2022-09-17, 12:53
  #2173
Medlem
frdks avatar
I undermiljö och alternativa sammanhang glöms sånt säkert bort snabbt.
Har lite svårt förstå hur "seriös" riks är som aktör, de raljerar och har lite kompis-show över allt så känns inte som ambitionen är jättehög, möjligt hon kan stanna kvar pga det, men det kommer skada programmet helt klart.
Och nått formellt politiskt är helt stängd tyvärr.

Spelar ingen roll om man är full och dum - sånt säger man bara om man har personer som kan skämta om det på ett ifrågasättande och satiriskt sätt runt om sig, vilket är väldigt mörka träskmarker.

SD kommer inte ta i henne med tång ens, AfS däremot kan vara intresserad.
Kan vara problematiskt att synas och exponera sig i intervjuer med henne framgent som SD:are, de får tänka lite försiktigt där. Guilt by association är en favorit att ta till av media.

Hon verkar vara en frisk fläkt och rolig person annars.
Återkommande påminnelse att som officiell filur måste man alltid bete sig.
Citera
2022-09-17, 12:56
  #2174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad har hennes utseende med detta att göra? Om du tycker någon ser fin ut så är det ok för den att komma med lite nazistanspelningar ibland?
Jag blir lite filosofisk på din fråga! Allt spelar faktiskt en roll för om det inte gör det blir allt meningslöst. Varje atom spelar faktiskt en roll för det stora hela. Tro det eller ej! Varför inser du inte att det inte handlar om Hitler här men mer om dig och din oförmåga att se saker för vad de är.
Citera
2022-09-17, 12:58
  #2175
Medlem
Om Fallenkvist ville göra narr av media och vänsterns 'skitnödighet', varför sa hon då bara inte "Hell Seger" rakt ut?
Det hade ju tagit 10 gånger bättre skruv ..?

Hon kanske var rädd för SD-ledningens reaktioner? Rädd att bli avstängd ..

Ahaa, hon var full?? Ah, så hon kanske inte tänkte inte på att det skulle ta 10 bättre skruv om hon bara sa det rakt ut?
Ja just det, det var ju självklart därför det var extra svårt att uttala "Hell" just då, råkade bli "Helg" istället. Tungan blir slö på fyllan. Och hennes högra hand bara råkade fara upp i taket där med i knytnävs-gest. Mm, motoriken blir Tourettes-lik på fyllan, lemmarna bara far och yr slumpmässigt.

Jamen då förstår vi. Makes total sense.

Fast vänta nu, njaae .. hon säger ju faktiskt "Helg" direkt efteråt, 5 gånger på raken t.o.m. helt utan uttalsproblem, när hon förklarar 5 gånger på raken att det var "Helg .." hon verkligen menade, och inget annat - vad nu det här 'annat' skulle kunna ha varit, enligt hennes åsikt ... det kan man fråga sig ..

Så ... varför sa hon inte bara "Hell Seger" rakt ut, om meningen var att 'driva med vänstern och media' ..?

Ahaa, hon var så full och gladrusig, att hon hade strategisk sinnesnärvaro att se kameran och ta chansen, och 'bara antyda' på "hell seger", följt av att sen verkligen urskulda sig 5 gånger på raken, för DÅ har man BÅDE antytt nåt kontroversiellt OCH urskuldat sig, och då får vänstern/media det svårare att rationalisera deras rapportering/skitnödighet?
Shit vad full hon måste ha varit, om man kan improvisera så strategiskt i ögonblicket ...
Och sen dagen efter ska hon säga öppet, till samma media, att det var såhär hon medvetet tänkte i stunden, och erkänna till media att det var dåligt omdöme att göra som hon gjorde?

Knivig fråga detta
(obs: fet jävla ironi)
__________________
Senast redigerad av Robbinist 2022-09-17 kl. 13:21.
Citera
2022-09-17, 13:00
  #2176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jo jag sa ju att du ska göra handhjärtan till alla som gråter efter detta så får du min respekt! Gör det bara

Vet inte om du missförstått något men andelen 15-20 åriga killar som egentligen sympatiserar med AFS (och tycker Rebecka är jättehäftig) är försvinnande liten del av väljarunderlaget vid riksdagsvalet 2026. Självklart skal hon bort asap.
Citera
2022-09-17, 13:14
  #2177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Vet inte om du missförstått något men andelen 15-20 åriga killar som egentligen sympatiserar med AFS (och tycker Rebecka är jättehäftig) är försvinnande liten del av väljarunderlaget vid riksdagsvalet 2026. Självklart skal hon bort asap.
Nja, Riks är ingen obetydlig kanal, dubbelt så många följare som Aftonbladet på YT, och Rebecka är en stark profil där.
Citera
2022-09-17, 13:17
  #2178
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copperfields
Nja, Riks är ingen obetydlig kanal, dubbelt så många följare som Aftonbladet på YT, och Rebecka är en stark profil där.

Synd att det är sån "sjufötti" vibe kring tjejerna i Riks.
Få in lite vettigt, normalt folk istället. But then again - det är väl den viben dom har som gör att folk diggar dom.

+ Att dom har stora tuttar.
Citera
2022-09-17, 13:18
  #2179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Vet inte om du missförstått något men andelen 15-20 åriga killar som egentligen sympatiserar med AFS (och tycker Rebecka är jättehäftig) är försvinnande liten del av väljarunderlaget vid riksdagsvalet 2026. Självklart skal hon bort asap.

Själv tycker jag det är bra om hon stannar kvar. Hon är en loose cannon som kommer producera fler grodor. Bra om väljarna får en bättre inblick i hur snacket bakom kulisserna går.
Citera
2022-09-17, 13:19
  #2180
Medlem
En fågel viskade i mitt öra att RF är på väg bort. Parterna är oense om formerna för avskedet bara. Detaljer återstår. Stämningen är ej god...
Citera
2022-09-17, 13:19
  #2181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Om Fallenkvist ville göra narr av media och vänsterns 'skitnödighet', varför sa hon då bara inte "Hell Seger" rakt ut?
Det hade ju tagit 10 gånger bättre skruv ..?

Hon kanske var rädd för SD-ledningens reaktioner? Rädd att bli avstängd ..

Ahaa, hon var full?? Ah, så hon kanske inte tänkte inte så långt just då?
Ja just det, det var ju självklart därför det var extra svårt att uttala "Hell" just då, råkade bli "Helg" istället. Tungan blir slö på fyllan. Och hennes högra hand råkade råkade fara upp i taket där med i knytnävs-gest. Mm, motoriken blir konstig på fyllan med.

Jamen då förstår vi. Makes total sense.

Fast vänta nu, njaae .. hon säger ju faktiskt "Helg" direkt efteråt, 5 gånger på raken t.o.m. helt utan uttalsproblem, när hon förklarar 5 gånger på raken att det var "Helg .." hon verkligen menade, och inget annat - vad nu det här 'annat' skulle kunna ha varit, enligt hennes åsikt ... det kan man fråga sig ..

Så ... varför sa hon inte bara "Hell Seger" rakt ut, om meningen var att 'driva med vänstern och media' ..?

Ahaa, hon var så full och gladrusig, att hon hade strategisk sinnesnärvaro att se kameran och ta chansen, och 'bara antyda' på "hell seger", följt av att sen verkligen urskulda sig 5 gånger på raken, för DÅ har man BÅDE antytt och urskuldat sig, och då får vänstern/media det svårare att rationalisera? Och sen dagen efter säger hon själv öppet, till sswmma media, att det var så hon medvetet tänkte i stunden, och erkände dessutom att det var dåligt omdöme att göra så?

Knivig fråga detta
(obs: ironi)
Kan det vara så att hon helt enkelt driver med media som alltid vill hitta fel?
Citera
2022-09-17, 13:22
  #2182
Medlem
KungensFrillas avatar
Herregud vad det spånet gör bort sig - vilket iofs var ganska väntat. För eller senare skulle det hända. Korkade partybrudar ska inte syssla med vare sig nyhetsförmedling eller politik. Ajöss med henne!
Citera
2022-09-17, 13:24
  #2183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Som sagt, Styrkekramar till dig för att du ska kunna hantera detta hemska trauma du varit med om efter helg seger 🥺🥺❤️❤️

Klipper in min edit, sen får det vara nog. Det funkar inte att diskutera med folk som inte svarar på det man skriver utan argumenterar mot halmgubbar och svamlar rakt ut. Oavsett vad som är ditt problem - onykterhet, bristande läsförståelse, lättja, oärglig argumentationsteknik eller efterblivenhet - så är det ovärt.

Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
EDIT: När motståndarlaget gör självmål gråter man inte, den liknelsen borde du kunna förstå.


Men du kopierar antagligen in dina svar utan att läsa...
Citera
2022-09-17, 13:26
  #2184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Herregud vad det spånet gör bort sig - vilket iofs var ganska väntat. För eller senare skulle det hända. Korkade partybrudar ska inte syssla med vare sig nyhetsförmedling eller politik. Ajöss med henne!
Varför då? En fjantig grej som vänstern gottar sig i. Varför ge dem rätt för en obetydlig sak?
__________________
Senast redigerad av Truefighter 2022-09-17 kl. 13:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in