2022-09-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Tack igen! Där sprack den tesen men mordet på Paki, kan det ha varit starten som ledde till mordet på Einar?
Skulle inte tro de, alla dalen grabbar sörjde paki inklusive Einár så skulle inte tro att de har något att göra med einars splittring med dalen, de var ju inte som einar tog chapos parti liksom
Citera
2022-09-17, 00:33
Medlem
Citat:
Tack igen! Där sprack den tesen men mordet på Paki, kan det ha varit starten som ledde till mordet på Einar?
Paki älska einar o skydda han alltid yani. Nör han dog då de fanns ingen riktig nån bra ledare i dalen de blev kaos. Där sprack de för einar oxå ,folk såg han som pengar maskin istället efter han dog
Citera
2022-09-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Diana är 30 - är Scar mer i Nisses ålder?
Han är 00a.
Citera
2022-09-17, 07:25
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Han är 00a.

Exakt, varför ska hon vara med ett barn för?
Citera
2022-09-17, 07:28
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Någon annan har säkert tagit upp detta.

https://youtu.be/Y7OTv3I0Yxs

Adels ex berättar i en instagram live om Adels storhetskomplex och att han visste att Einar skulle dö. Han fick inte heller komma in på Einars begravning och att ”det finns en anledning till varför”.

Hon får även frågan om vad Adel tycker om rapparen Haval. Hon svarar ”Kolla bara vad som hände med Dara (Havals döde lillebror)”.

Min poäng är att Adel är den som sålde ut Dara till Husby H, och Einar till något söderortsgäng (Vårby, Dalen?) eller till HH.

Det är välkänt att folk visste om att Nisse skulle dö eller iallafall minst hade blivit varnade om det, kan även varit så att Adel visste, men inte helt enkelt trodde på det.
Citera
2022-09-17, 07:30
Medlem
darkSkyes avatar
Folk verkar hävda starkt att Rashidi & Scar är skyttarna och att "allt pekar mot dom"

Vad exakt är det som pekar mot dom här personerna? Förutom rykten som säger att den lille Scar är värsta torpeden i Sthlm.
Citera
2022-09-17, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Folk verkar hävda starkt att Rashidi & Scar är skyttarna och att "allt pekar mot dom"

Vad exakt är det som pekar mot dom här personerna? Förutom rykten som säger att den lille Scar är värsta torpeden i Sthlm.
Varför skulle Scar och Rashidi samarbeta? Bredäng och Dalen har väl inget allierat såvitt jag vet? Jag tror Scar och någon från Vårby/Dalen
Citera
2022-09-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Varför skulle Scar och Rashidi samarbeta? Bredäng och Dalen har väl inget allierat såvitt jag vet? Jag tror Scar och någon från Vårby/Dalen

Exakt vet inte hur rashidi kom in i dehär.
Citera
2022-09-17, 16:05
Medlem
Citat:

Du är väl medveten om att det finns en hel del mord i Stockholmsområdet som är ouppklarade? Flera av morden kan ha begåtts av samma GM.
Citera
2022-09-17, 17:01
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Du är väl medveten om att det finns en hel del mord i Stockholmsområdet som är ouppklarade? Flera av morden kan ha begåtts av samma GM.

Inte ett enda mord pekar dock mot att Scar ligger bakom som skytt, isåfall vill jag gärna se de källorna ifall du kan länka.
Det enda som jag har läst, är endast trådsanningar, det finns inget vad jag vet som styrker att Scar är en shooter.
Citera
2022-09-17, 17:04
Medlem
Citat:
Inte ett enda mord pekar dock mot att Scar ligger bakom som skytt, isåfall vill jag gärna se de källorna ifall du kan länka.
Det enda som jag har läst, är endast trådsanningar, det finns inget vad jag vet som styrker att Scar är en shooter.
När han häktades för mordet i Farsta skrev ju polisen att han var huvudmisstänkt också på mordet på Einár samt andra skjutningar både dödsskjutningar och skadeskjutningar.
Citera
2022-09-17, 17:11
Medlem
Citat:

Mitt inlägg syftade inte på någon utan hur läget är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in