2022-09-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
okay cool, har aldrig tagit stora doser samt att jag inte tar det ofta, max kanske 1 g i veckan, och när jag väl tar det blir det kanske en 0.25-0.5 mg per tillfälle
klonazepam alltså okay, ska ta en titt på det tack för tipset yo
1g i veckan på alprazolam är enorma mängder alltså! Speciellt om du bara tuggar 0.5mg per tillfälle. Det är 2000 tuggningar i veckan, dvs runt 285 per dag - så jag tror du skrivit fel
Citera
2022-09-17, 02:34
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Samma här. Det har dock kommit ännu nyare kartor; som de med brytskåra (fast utan brytskåra), men istället för en röd triangel, är det en ihålig blå triangel som är något större än de röda trianglarna. Dock bara sett ett exemplar än så länge, men fan vad dom byter upp sig; Galenika. 😁

Menar du dessa = https://ibb.co/0MFj7YN

Eller har det kommit in ännu en nu design på Galenika Ksalol kartorna menar du?
Citera
2022-09-17, 03:18
Medlem
Thraxxs avatar
Ingen som har ett riktigt testkit för att testa om dagens Ksalol innehåller Alprazolam? Eller vet vart man kan köpa ett? Det vore ju det helt enklaste att en gång för alla att se om dom är innehåller Alpra & är äkta.

Sparar man ju en mängder av pengar & tid och kan köpa säkert av samma säljare varje gång om man nu hade haft ett kit att testa positivt för Alprazolam.
Citera
2022-09-17, 03:22
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Ingen som har ett riktigt testkit för att testa om dagens Ksalol innehåller Alprazolam? Eller vet vart man kan köpa ett? Det vore ju det helt enklaste att en gång för alla att se om dom är innehåller Alpra & är äkta.

Sparar man ju en mängder av pengar & tid och kan köpa säkert av samma säljare varje gång om man nu hade haft ett kit att testa positivt för Alprazolam.

jag kan garantera dej dom innehåller alpra varför e du nojjig...
använder sj dom blåa
Citera
2022-09-17, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
1g i veckan på alprazolam är enorma mängder alltså! Speciellt om du bara tuggar 0.5mg per tillfälle. Det är 2000 tuggningar i veckan, dvs runt 285 per dag - så jag tror du skrivit fel
hahha nej skrev inte fel, du trodde jag menade 1 gram i veckan, jag förkortade "en gång" med g, bara missuppfattat
så för att klargöra så menade jag som sagt 1 gång i veckan
Citera
2022-09-17, 09:34
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
jag kan garantera dej dom innehåller alpra varför e du nojjig...
använder sj dom blåa

Du kan ju inte garantera mig dom innehåller Alprazolam när du inte har något officiellt positivt test på att dom innehåller just Alpra? Kan lika gärna vara Placebo du känner. Sen är just Ksalol dom mest pirat kopierade tabletterna på marknaden också.
Citera
2022-09-17, 13:13
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Du kan ju inte garantera mig dom innehåller Alprazolam när du inte har något officiellt positivt test på att dom innehåller just Alpra? Kan lika gärna vara Placebo du känner. Sen är just Ksalol dom mest pirat kopierade tabletterna på marknaden också.

Dom hade inte varit n1 säljare på svarta marknaden om dom inte hade fungerat, placebo? tror knappast det, har flera vänner som provat och ingen klagar på dom,

säljarna tjänar inget på att lazea blåa med fentanyl.
Så jo, min garanti är att det är alpra i dom. Kan betta, skicka in dem på analyz och återkom om några månader när du fått svar, finns hemsidor där du skickar varan och får den analyzerad.

Har knarkat xanor sen 2011 alltid använt mej av blåa. är halv serb från grunden, tro mig när jag säger att jag känner våra egna produkter.
Citera
2022-09-17, 18:19
Moderator
Morfar-52s avatar
Diskussion om Ksalol kan tas i (FB) Finns det fortfarande "legit" Ksalol eller är allt fejk nuförtiden? , OT/Tjafs raderat./mod
Citera
2022-09-17, 18:21
Medlem
Ksalol, hur mkt för å bli lagom mysig å go, inte tagit på länge men tog 1,5 igår. Skönt så sätt men blev mest trött. Har aldrig riktigt tagit de i russifiera utan endast för dämpa ångest eller somna lättare. Men mysa på de hemma. Där får jag inte till de. Antingen tar ja för många och så somnar jag och vaknar minns inget eööer för lite. Som mest på en dag har ja tagit 4 st lite utspritt
Citera
2022-09-17, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ksalol, hur mkt för å bli lagom mysig å go, inte tagit på länge men tog 1,5 igår. Skönt så sätt men blev mest trött. Har aldrig riktigt tagit de i russifiera utan endast för dämpa ångest eller somna lättare. Men mysa på de hemma. Där får jag inte till de. Antingen tar ja för många och så somnar jag och vaknar minns inget eööer för lite. Som mest på en dag har ja tagit 4 st lite utspritt

en halv åt gången brukar fungera för mig...
Citera
2022-09-20, 01:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag är 58 år mitt liv var som en dimma när jag tog flödder utskrivet av läkare jag har varit i coma i 21 år

Xanor gjorde att jag missade så många år av mitt liv sug på det pillret 21år!!

I dag är jag gammal trött fet och 58år ingen inom sjukvården hjälpte mig att dra i handbromsen
TRE kryss tvåor om dagen.
Citera
2022-09-20, 01:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Xanor gjorde att jag missade så många år av mitt liv sug på det pillret 21år!!

I dag är jag gammal trött fet och 58år ingen inom sjukvården hjälpte mig att dra i handbromsen
TRE kryss tvåor om dagen.

Orsaken till att jag slutade är en rolig historia en kompis snodde min burk och den visade sig var a väldigt svår att få igen. Dom trodde att jag hade sålt tabletterna. Absintensen var inte jättehemsk.

Jag har mått sämre när jag har missat venlafaxin 250mg en helg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in