Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Det är inte de ungas fel att det finns sexköpare och Gäddor.
Sexköp och sexuellt utnyttjande av barn och unga är förbjudet.
Ja absolut är det så! Och? Barn skjuter ihjäl folk i dagens samhälle men det är ju inte så noga för Dumpen tydligen? Det är värre att chatta på nätet vad det verkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Du förenklar grovt. Frågan är varför, är du okunnig, extremt ung, försöker bagatellisera, rättfärdiga?
Nej jag tror snarare att jag är
för kunnig och inser att det finns offer på båda sidor. Jag vill inte vara med i pöbeln och skrika "Barnvåldtääääkt" när det
inte stämmer i Dumpens fall. Och att "alla pedofiler ska dööö". Det är extremt okunnigt och uppviglar till våld och att släkt och vänner och arbetskamrater blir utmålade som svin när dessa är helt oskyldiga.
Det finns professionella som ska hjälpa förövarna så att de slutar med sexuell aktivitet (grooming) mot minderåriga, och det finns professionella som kan hantera barn och ungdomar som blir utsatta eller själva prostituerar sig, vilket är ett samhällsproblem.
Patrik och Sara är helt olämpliga att driva detta som någon slags personlig vendetta och tjäna pengar på det. Samtidigt som människor får sina liv förstörda, vilket de de tar noll ansvar för. De vill bara hata och få ryggdunk och leka poliser.