2022-09-18, 09:23
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
Vart bor den här jäveln? exakt adress
Är han inte med på Ratsit, eller har han skyddad adress? Han kan också ha tagit bort sig själv från Ratsit också.
Citera
2022-09-18, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Inte för att jag har sett så mycket av vad han har gjort, men det lilla jag sett är ju ganska oskyldigt. Det har varit mycket mer och större sexualisering i kommersiell tv de senaste 20 åren än vad han har gjort. Alla realityserier och musikvideos som barn kan se är ju långt värre.

Försvarar inte killen på något sätt (inte insatt) men drev som detta drev brukar ofta leda till att personen tar sitt liv....
Citera
2022-09-18, 09:25
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
är den snubben en sån där som kallar sig binär? han måste ju vara väck i skallen. 25 år gammal och beter sig som han vore 14
Kanske, är du en sån som kallar sig ickebinär eller?
Citera
2022-09-18, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
Vart bor den här jäveln? exakt adress

https://mrkoll.se/person/Pontus-Robin-Viktor-Michael-Rasmusson-Akervagen-4-Ingelstad/sqqkcYfrsqqkdYQasqqkbTAQmcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQdYQau erA

Åkervägen 4 Ingelstad
Citera
2022-09-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Men vänta, hur kan denna uppenbara pedofil fått agera helt öppet på detta sätt? Jag kikade precis in hans Instagram. Klickade på en randombild när han spänner sig på stranden. Detta är alltså det första jag ser, en uppenbar 11 kanske 12 årig tjej kommenterar ”photoshopat” och han svarar ”Vad är photoshop, äkta vara girl 😘”

Det finns sådana här exempel på nästan varje bild? Sådär skriver man inte helt blint till folk när man vet att sin följarskara är småbarn.

Titta hans videos när han låtsas gråta över saker, vad i helvete? Ni vet när man träffar någon och känner fan det är något ”off” med personen, något är så jävla OFF med han så det är obeskrivligt.

Hur låter vi sådana här människor agera på detta sätt runt/direkt till våra barn?! Hans filter och smink lurar barn att han är 18, men är 25 år gammal MAN. VARNINGSKLOCKOR!

Det finns nog konstiga grejer på någon hårddisk i hans hem.

Uppdatering, titta hur 10 åringar kommenterar på hans bilder. Dom skriver ”YES Daddy🥰👅👅👅🫦” ”Ja, tack pappa😍” det är återkommande på nästan VARJE bild, ibland skriver 20-30 BARN detta? Usch USCH! Längesedan någonting gav mig sådana här obehagskänslor..

Edit: det är inte 20-30 st. Det är hundratals småtjejer som skriver detta? Jag blir fan helt matt, vad är det som händer? TITTA på kommentarerna?
Senast redigerad av Macklin 2022-09-18 kl. 09:39.
Citera
2022-09-18, 09:33
Medlem
Jag menade icke-binär....
Citera
2022-09-18, 10:14
Medlem
Av ren nyfikenhet gick jag in på en Q&A på pedofilens Instagram där följarna får ställa frågor anonymt som han svarar på öppet.
Någon frågar om han gillar barn och han vrider på frågan helt och svarar att han aldrig skulle kunna ingå ett förhållande med någon under 15… 16 bast däremot verkar inte vara några problem för en 24-åring.
Citera
2022-09-18, 10:23
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Försvarar inte killen på något sätt (inte insatt) men drev som detta drev brukar ofta leda till att personen tar sitt liv....

Ja tyvärr.
Det tragiska i detta är att jag tror han har fått en så skev uppfostran, snackas om att han varit total kontrollerad och inte haft någon frihet samtidigt som han bor i en håla.
Sen att han fått hålla på så länge att det blivit så här är ju denna cp världs fel. Folk har anmält han flertalet ggr och här hemma är han förbjuden sen långt tillbaka men ändå har han fått hålla på och det är plattformarnas fel.
Killen är pervers ut i fingerspetsarna och skulle ha tagits ner eller varnats allvarligt från början så han kunde startat en bög/Bi kanal för vuxna lika han själv.
Hoppas han tar sig samman och överlever och aldrig mer gör något olämpligt till minderåriga.
Citera
2022-09-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten

Jag uppmanar inte någon till att trakassera, men jag skulle inte gråta om den här pedofilen tog sitt liv.
Citera
2022-09-18, 10:46
Medlem
Scapulas avatar
Var köper man de där trosorna? Brorsdottern fyller tio nästa vecka
Citera
2022-09-18, 10:56
Medlem
AbuserUsers avatar
Kollade igenom P's insta! Ett inlägg han postar där han efterfrågar en flickvän som vill flyga 500 meter upp med han.

Det är verkligen en mamma som lägger en kommentar att hennes 14 åriga dotter inte kan sluta prata om honom osv. Sen är det här helt jävla sjukt. Hon säger att hon kan ordna en träff!

Nu blockade jag o rapporterade jag kommentaren så kan inte längre se den!
Senast redigerad av AbuserUser 2022-09-18 kl. 10:58.
Citera
2022-09-18, 11:08
Medlem
Jag började läsa kommentarerna till ett inlägg där han satt på en häst. Där var det många tjejer runt 12 år som sa de ville rida på honom istället för hösten. Är det folk som driver eller är det verkligen småtjejer som skriver detta helt öppet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in