2022-09-15, 10:00
Medlem
Thraxxs avatar
Ksalol 1mg dom ska väl lösas upp kanske snabbt i munnen och ha en liten besk bitter smak om det är äkta?

Har köpt så många tusentals Ksalol genom åren från kartor som har rutor som kan rivas av en i taget, till såna som har inte till dom nya kartorna med svart text istället för dom gamla med en röd triangel.

Var ett bra tag sen jag hade dom så har totalt tappat minnet hur dom ska smaka se ut vara hårda ovala med en ring som buktar ut lite runt mitten på tabletten till helt ovala och släta. Så kan någon friska upp mitt minne lite för tänkte köpa ett gäng att ha?
Citera
2022-09-15, 20:22
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Ksalol 1mg dom ska väl lösas upp kanske snabbt i munnen och ha en liten besk bitter smak om det är äkta?

Har köpt så många tusentals Ksalol genom åren från kartor som har rutor som kan rivas av en i taget, till såna som har inte till dom nya kartorna med svart text istället för dom gamla med en röd triangel.

Var ett bra tag sen jag hade dom så har totalt tappat minnet hur dom ska smaka se ut vara hårda ovala med en ring som buktar ut lite runt mitten på tabletten till helt ovala och släta. Så kan någon friska upp mitt minne lite för tänkte köpa ett gäng att ha?

Fick precis tag på en av de klassiska kartorna med brytskåra samt de röda trianglarna. De kändes inte lika beska som vanligt, men helt okej tryck i dom. Skönt att vara tillbaka i dimman. Dessa var ovala med en liten ring runt kanterna.
Citera
2022-09-15, 23:41
Medlem
Hörde om en snubbe som vaknade upp i Jönköping och sedan Skövde där han sedan bröt sig in i ett garage. Varpå husägaren går ner och frågar "vad fan håller du på med" varpå benzo snubben säger "spelar fotboll" och sedan traskar därifrån. Helt lugn sa husägaren att han var. Hans startposition var Linköping. Vad är det längsta ni har hamnat efter att ha tagit benzo?
Citera
2022-09-16, 04:37
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Fick precis tag på en av de klassiska kartorna med brytskåra samt de röda trianglarna. De kändes inte lika beska som vanligt, men helt okej tryck i dom. Skönt att vara tillbaka i dimman. Dessa var ovala med en liten ring runt kanterna.

Samma här. Det har dock kommit ännu nyare kartor; som de med brytskåra (fast utan brytskåra), men istället för en röd triangel, är det en ihålig blå triangel som är något större än de röda trianglarna. Dock bara sett ett exemplar än så länge, men fan vad dom byter upp sig; Galenika. 😁
Senast redigerad av Tropex 2022-09-16 kl. 04:40.
Citera
2022-09-16, 16:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
tycker dessa rosa var mycket sämre än ksalol...
exakt de har konstig konsistens, och känns mer smygande. de blå var tio gånger bättre.

dock så liknar dessa riktiga xanor mer än vad de blåa gör, minnet blir sämre på Stada också.

Ja det gör dom. Mer kliniska eller vad man ska säga, medans blå gör något helt annat. Du får ett rus av blå du inte får av vanliga xanor. Har en analys på en karta ksalol hoppas kunna bidraga med något när jag får hem papperna.
Citera
2022-09-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ja det gör dom. Mer kliniska eller vad man ska säga, medans blå gör något helt annat. Du får ett rus av blå du inte får av vanliga xanor. Har en analys på en karta ksalol hoppas kunna bidraga med något när jag får hem papperna.
Innehållet om det är äkta tabletter skall vara 1 mg Alprazolam oavsett märke och effekten skall vara likvärdig oavsett fabrikat.

99 % av alla Bensodiazepiner på den svarta marknaden är hemmapressade tabletter dvs piratkopior och kan vara allt ifrån underdoserade till överdoserade och i värsta fall innehålla något helt annat än vad de borde göra.

Skall bli riktigt intressant att ta del av analysen så skriv en post här när du har fått svar.
Citera
2022-09-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Innehållet om det är äkta tabletter skall vara 1 mg Alprazolam oavsett märke och effekten skall vara likvärdig oavsett fabrikat.

99 % av alla Bensodiazepiner på den svarta marknaden är hemmapressade tabletter dvs piratkopior och kan vara allt ifrån underdoserade till överdoserade och i värsta fall innehålla något helt annat än vad de borde göra.

Skall bli riktigt intressant att ta del av analysen så skriv en post här när du har fått svar.
99%? Överdriv inte så förbannat!
Citera
2022-09-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
99%? Överdriv inte så förbannat!
Okej och du tror på allvar att folk sitter och säljer sina egna mediciner på darknet eller att apotek blir rånade i den omfattning som krävs för att mätta efterfrågan på illegala substanser.

Inte ens om man kapade lastbilstransporter fulla med Bensodiazepiner och eller Opiater så hade det mättat marknaden.

Det mesta som säljs på darknet är kopior pressade i något källarlabb på Balkan.
Citera
2022-09-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Okej och du tror på allvar att folk sitter och säljer sina egna mediciner på darknet eller att apotek blir rånade i den omfattning som krävs för att mätta efterfrågan på illegala substanser.

Inte ens om man kapade lastbilstransporter fulla med Bensodiazepiner och eller Opiater så hade det mättat marknaden.

Det mesta som säljs på darknet är kopior pressade i något källarlabb på Balkan.
Finns de som är äkta och kommer från olika läkemedelsindustrier främst i östeuropa och balkan. Det säljs även svenska apoteksvaror men de är snuskigt dyra! Sen finns det så klart en del som är hemmapressat men jag tror inte ens det är 50% av marknaden. Finns de som gjort analyser och det viktigaste är ju just att det är den rätta substansen och ungefär runt det som utlovas i slutändan! Väldigt sällan (nästintill obefintlig) där det är annat skit inblandat. Senast testade jag t ex om det fanns fentanyl inblandat men det gjorde det inte som många på forumet skrämmer med.
Citera
2022-09-16, 19:13
Medlem
hejsan alliphopa är relativtt okunnig gällande alla olika sorters benzos det finns därute men det är en sak jag undrar över och hoppas ni erfarna sas har något tips eller så
i erat tycke vad skulle vara det bästa alternativet förutom ksalol, om jag är ute efter att bara få bort ångestkänsla o inte få biverkningar jag fått på ksalol där jag blir väldigt känslosam o deppig, samt att jag blir väldigt lättirriterad när jag tar dessa..
alla svar uppskattas!
Citera
2022-09-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
hejsan alliphopa är relativtt okunnig gällande alla olika sorters benzos det finns därute men det är en sak jag undrar över och hoppas ni erfarna sas har något tips eller så
i erat tycke vad skulle vara det bästa alternativet förutom ksalol, om jag är ute efter att bara få bort ångestkänsla o inte få biverkningar jag fått på ksalol där jag blir väldigt känslosam o deppig, samt att jag blir väldigt lättirriterad när jag tar dessa..
alla svar uppskattas!
Klonazepam hade jag testat först, funkar inte den på lågdos (2mg) så testa diazepam i nästa steg (5-10mg) men på diazepam ökar toleransen snabbt. Så inget jag rekommenderar att ta dagligen.
Citera
2022-09-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Klonazepam hade jag testat först, funkar inte den på lågdos (2mg) så testa diazepam i nästa steg (5-10mg) men på diazepam ökar toleransen snabbt. Så inget jag rekommenderar att ta dagligen.
okay cool, har aldrig tagit stora doser samt att jag inte tar det ofta, max kanske 1 g i veckan, och när jag väl tar det blir det kanske en 0.25-0.5 mg per tillfälle
klonazepam alltså okay, ska ta en titt på det tack för tipset yo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in