2022-09-16, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag tror det står GP?? Göteborgs Posten 🥹😳

OP tror jag! Trodde också att det stod GP.🙂
OP är Östersunds Posten.
Citera
2022-09-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
OP tror jag! Trodde också att det stod GP.🙂
OP är Östersunds Posten.

Tova och TPL är bäst, ingen protest.

Och iom allt happening som ska ske i Åre, så låter väl Öresundsposten mest troligt? My Martens har väl inte nästlat sig in i Göteborg?

Tur att fönsterna vart putsade. Fokusera på det är viktigt!

Och hoppas, hoppas att journalisten tog av sig skorna.
Citera
2022-09-17, 09:58
Medlem
Eller så kan det handla om My-tomanens alla diagnoser som intervjun handlade om. Hur hon kämpat för att överleva sina dödliga åkommor...
Citera
2022-09-17, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Eller så kan det handla om My-tomanens alla diagnoser som intervjun handlade om. Hur hon kämpat för att överleva sina dödliga åkommor...
Så kan det vara👍 ”Din inbillade sjuka hälsocoachen talar ut.” passande överskrift.
Citera
2022-09-17, 11:22
Avslutad
Idag på fotboll. Makeup på (kanske från gårdagens reportage), Coca-Cola i handen och krage av hundar på jackan. 🌵
Citera
2022-09-17, 12:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus

Dessa dödliga åkommor hon påstår sig ha. Det är verkligen provocerande. Hon firar att hon fått en andra chans i livet?!
Det var ingen cancer. Hon har inte fått behandlingar och blivit frisk. Hon kopierar sina texter från personer som har cancer. Det här är så oerhört sjukt beteende. Någon på hennes sociala medier gratulerade henne efter hennes operation av knölarna och att det inte var cancer men fick till svar att hon hade fler knölar som var misstänkt cancer som ska opereras i höst. Och hon vill fira att hon fått en andra chans?! Hon är så oerhört obehaglig.
Att människor köper detta. Att betala för att åka med henne på en träningshelg i Åre. Skulle ALDRIG köpa hennes tjänster. Att Buustamon vill förknippas med henne övergår mitt förstånd. Att må bra avslutat sitt samarbete med henne och att hennes följare bara minskar. Hon ljuger oavbrutet.
Obehaglig som sagt.
Citera
2022-09-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Dessa dödliga åkommor hon påstår sig ha. Det är verkligen provocerande. Hon firar att hon fått en andra chans i livet?!
Det var ingen cancer. Hon har inte fått behandlingar och blivit frisk. Hon kopierar sina texter från personer som har cancer. Det här är så oerhört sjukt beteende. Någon på hennes sociala medier gratulerade henne efter hennes operation av knölarna och att det inte var cancer men fick till svar att hon hade fler knölar som var misstänkt cancer som ska opereras i höst. Och hon vill fira att hon fått en andra chans?! Hon är så oerhört obehaglig.
Att människor köper detta. Att betala för att åka med henne på en träningshelg i Åre. Skulle ALDRIG köpa hennes tjänster. Att Buustamon vill förknippas med henne övergår mitt förstånd. Att må bra avslutat sitt samarbete med henne och att hennes följare bara minskar. Hon ljuger oavbrutet.
Obehaglig som sagt.
Fast du är ju fascinerad av henne eller hur? annars skulle du ju inte följa varje steg hon tar
Citera
2022-09-17, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Fast du är ju fascinerad av henne eller hur? annars skulle du ju inte följa varje steg hon tar

Vad tycker du själv?
Citera
2022-09-17, 16:15
Avslutad
Citat:
Kan man vara annat? Så mycket falskhet bor det där. I en och samma människa. Hur ska det sluta är en av frågorna.
Citera
2022-09-17, 21:41
Medlem
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt senaste på Instagram.
" när man får så mycket besök att inte parkeringsplatserna räcker till "

Sen visar hon att ena bilen var hennes sedan var den andra bilens Jonas. Och sedan var det en väninnas och sedan en mopedbil som var vänninans dotters. Alltså bara 2 extra bilar och inte 10 som hon vill få det att låta.......herregud......
Citera
2022-09-18, 07:46
Medlem
Citat:
Det är väl därför hon existerar här med en växande skara som följer hennes mytomani
Citera
2022-09-18, 21:54
Avslutad
Hon tror hon är saknad låter det som. Hur kan hon tro det? https://postimg.cc/phTTkFys. https://postimg.cc/Z9zsr8sh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in