-100-millioner

Gillar för övrigt betygskalan:

0 - Du betalar fansens biljetter
1 - Du borde inte ha varit på planen
2 - Du måste undvika spegeln i omklädningsrummet
3 - Du har glömt det själv på en vecka
4 - Bra jobbat, gubbe!
5 - Fansen sjunger ditt namn på vägen hem
6 - Wow! Du måste badas i champagne
Senast redigerad av sportnorden12345 2022-09-16 kl. 00:21.
Citera
2022-09-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Hien fick skapligt betyg på Sofascore iallafall, ser ingen anledning varför Hien inte ska med.

Speciellt med tanke på att Helander och Milosevic garanterat missar samlingen, samtidigt som Starfelt och Hjalmar Ekdal är osäkra inför samlingen.

Hans utveckling är ju tamefan värd att filmatiseras när man går från utlånad till Superettan till Seria A-lirare på 1 år.

Dessutom startspelare i Serie A och nu även uttagen till A-landslaget..
Citera
2022-09-18, 16:39
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Dessutom startspelare i Serie A och nu även uttagen till A-landslaget..

Hien är helt överlägsen mot Fiorentina idag. Han lovordades av den engelska kommentatorn.
Citera
2022-09-18, 16:53
Medlem
Holm med två assist igår när Sampdoria besegrades med 2-1, första målet var dock självmål.
Citera
2022-09-18, 18:39
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Holm med två assist igår när Sampdoria besegrades med 2-1, första målet var dock självmål.

Helt sjukt att Janne inte plockar in honom.
Citera
2022-09-18, 20:23
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Och nu tänker jag köra en favorit i repris, Lex Gudmundson, eftersom massvis med folk här nu kommer att kräva att han ska tas ut i landslaget. Som ytterback.
Spelar Holm ytterback eller wingback där nere?
Citera
2022-09-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Och nu tänker jag köra en favorit i repris, Lex Gudmundson, eftersom massvis med folk här nu kommer att kräva att han ska tas ut i landslaget. Som ytterback.
Spelar Holm ytterback eller wingback där nere?

Han spelar wingback, väldigt offensiv, kollar man värmekartan i den här matchen kan man nästan kalla det ytterforward.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2022-09-18 kl. 20:32.
Citera
2022-09-18, 20:33
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Han spelar wingback, väldigt offensiv, kollar man värmekartan kan man nästan kalla det ytterforward.
Japp. Anade nästan det. Och folk här kommer trots det kräva att han ska spela ytterback i svenska landslaget.
Var kan du se värmekarta? Som den taktiknörd jag är så skulle jag älska att se det.
Citera
2022-09-18, 20:41
Medlem
Citat:
Japp. Anade nästan det. Och folk här kommer trots det kräva att han ska spela ytterback i svenska landslaget.
Var kan du se värmekarta? Som den taktiknörd jag är så skulle jag älska att se det.

Vet inte hur korrekt den är, men känns rätt rimligt sett till hur han spelade.

Klicka på Emil så kommer hans stats upp+värmekarta.

https://www.sofascore.com/spezia-sampdoria/lebsKeb
Citera
2022-09-18, 20:43
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Nu var inte frågan riktad till mig men... enklast i mobilen (vilket jag oftast sitter på) är nog SofaScores app.

Edit: såg att du redan fått svar
Citera
2022-09-18, 21:38
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Vet inte hur korrekt den är, men känns rätt rimligt sett till hur han spelade.

Klicka på Emil så kommer hans stats upp+värmekarta.

https://www.sofascore.com/spezia-sampdoria/lebsKeb
Ah va fan, hade ingen koll på att dom hade så detaljerad personlig statistik. Där får man för att man inte klickar på allt inom räckhåll.

Men ja. Extremt offensiv. Jämför man honom med kompisen på vänsterkanten så är det milsvid skillnad också. Ser snarare ut som att dom spelar 4-3-3 med Holm som högerforward.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in